Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

acayip sex porno video Etiketi


acayip sex porno video acayip_sex_porno_video
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
at gibi kadındı ama
Bundan birkaç yaz önceydi sanıyorum.İş sebebiyle katılmış olduğum yemekli toplantılardan birinde tanıştığım orta yaşlı (34) oldukça bakımlı, çok
2606
seks hikayeleri
Tesettürlü Kuzenim
Ben şu anda ankarada tıp fakültesinde okuyorum. Üç yıl önce yaşadığım bir olayı sizinle paylaşmak istiyorum. MERVE adındaki yakın akrabam çok tutucu b
5422
seks hikayeleri
Selam Okumanızı Tavsiye Edrim
Benim başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum internete okey oynarken evli bi bayanla tanıştım bayan izmirde oturuyordu okeyde başlayan muhabet msn
2688
seks hikayeleri
Ayçayı Unutamadım
|herkese merhaba.benim adım engin, 182 boyunda oldukça yakışıklı biriyim. daha önce yazmıştım, bu ikinci hikayem. geçen sene alanya ya tatile gittim.
1305
seks hikayeleri
Bayılıyorum Olgun Ve Şişmana
|slm arkadaşlar daha öncede hikayemi göndermiştim begenen ler olmuş tşk ederim ben 27 yaşlarında ama 23 gibi göstren esmer biriyim bizim iş yerinin ka
2781
seks hikayeleri
karısını siktim kocası 31 çekti sadece
Mrb arkadaslar utkay ben 27 yaşında esmer 175 byunda 64 kilo özel bir firmada çalışmaktayım size başımdan geçen evli çiftlerle başımdan geçen bir anım
5657
seks hikayeleri
Sulduz`un Masalı
İsmim Ateş...bu hikayeni Baküden gönderiyorum...hikayede birtanıdıgımdan sohbet açılır...Oylen guneshi artik yerleri kavurmakdaydi.Yay ayi oldugundan
1480
seks hikayeleri
Tatilde Sex Maceraları
Tatilde Sex Maceraları selam millet ben Kübra ama herkez bana cadı kübra der biz belcikadan türkiyeye kesin dönüş yapmıştık belçikada daha önce bi
2333
seks hikayeleri
Canım Dilberim
biz 2002 senesinde avşa adasında turan halamlara sünnet düğününe gitmiştik.tabi sünnete br iki gün önce den gittiğimiz için denizede girdik.bu arada s
1299
seks hikayeleri
etegimi yırtıp siktiler beni
slmadım şule.İstanbuldan yazıyorum.28 yaşındayım.Sarışın,güzel sayılabilecek bir kadınım.5 yıl önce eşimden ayrıldım.Yalnız yaşıyorum.Çocuğumyok.Bu si
5329
seks hikayeleri
Anahtarımı Unutmuştum
Bir akşam iş dönüşü gördüm ki anahtarımı iş yerinde unutmuştum sevgilimin gelmesine daha bir saat vardı. Ne yapacağımı düşünürken yan tarafa yeni taş
2852
seks hikayeleri
Beni Karisina Tavsiye Etti
Beni karısına tavsiye etti daha öncede yaşadıklarımı siz değerli insanlara anlatmıştım ben ercan izmirden bir arkadaşım vardı. semih konuşurken k
3594
seks hikayeleri
evde tek kalınca
daha mutlu oldum iyice samimi olmuştuk evde kimse yokken pc de işim var dedi aldım içeri işi bitince salon a yanıma geldi karşıma oturdu açtı bacaklar
392
seks hikayeleri
Askerlerle
Merhabalar İsmim Hakan, Eşim Esra ile 2 senedir evliyiz. Ve düzenli bir sex hayatımız var. O çok ateşlidir. İkimizde 27 yaşındayız ve Üniversite mezun
3917
seks hikayeleri
Bakireligin Kanlı Sonu
Ben yucel dersane ogrencisiyim dersane kız larını bilir siniz hepsi simarık ve zengın aile kızlarıdır neyse ben uzun boylu cekici bir erkegim dersaned
3709
seks hikayeleri
Hastahanede Yatmak Her Zaman Cokta Kotu Degildir
Hastahanede Yatmak Her Zaman Çokta Kötü Değildir Öncelikle herkese merhabalar. Ben Ertaç Balıkesir`de yaşıyorum. 17 yaşındayım. Basketbol ve müzikle
3192
seks hikayeleri
Komsuma Sex Ogretiyorum
Daha önce bi hikayem daha vardı. Bunu da anlatmak istiyorum. Beni tanımayanlar için öncelikle kendimi tanıtıyım. 19 yaşında sarışın aslen İstanbullu a
3533
seks hikayeleri
Teyzem Ve Kızı Ve Salatalık
Ben halil 14 yaşındayım ...birde yiğenim var oda 15 14 yaşında ama mmanyak kız .. yiğenimin ew ine gittim anneside gezmeye gitti ...bilgisayarda o
5232
seks hikayeleri
Murvetin Azginliginin Sonu
Mürvet`in azgınlığının sonu Slm ben salihli`den erhan... Lise 3`e geçtim. Size çok tahrik edici bir hikaye anlatacağım. Ben öğle yemeklerini hala
2222
seks hikayeleri
Kötü Biri
Selam ben serkan şimdi yazacağım şeyler belki yayınlanmaz ama ben bunu anlatmak istiyorum yaşlı kadınlara karşı ilgim çok fazla ve bu yüzden inanın ta
1972
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :