Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

aile içi sikiş hikayesi Etiketi


aile içi sikiş hikayesi aile_ici_sikis_hikayesi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Servistekı Liseli
Ben servis işi yapan 30 yaşlarında bı ınsanım başımdan gecen olay gercektır abartmıyorum bu bazı hıkayeler abartılı nbuluyom.neyse hikayeyı anlatayım
9584
seks hikayeleri
Masaj Etkisi
İsmim Hakan ve sevişmek benim için yaşantımda çok önemli bir tutar. 3 defa evlendim ve son eşimle gerçekten mutluluğu yakaladım. Daha sonra onunla ber
3695
seks hikayeleri
Arka Deliğimi Törenle Deldirdim
Ben bakireliğe önem veren bir kızım. Kızlğımı kocama sakladığım için götten zevk almaya karar vermiştim. O yüzden daha önce parmak bile girmemiş arka
7397
seks hikayeleri
Hamamdaaaaa
Hamamdaaaaa 2 ay önce hamama gitmiştim fazla kalabalık değildi yandaki kabinden tuhaf sesler geliyordu merakla tavanla duvarın arasındaki yarım metre
6910
seks hikayeleri
Birdaha
selam ben ankaradan -y-. anlatacağım hikaye çalıştığım şirkette başımageldi. işlerin yoğun olduğu bir günün akşamında bilgisayarımın başında oturmuşpo
1381
seks hikayeleri
bakireymiş
Mum ışığı yüzünün güzelliğini daha da ortaya çıkarmıştı. Elindeki şarap kadehinden bir yudum daha aldığında dolgun dudaklarının kırmızıyla birleşimi v
1273
seks hikayeleri
sevgilimin kuzeni
merhaba ben caner basımdan gecen olay henüz 18 yasındayken gerceklesti.Bi gün evde ders calısıyordum ve evde benden baska kımseyok. saat 18.00 gıbıydı
3115
seks hikayeleri
lisede seks
Merhabalar.Biz Antalyada bir anadolu lisesinde okuyan 2 kankayız.Bizi okulda biraz deli olarak bilirler.Ayrıca maşallah okulun bütün CD ihtiyacını
17344
seks hikayeleri
Mac Sevdasi
Maç Sevdası Ben 22 yasinda universite 3. Sinifta okuyan bir erkegim. Simdiye kadar pek oyle ciddi sayilabilecek bir iligski yasamadim. Ben bir kiz go
1719
seks hikayeleri
Ilk Chat Maceram
İlk Chat Maceram Selamlar... İlk defa böyle bir ortamda yaşadığım güzellikleri paylaşıcağım...İstanbulda özel bir şirkkette geceleri bilgisayar t
1207
seks hikayeleri
domaltın sapladı
17 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi v
1888
seks hikayeleri
Evli Çift
Slm.adım engin. yazıcam hikaye gercektir fakat isimler takma isimdir.ben birgun ..... gazetesine 26 yasında 1.85 boyunda esmer tenli universite okuyan
8030
seks hikayeleri
Üvey Annem Selma
Herkese Selam. Sizlere üvey annem Selma ile yaşadığım unutulmaz bir anımı yazıyorum. Ben 19 Selma ise 37 yaşında. Bundan bir iki hafta önce evde ya
32350
seks hikayeleri
Canım Kardeşim Demet
SELAM BEN HAKAN 22 YAŞINDA ÜNÜVERSİTE ÖGRENCİSİYİM OKLUMUZ YAZ TAİLİNE GİRMİŞTİ. BENDE MEMLEKETE AİLEMİN YNINA DÖNMDÜM.AİLEM SEVİNMİŞTİ BENİ GÖRÜNCE H
6204
seks hikayeleri
izmirli azgın sekreterim
İzmirli Azgın Sekreterim merhaba bu olay yaklaşık 4 yıl önce yaşanmış bir olaydır zevkle okuyacağınızı tahmin ediyorum.o zamanlar leventte cadde üs
5465
seks hikayeleri
Sex Rifat ILe Sexim
Sex Rifat ILe Sexim Ben Hollywood´dan geldigim zaman,benim babamin arkadasi var,ismi Rifat.Rifat Aramisti Beni,naber jonny baban nerde demisti,ben sa
1638
seks hikayeleri
Sekreterin Çorapları 2
Ben ankaradan ayaksever bir önceki hikayemde size ki sekreterle olan ilk fetiş anımı anlattım . şimdide size yine aynı sekreterle olan başka bir fetiş
2579
seks hikayeleri
Yeni Kiracımız
Merhaba adım göksem, oldum olası külotlu çoraplara karşı asla anlayamadığım ama oldukça zevk aldığım bir zaafım var. Anlatacağım olay basımdan 2 yıl ö
3666
seks hikayeleri
Kız Haketti Ama
Slm herkese bu olay 2 yıl önce başımdan geçti ozamanlar üniversite sınavlarına çalışıyodum aslında 31 çekmekten çalışmaya fırsat olmuyodu. Bizim orda
1727
seks hikayeleri
babam kumarda kaybedince
slm arkadaşlar ben ayşe. 21 yaşında zengin bir ailenin alımlı ve zeki kızıyım. Peşimde çok serseri koştu ama hiç birine kendimi siktirmedim. Biraz ego
2777
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :