Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amcık foto Etiketi


amcık foto amcik_foto
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Zevkli Tatil
Ben 18 yaşında biriyim. Geçen sene tatil için Karadenizin adını vermek istemediğim bir ilçesine gittik aslında ilçenin köyüne. Tatilimiz oldukça iyi g
2435
seks hikayeleri
Güvenilir Türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim.
Merhaba 40 yaşında İstanbul'da yaşayan bir beyim. Karşılıklı güven sağlayabileceğimiz ve yaşıma uygun türbanlı kapalı hanımlarla tanışmak isterim. Tan
1989
seks hikayeleri
Yabancıya Gitmesin
Gecenin yarisinda bir inleme sesiyle uyandim... Bir kadinin sikilme iniltisiydibu..."Haydi, daha fazla sik, sok, köküne kadar sok" diye inliyordu...Bi
6847
seks hikayeleri
Dul Ablam
ablam boşandıkktan sonra baba evine geri döndü inanılmaz güzel ve bakımlıdır. ben ablamı oldum olası hep beğenmişimdir .birgün arkadaşlarla barda otur
8931
seks hikayeleri
Minik Kardeşim
Mrblar,hemen macerma geçmek istiyorum...ben 25 yşındayım,oldum olası küçük kızlara ilgim vardır bitürlü yenemedim bu huyumu...7 yaşında bikızkardeşim
78005
seks hikayeleri
Cay Bahcesinde
Çay Bahçesinde Merhaba. Size 17 yaşındayken başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Erkek arkadaşımla sürekli birlikte olmak istiyorduk fakat gidecek y
2156
seks hikayeleri
Ohh Fadime Hala Kemiklerim Sızladı-3
Merhaba, ben size başımda geçen anımın birinci ve ikinci bölümünü anlatmıştım bu anlatacağım kısmıda sonrası tamamen bende kaysın. babam fadime halayı
5517
seks hikayeleri
almanyalıyla
Ben altın işi ile uğraşan kişiyim yaşım 44 uzun boylu esmer aleti 28 santim olan bir beyim benim semtimde oturan almanyalı bir aile dostum var eşi erk
2433
seks hikayeleri
Saf Ama Ateşli
Size basımdan gecen bir hikayeyi anlatıcam hayatında daha once hiç beraber olamamıs bir kızı anlatıcam bu kızın adı BAHARTAS GİBİ GÖTÜ vardı birgun bu
2482
seks hikayeleri
BU KIZ AŞIK MI YOKSA KAŞARMI???
MERHABALAR ben ankaradan teoman 25 yaşındayım ve oldukçada yakışıklıyım :):):) arkadaşım bana bir gün tuğbanın msn adresini verdi ama sakın hevesl
2451
seks hikayeleri
İlk Defa
mrb. ben ankaradan -M- anlatacağım hikayeyi ankara da yaşadım ankaranın kenar mahallelerinin birinde akşam saatlerinde durakta otobüs beklemek için du
2732
seks hikayeleri
IKi CoMEZ
İKİ ÇÖMEZ Kocam 20 gündür yurt dışındaydı ve ben buna hiç alışık değildim.Düzenli bir sex hayatımız olduğundan sex yapmak istiyordum.Kocamında orda n
7799
seks hikayeleri
kalın seven kadınlardanım
Öncelikle şunu söylemeliyim buraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama buolay beni çok etkiledi bu yüzden buraya yazmaya karar verdim. Olabildiğince açı
3660
seks hikayeleri
köylü bakireyi hor kullanmışım
ben O zaman henüz 32 yaşındaydım. Liseyi yeni bitirmiş ve üniversiteye hazırlanıyordum. Ders çalışmaktan sıkıldığım zamanlarda, kırlara tarlalara gezm
1846
seks hikayeleri
Dolu Otobüsleri Tercih Ederim
Ben göt hastasıyım İşe gidi gelirken hep dolu otobüsleri tercih eder ve forta başlarım.Yine işten çıkmış eve dönerken dolu otobüs beklemeye başladım.G
4368
seks hikayeleri
O Da Zevk Alıyordu
Merhaba ben kemal 19 yasında bı delikanlıyım anımın dıger kahramanı benim samımı arkadaşım begum begum 19 yasında iri göğüslü dolgun kalçalı balık etl
1636
seks hikayeleri
liseli kız bana hasta oldu
çok beğenilen ve talep gören biriydim. Kızlar benle çıkmak için adeta yarış içindeydiler. Benle çıkan kızların totişleri hep havaya kalkardı. En son b
951
seks hikayeleri
kocam gerdek gecesi beni arkadaşlarıyla sikti
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık.
16335
seks hikayeleri
Onunum 5
Onunum (5) O gece geç saatlere kadar çalıştım. Canım sıkkın, keyifsizdim. Her zaman gittiğim barlardan birisine yollandım. Orada daha önceleri de bir
1916
seks hikayeleri
Cılkın Bakire
Slm ben tuncay bu anlatacagım 3 ay önca yaşandı ben cok ziyaret edgim konşu kızı wardı adı aylin birgün onu banyo yapar ken gördüm bizim ewin camı onl
2914
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :