Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amcık sikşme amcik_siksme_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ayseyi Azdırdım
Ben namık size iş yerinde olan sikişi anlatacagım ben 21yasındayım iş yerinde benden 11yas büyük ayseyi siktim... bir gün gece calısıyoruz ve ilerleye
2506
Aslı Yengem
Yaşı biraz geçmiş ama vücudu yerinde olan yengemi görseniz resmen ağzınız sulanır...Kalçalar,göğüsler,yüz boy hepsi yerinde...Bende kendisine hasta ol
4549
kadına sokmadıkları şey kalmadı
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri aslaunutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki birot
11619
Murat Gay.bir Gay,le Evli
Gay murat.ben özlem bu yazım gerçektir.ben muratla evliydim murat sık sık gider arkadaşlarında kalırdı.ama bende hiç bir şüphe uyandırmamışt.haftada b
2246
ilk kez yapmıştım
hep beraber pansiyon şeklinde eve yerleştik odaları paylaşıyorduk denize gezmeye beraber gidiyorduk o gün ev işleri bana kalmıştı işlerim bitince beni
134
Karimin Zenci Meraki
Yurtdisina gittigimiz bir tatilde karim acayip derecede azmisti zenci istiyordu arada sirada grup falan yapiyorduk ve bu sefer zenci yemek istedigini
16210
Kiracımızın Karısı
merhaba ben doğan 20 yaşında yakışıklı bir gencim.geçen pazar günüöğleden sonra yürümekten hayli yorulmuştum eve gidip dinlenmeye kararverdim.evimiz
3588
Karavanda tecavüz
Sıcak bir yaz günüydü. Yazlığımıza yakın kumsalda karavanlarıyla tatile gelmiş 5 erkekle tanıştım. Yaşları 25-30 arasındaydı. Hepsi yakışıklıydı ama i
11028
Gölette Arabanın Üztünde
merhabalar. bir gün arkadasımın kız arkadasıyla bulusmaya gittik. tesadüfe bakın kızın yanında sarısın bir hatun. haliyle ilk tanısmamızı yaptık. kız
1685
En Son Benimleydi
Üniversite yıllarında iki arkadaş beraber cıktığımız evde ev düzenini kurup herşeyi yerli yerine oturttuktan belli bir zaman sonra canımız sıkılmaya b
1465
esim beni aldatti
Merhaba adım Ali, 10 yıllık evliyim, eşimle sevedek evlendik ve mutlu bir cinsel hayatımız var.Yaklasık bir yıl önce oturduğumuz biaya yan komşumuz ye
638
Ankarada Otelde
Ankara`da otelde İstanbul`dan Ankara`ya geldim, 5 yıldızlı otele yerleştim. O gün içindeki işlerimi hallettikten sonra akşam otele döndüm. otelin bar
2404
Komşu Hatun
Geçen yazdı... Benim çocuklar yazlıkta olduklarından ben evde yalnızdım. İşten çıkıp eve gelirken yine asansörde karşılaştım komşu hatunla hep bana ba
2261
Böyle Ögretmen Her Hekezin Başına
Beyler ben bilecik/bozüyük ilcesinden mesut bir gün evde dogum gunu partisi veriyom herkezi cagırdım ögretmenlerimi felen tüm herkez geldi özlem hoca
8718
Sikici Enistem
Sikici Eniştem....! Eniştem ablamla köye gelmişlerdi. Ablamla annem fırında çörek pişiriyorlardı. Ben de eniştemle bahçeye vişne toplamaya gittim. Ha
8723
götten hemde apartmanda
sevgilimle birbirimize yanıyoruz her cumartesi gecesi msjlaşıp birbirimizi boşaltıyoruz birgün teyzemin oğlunun oturduğu apartmana girdik üze
3089
Okul Sonrasi
Okul sonrası Okul sonrası Bu hikayede kişilerin isimleri dışında yaşanan her şey gerçektir. Lise son sınıfın son dönemleriydi.Haaaa bu arada be
3478
Aylin Abisi Ve Ben
Aylin abisi ve ben Ben 16 yasindayim adim eda. Size basimdan gelen hikayemi anlatmak istiyorum siki tutunun. Ben avustralyada oturuyor. Bu hikaye gec
5007
Otogardaki İki dilencikızı 50 TL ye Siktim
Merhaba arkadaşlar sizlere 3 gün önce başımdan geçen olayı anlatacağım. Final sınavlarından sonra mezun olan arkadaşımı yolculamak için otogara gitmiş
514
Harika Ayaklar
Merhaba ben istanbuldan serkan size başımdan geçen bir olayı anlatacağım bir gün komşum nebahat geldi ben nebahatin ayaklarını nerde görsem hemen beni
1898
seks hikayeleri

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :