Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amdan sikti Etiketi


amdan sikti amdan_sikti
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Yengemim Külotları Ve Külotluçorapları
|Herkese selam.Son bir aydır gözümü alamadığım yengemim bacaklarını ve külotluçoraplarını size anlatmak istiyorum.Son zamanlarda yengeme karşı acayip
8079
seks hikayeleri
DOKTOR FÜSUN
uzun zamandan beri sitenizi okuyor ve hikayelerinizi izliyorum. yaklaşık üç gün önce başımdan geçen ve beni mutlu eden bir olayı paylaşmak istedim.ben
4939
seks hikayeleri
kadınsılığım
slm bn mehmet suan 23 yasındayım ap gayım ama hiç erkek sıkmedım ama sıkıldım ilk kendimi parmaklamayla basladım sonra gotume bırseyler sokarak tatmın
7758
seks hikayeleri
Küçük Amcam
Geçen yaz, her yıl olduğu gibi ailemle birlikte Çeşmedeki yazlığımıza gitmiştik. Günlerim deniz, güneş, arkadaşlar ve çeşitli gece eğlenceleri ile dol
5400
seks hikayeleri
Bayanlara Özeniyordum
18 yaşların başlarında cinsiyetimin bana kararsızlığımın da vergisiydi.davranışlarım bayanlara özendiğimin açık ifadesiydi. ama erkek arkadaşlarımın y
3144
seks hikayeleri
ARKADAŞIMIN KIZKARDEŞİ
slm başımdan geçen olayı sizlereanlatıcam. ogün  işten çıkışta arkadaşım cem lere gitmiştim  cemlerde oturuyorduk bilgisayarda internettenpo
2612
seks hikayeleri
ilk defa yaşadım
arkadaş beni ikna etmiş kerhaneye götürmüştü.18 yaşına gireli 13_14 gün olmuştu. fırsat bu fırsattı. içeriye girmiştik.2 fahişe tek vardı . diğerleri
2326
seks hikayeleri
annemin azdırtan güzelligi
Mrb millet; Birgün hepimiz televizyon başında oturmuş hem çekirdek yiyoruz hemde televizyon izliyorduk ve Televizyonda sunucunun üstünde çok hoş ve
15384
seks hikayeleri
ABLAM
, BEN VE EŞİM slm sizinle la yaşadığım bu olayı paylaşmak istedimben istanbulda yaşıyorum 28yaşında  176 boyunda kumral birisiyim ise 169 b
0
seks hikayeleri
Köyde Deli Akrabayı Feci Şekilde
Merhaba Hikayeme Direk Girmek İstiyorum. Bizim kazım diye akrabamız var adam 65-70 arasında karısı öldü yeni karı aldı ama aldığı karı deli biraz adı
14414
seks hikayeleri
Okulda Sex Sonucu Wahim
|bir gün okulda beden dersindeydik...bdedn kıyafetlerimizi giymiştik benimk, oldukça dar we göğüslerimi adeta gösteren bir bady di.kaç aydır beri bana
3328
seks hikayeleri
taksit yerine amcık siktim
herkese selam benim başımdan geçen olay bir alacak verecek meselesinden yatağa kadar giden bir olay. bizim mobilya satan bir mağazamız var bizden mobi
3412
seks hikayeleri
Doyumsuz Sex Hikayelerim 3
Doyumsuz sex hikayelerim 3 merhaba arkadas yine ben delice_biri1 sizlere 2003 yazında başımdan geçen olayı anlatacam bu sefer ben bakar biriyim canım
3530
seks hikayeleri
Ben 48
, eşim 36 yaşında esim 36 yasinda esimle eski seks yaşantımız kalmamıstı. Manaton bir yasam sürmeye baslamistik. Taki birgün otobüste bir gencin önünd
3460
seks hikayeleri
kardeşim amdan istiyor
Ben 20 yaşında izmirde yaşayan biriyim.adım hakan.kızkardeşim burçak 17 yaşında esmer 168 boyunda 52 kg ölçülerinde harika bir kız.onu son bir yıldan
45636
seks hikayeleri
Babam Yakaladi
Babam - Yakaladı Birgün arkadaşlarımla bizim evde dönem ödevi yapmaya karar verdik. Fakat hep dersle uğraşacak değildik tabi. Biz 4 arkadaştık donem
6590
seks hikayeleri
Kral
Aşka ve sekse hasret olgun bayanlar ben mustafa adanadan hasretinize son vermeye geldim ve ulaşmak isteyen bu numaradan ulaşsın 05454538044İsim : Mai
124
seks hikayeleri
Cadı Kübra 6 - Açelya`nın Kızlığı
Cadı Kübra 6 - Açelya`nın Kızlığını Bozdum Selam millet ben cadı kübra sizle yeni hikayemi anlatcam diger hikayelerim hazır ama aralıklarla hikayel
3632
seks hikayeleri
Karımı Dölledi
Hepinize tekrar Merhabalar, "Karimi Dölledi" basligi altinda yazdigimiz olaydan sonra cok sayida Mail aldik, bazilarina cevapHepinize tekrar Merhabala
7259
seks hikayeleri
Komşumuz Seksi Leyla Teyze
Anlatacağım hikaye bundan 1 ay önce oldu ve hepsi gerçektir. Ben üniversiteyi bitireli yaklaşık 4 ay oluyor ve işim olmadığı için evde oturuyorum. Evd
3987
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :