Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

amığüzel Etiketi


amığüzel amiguzel
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Akrep Değil..Ben Soktum
Merhaba Çalıştığım şirketten izne ayrılmış fakat tam olarak tatil için nereye gideceğim konusunda kararsız kalmıştım. Haftasonu canım sıkılmı
2998
seks hikayeleri
Kamyonda Basti
Kamyonda Bastı slm. ben erol ankaradan. Oto tamircisiyim. size anlşatacağım hikaye bundan 3 yıl önce gerçekleşti. o zamanlar acemi bir ibneydim şimdi
6538
seks hikayeleri
Neredeyse Tavliyordu
O ORAYA SIĞMAZ -2 Merhabe nerde kalmıştık. Ve bir ama bu kadar yakındım. Bir an göz göze geldik kesik kesik nefes aldığını hissettim evet tahrik ol
2429
seks hikayeleri
Kart Tavugun Etı Tatlı Olur
Ben 14 yas erkeyım.hemen gıreyım.ust katta oturuyordu.bugune kadasr hep o gouslerı ılgımı cektı.hep dokunmak ıstdım.arada bızım balkona gelıp asagı ya
5139
seks hikayeleri
Ogretmenin Sayesinde
Merhaba, ebru hanım kapı komsum 1 çocuğu var engin adında ve yanlız yasıyor, enginle aramiz cok iyi olduğu icin bazen okulun kapısına kadar ben götürü
4479
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayla ormanda
merhaba benim adım mehmet 38 yaşında evli 1 cocuk babasıyım kız kardeşim semihada 34 yaşında 3 cocuk annesi bir kadındır kız kardeşim semihayla yaklaş
26578
seks hikayeleri
Içki Sonrası
Bırgun aksam saat 03 00 cıvarı ıs yerınde ıcıyorduk ama 6 kısıydık bunlardan biri kız ıdı onu ıcımden olesıye dovmek gelıyordu saatBırgun aksam saat 0
2902
seks hikayeleri
GRUBUN BoYLESi
GRUBUN BÖYLESİ Bir yaz günüydü. Bizim mahallede oturan abla kardeş ile bakışıyorduk. Sonra kendimi toparlayıp yolda ablası ile tanışmak istediğimi na
2497
seks hikayeleri
böylesini hiç yaşamadım
Öğrencilik yıllarımda Jinekoloji dersinde genelde kız arkadaşlarım ve biz erkekler hemen derse girmeye çalışırdık.Hocamız da sağlık da ayıp olmaz ço
2828
seks hikayeleri
kankamla sedayı götürdük
slm biz cüneyt ve serdar size başımızdan geçen hikayemizi yazmak istiyoruz biz lisede okumakta olan iki kafadardık sınıfımızda seda isminde güzel bir
1810
seks hikayeleri
Eslerimiz Gozumuzun Onunde
Eslerimiz Gozumuzun Onunde Ben 25 yasinda bir gencim, esim Esra ise 21 yasinda cok guzel sarisin bir bayandir. 4 yillik evliyiz ve Belcika`da yasamak
5684
seks hikayeleri
Bir Memurun Ailesi Ileeee
Bir memurun ailesi ileeee bizim sınfta herkesin bildiği bir sapık kız var.sexten filan bahseder.aslında ben hepsinden edepsiz ve sex hayranıyımdır.da
3678
seks hikayeleri
lez olmuş
ben can hikayem 5 yıl önce yaşandı… komşumuzun kızı ve ben arkadaşlık ediyorduk yani sevgili gibi bişey.. bazan gizlice yalnız kaldıgımızda sevişirdi
3617
seks hikayeleri
Sekreter Banu
Sekreter Banu Merhaba. Size geçen yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Bizim apartmanda oturan banu adında bir kız var. Banu özel şirketleri
0
seks hikayeleri
cavidanım
Merhabalar.Ben 33 yaşında bekar biriyim.Burada hikayeleri okurken bende yazayım dedim. Ama benimki biraz taze bir am.10 gün kadar önce köyde kullanmad
5893
seks hikayeleri
Cok Istiyordum
Çok istiyordum Selam adım emel özel bir şirkette sekreter olarak çalışıyorum, işyerimizde 2 bayan ve 30 erkek bir arada çalışırız,ve ben genelde cilv
2898
seks hikayeleri
sevgilim beni sikmeyince önüme gelene
Ben Tanem. 23 yaşında, esmer, mavi gözlü, hoş bir vücuda sahip olan bir bayanım. Sokağa yataktan kalktığım halimle bile çıksam dikkat çekerim. İşte bö
15402
seks hikayeleri
evli adamı taciz ettim
25 yasinda erkeklerle arasi iyi olan balik etli bir bayanim,İşyerinde beni bakisi ile bile tahrik eden bir adam var benden 1 yaş kucuk, her munasebett
8632
seks hikayeleri
Kızımla Evlendim
Selam ismim Ali. 48 yaşındayım. 3 yıl önce eşimi trafik kazasında kaybettikten sonra onun bana tek mirası olan kızım Meltem ile beraber yaşamaya başla
11619
seks hikayeleri
Süperim
Merhaba ben serhat.23 yaşında.orta boylu.esmer bir gencim.çevrem tarafından oldukça sayılan sevilen karizmatik ve neşeli biriyimdir. hikayem iki yıl ö
1190
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :