Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

ana kız siken adam Etiketi


ana kız siken adam ana_kiz_siken_adam_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
benimle
ben 15 yasımda erkeğm ismim arda beni götmdn sikmek isteyenler yorum yapsnİsim : ardaMail : [email protected]
4755
seks hikayeleri
ilginç hanım
merhaba aldatanlar okuyucuları. ben aykut 26 yaşında kumral ela gözlü 1.80 boyunda istanbul doğumlu bir gencim. bundan yaklaşık 10 ay önce başıma gelm
1682
seks hikayeleri
Orta Yasli Bayan
Orta yaşlı bayan Öncelikle herkezeye mrb lar bu sitenin devamlı okuruyum ve burada yazanlara genelde inanmazdim taki basıma gelene kadar. Analata
8025
seks hikayeleri
Banyoda
Banyoda... selam ben göktan size başımdan geçen hikayeyi anlatıcam.Tamamen gerçek. Halam 30 yaşında 7 yıl önce boşandı şu an dul.Halam boşandıktan
5776
seks hikayeleri
otobüsün arka sıralarında
ben daha 18 yasinda ankara oturan bir kizim ismim onemli degil… Okula servisle giderken en son bindigim icin yer olmaz ve 5 6 kisi gibi bende ayakta
5134
seks hikayeleri
Ilaç Azdırdı
Merhaba rumuzum ilaçlı, Bu hikaye tamamen gerçektir.Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derece
2709
seks hikayeleri
Üvey Annem
Merhaba size başımdan geçen bir ilginç ama güzel bir olayı anlatmak istiyorum ben 17 yaşında bir gencim kendime seks konusunda fazla güvenemezdim ve o
14350
seks hikayeleri
İçki Sonrası
Bırgun aksam saat 03 00 cıvarı ıs yerınde ıcıyorduk ama 6 kısıydıkbunlardan biri kız ıdı onu ıcımden olesıye dovmek gelıyordu saat ılerledıkceherkezın
0
seks hikayeleri
Internetten Grup Sex
!!!!İnternetten Grup Sex!!!!! Bilgisayarım bozulduğundan çok zamandır nete girmiyordum. Bilgisayarım yapıldıktan sonra nete girmeye başladım ve İstan
1607
seks hikayeleri
zenginim
Merhabalar.Ben 26 yaşında,bir bankada üst düzey yöneticiyim.Sizlere 16 yaşındayken başıma gelen olayları anlatacağım.Ailemizin ekonomik durumu çok iyi
1495
seks hikayeleri
KUZENiM YORGIA VE Is ARKADAsIM HEATER
KUZENİM YORGIA VE İŞ ARKADAŞIM HEATER Geçen hafta kuzenim yorgia ve arkadaşım heater bana geldiler ikiside azmış kuzenim ve arkadaşım bakireler ve am
0
seks hikayeleri
ankaradan
iyi akşamlar. arkadaslar ankaran rocas full aktifim gizli pasif veya evli cıftlere 3. aktif olurum ilgilenlerin mesajlarini bekliyorum yaş 20 ile 30 a
1039
seks hikayeleri
DELİ OLUYORUM AYAKLARA
 Merhaba Bu sitenin hastaları.Sex şüphesiz bu siteyi ziyaret eden herkezin ortak isteği arzuları.Kimi onu kimi bunu sever. Gecenlerde bir kadının
1279
seks hikayeleri
Kelimeler Yetse
Kelimeler Yetse Ben ankarada 16 yaşında bir lise ögrecisiyim. Kendimi bildim bileli çoraplara karşı bir zaafım var... Bizim sınıfta da dolgun bacaklı
1509
seks hikayeleri
UYUYAN KÜÇÜK KIZA BOŞALDIM
SELAM ARKADAŞLAR! BEN 34 YAŞINDA EVLİ BİRİYİM. YAPI İTİBARİYLE MUHAFAZAKAR BİRİYİMDİR. AMA SEX KONUSUNDAKİ ZAAFIMI BİR TÜRLÜ YENEMİYORUM. YAŞADIĞIM
38616
seks hikayeleri
Muhteşem Ablam
Slm ensest severler ben size ablamla yasadığım ilşkiyi anlatacam ben 26 o 33 yasına evli ve 3 çocuğu varküçükkken onu ruyamda görmüştüm ondan sonra on
8238
seks hikayeleri
karımı ormana götürüp siktiler
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
32077
seks hikayeleri
şişman baldızla
Daha önce değişik sitelere hikâyelerimi gönderiyordum. Burayı yeni keşfettim. En son yaşadığım olayı yazmak istiyorum. En büyük baldızım, şiddetli
6337
seks hikayeleri
SIZI BEKLIYORUM
YAZIN EN GUZEL ZAMANIYIDI HAVA O KADAR SICAKTIKI HERKES DON PACA GEZIYODU AKSAM 11 GIBI OLDU VEEE ARKDSLARLA SABAHLICAKTIK SAHILDE TUR ATARKENN BI KIZ
1307
seks hikayeleri
koca malafatlı herif beni aglattı
ben 25 yaşınd abir gencim bu yaşıma kadar hi bir gayle ilişkim olmadıama bir gay le tanıştım 18 yaşında çok yakışıklı bir çocuktu onunla ilk kez seviş
31048
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :