Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

anal seks hart porno Etiketi


anal seks hart porno anal_seks_hart_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Arkadasim Ablami Becerdi Ben Baktim
Arkadaşım Ablamı Becerdi Ben Baktım Merhaba ben Cenk. Ben ablamla büyüdüm. Ablamın adı Pınar 22 yaşında. Onunla kanka gibiydik. Bana herşeyini anlatı
7476
seks hikayeleri
danimarkada güzel ile
Merhaba ben melih danimarkadan yaziyorum.ben 23 yasinda ve normal bir gorunusum var.bizim yanimizda calisan tuba ise 20 yaslarinda ve danimarkanin guz
967
seks hikayeleri
kilotuna boşalma
Merhabalar ben 41 yaşında evli bir erkeğim eskilerden beri gay ilişkiyi hep merak etmişimdir evliyim karımda 37 yaşında 165 boyunda 52 kilo esmer fizi
21272
seks hikayeleri
Çiftin arkadaşı buse
slm ben erkan istanbuldan yazlnız yasıyan 30 yasında bır beyım istanbuulu evli bır çift ıle ılk defa grup yapmıştım bu bırlıkte oldugum çift sibel ve
2131
seks hikayeleri
fahriye ile
Merhaba ben Fahriye. Sizlerle paylaşmak istediğim hikayem kuzenim Serkan`i ilk bakirlikten kurtarışım. Bu Serkan daha sonra Gülşah`i da bozan ve sizde
1372
seks hikayeleri
Teyzemin Ayaklari
Teyzemin Ayakları 22 yaşıma yeni girmiş ve kadınlar hala benim için gizemini korumaya devam ediyordu. Henüz bir cinsel deneyiyim olmamıştı. Tanım
3801
seks hikayeleri
Dikis Ve Sikis Guzeldi
Mrb nasilsiniz okuyan dostlar once msn yazayim msj beklerim [email protected] knuya gelince ben hollandadan 28 aslan 3 yil onceydi meslegim terzi
10786
seks hikayeleri
Nazlının Unutamadıgı Hikayeleri 3
Merhabalar gene ben Nazlı :) Abimle yaşasıklarımı anlatıcam size Abimle… Okulların kapanmasına az kalmıstı artık tatile girmek üzereydık.. Abimi
28199
seks hikayeleri
isten cikmis eve gidiyordum
Bir gece işten çıktım eve gidiyorum karanlıkta bastı yağmurlu bir hava ıslanmayayım diye bir köşeye sığındım korkuyorumda yaşım o zaman 18 idi bir tar
4672
seks hikayeleri
Dostluk arkadaşlık
mrb bayanlar ben mustafa yaş 30 istanbul ümraniye atakentte oturuyorum sex fantezi delisiyim ve benımle cılgınlar gibi sex yapacak ve fanteziler seven
362
seks hikayeleri
miraya çaktım
okulun son günleriydi ve okula çok az kişi geliyordu. sınıfımızda mira adında gül gibi bi kız vardı... fıstık gibiydi kalçalar gögüsler bi harika..! k
1031
seks hikayeleri
Onu Sktım Amı Patladı
Bizim alt komsunun kardeşi musafir gelmiş 1ay kadar kaldı o sırada benı gömüş ama konuşamıyordu bırgun ben onlara gıtım evde tek o vardı sizin kıler anal seks hart porno Hikayesi - anal seks hart porno Sex hikayesi - ANAL SEKS HART PORNO Pornosu - anal seks hart porno erotik - anal seks hart porno porno videosu anal seks hart porno sikiş
Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

anal seks hart porno Etiketi


anal seks hart porno anal_seks_hart_porno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ben Ve Karim
Ben ve Karım... karım inanılmaz derecede seksi bir hatundur...onun göğüsleri götü ve amı çıldırtmayacak erkek yok gibidir...ciddi görünüşü ve erişilm
0
seks hikayeleri
Mukemmel Bir Anne
Mükemmel Bir Anne Odanın içine gün ışığı henüz dolmuş, sarı perdelerden süzülen ışık odayı sonbahardaki ağaçların rengini anımsatan sarımtrak bir r
0
seks hikayeleri
Ablamı Siktim
[email protected] merhaba arkadaslar bu olay gercektır ve hıkayenın soununda msn adresımı yazıcam ısteyen e maıl atsın ısteyende msne eklsın
9131
seks hikayeleri
Ben
, halam ve annem 18Belma fışkırttıklarımın bir damlasını bile ziyan etmemiş tamamınıyalayıp yutmuştu. -Oh be neredeyse dölün tadını unutuyormuşum. Ne
2289
seks hikayeleri
azgın buseye çakışım
ben ali 27 yasımdayım size gercekleri yansıtacagım. bundan 3 ay onceydi meslegim geregi surekli seyahat etmek zorundayım. Yie yola cıkacam sabah evde
728
seks hikayeleri
cafedeki güzelle yattık
merhabalar ben sakaryanın bir ilçesinde sahil kenarında güzel nezih bir cafe işletiyorum 45 yaşındayım yaz aylarında oldukca yoğun oluyor ama kışın ço
258
seks hikayeleri
Ablamı Çoraplarıyla
Merhaba bu anlatacağım olay bundan 1 yıl önce yaşanmıştı. O zaman daha 17 yaşındaydım. Ergenliğin en azgın olduğu zamandaydım. Önüme annem gelse sikec
7330
seks hikayeleri
YAKISIKLI_jigolohakan
Selamlar millet ben izmirden hakan 21 yasındayım bir anımı anlatıcam bi ara bilmedim bi numara beni arıyodu heralde jigolo arayan biridir dedim actım
1534
seks hikayeleri
ana kız ve üç erkek
ben hakan21yaşındayım annem arzu 40yaşında kız kardeşim ece 12 yaşında biz üçümüz birlikte yaşıyoruz yazın başında tatil için yazlığa gittik tatilin i
6840
seks hikayeleri
ayak fetişi hastasıyım
anlattığım o anlar mevcut ayağına çok özen gösterip pirsing ve bilezik takardı. onun narin ayaklarıyla ilgili muhabbetini yaptım ve onla muhabbet kurd
1000
seks hikayeleri
Baldızımı Siktim
Baldızımı Sikim selam.ben 29 yasinda yakiskli bir beyim.ben size basimdan gecen gercek olayi anlatacam.hemde fazal degil alti ay once ki bir olayi
5522
seks hikayeleri
Miracle 2
Gecen hikayemde size Ali ile tanışmamı ve birlikte yaşadığımız deneyimi anlatmıştım. Hikayem yayınlandıktan sonra benimle irtibata geçen herkese çok t
2249
seks hikayeleri
Dul Jale Hanıma Jigolo Oldum.
Selam ben boludan tolga 26 yaşındayım arkadaşımın eşi resim öğretmenidir özel bir galeride resim sergisi vardı sergi salonunda resimler 14 gün süreyle
4646
seks hikayeleri
Tecavuz
Tecavüz merhaba arkadaşlar ben sitenizi gördükten sonra bu anımı anlatmak istedim beni iyi dinliyin ben 18 yasında bir kızım.bundan altı ay öncesine
13539
seks hikayeleri
Kızım Rahatlayıyımmı Dedi
Isvicrede yasayan bir aileyiz ben esim ve kızım. kızım 18 yaşında ben ise 38. kızımın bana olan ilgisini her babanın kızına olan ilgisi kadar zanneder
13835
seks hikayeleri
sonunda kurtuldum
|slm ismim hakan bir kızdan kurtulmak için yaptığm kötülüğü anlatmak istiyorm. fatoş daha 17 sinde fiziği mükemmel bir kız.sevdiğim kızın arkadaşı on
1092
seks hikayeleri
dul kadınla sex süper bişey
okurlarına anlatıyorum sadece ondan iyi okuyun. önceleri msn de soyunurdu amını parmaklardı kayseriye geldi arkadaşın oteli vardır daha önceleri orada
545
seks hikayeleri
titreyen diz
bigün bize geldi.başım agrıyor deyipkendisini doktora götürmemi istedi.bende kabul ettim,ve otobüse binmek içinevden çıktık .gelen otobüs tıklım tıklı
1248
seks hikayeleri
Almanca Hocas Ile
Almanca hocas ile slm sizlere bir ay önce yaşadığım bir olayı anlatmak istiyorum.bn lise 2 ye giden bir öğrenciyim.bi gun almancam kötü olduğu için h
2078
seks hikayeleri
Ucu Bir Arada
Üçü bir arada Ben 19 yaşında zıpkın gibi bir delikanlıyım. kızlarla aram çok iyidir. ben antaltada oturuyorum. günlerden cumartesiydi,mahallemizin or
1506
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :