Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

anasını siken cocuk Etiketi


anasını siken cocuk anasini_siken_cocuk
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
azgın güzel
hikaye konyada mahallede geçti. birgün işten gelirken komsunun kızına elim deydi sütyenine. hiç tepki vermedi. bende tepki yok diye elimi ileriye gögü
3742
seks hikayeleri
Kızlık Zarı
|adim berkant bİz genelde lİselİ arkadaşlarimizla sex yapariz bİzİm eve gelİrler ve sİkİşmeye başlariz ben dün akşam arkadaşim sİbel İle bİzİm eve gel
2870
seks hikayeleri
Parlak Uzmanı
selamlar, ben sinema sektöründe çalışıyorum, kameramanım; 30 yaşındayımve neredeyse on yıldır hayatımda hiç kadın yok. Çünkü genç oğlanlardanhoşlanıyo
2377
seks hikayeleri
KOCA GÖTLÜ ANNEM 2
Annemle babam ayrıldıktan sonra annemı canım istediği zaman siki yodum ama bu bana tatmın edıcı gelmıyordu ve yenı pozısyonlar uretmeye kafama koymuşt
10477
seks hikayeleri
Ondan Beklemiyodum
Slm ben yücel başıma ilk defa gelen olayı size yazıyorum ben istanbulda oturuyorum 17 yaşındayım günlerden pazar evde kimse yoktu babam çalışıyodu
2463
seks hikayeleri
Sekreterim Dilek 5
Biz Dilek ile tatlı tatlı sikişerek günlerimizi geçirirken günler de su gibi akmaya devam ediyordu. Dilekin amacı benimle evlenmekti. Bana aşık olduğu
2523
seks hikayeleri
ANK:GRUP
|22cm basıinanılmazdı gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya can
2493
seks hikayeleri
60`lık Dostum
başımdan geçen gerçek olayı sizlerle paylaşmak istiyorum ben kariyerli iş sahibiyim ismim A.dostumun ismide A. DIR.dostum 60 yaşında ben ise 52 yaşınd
6893
seks hikayeleri
Yengem Sag Olsun
Yengem Sağ Olsun merhaba ben 18 yaşında çok yakışıklı bir gencim size başımdan geçen ve hala geçmekte olan bir olayı anlatıcamyengem 23 yaşlarında gü
5867
seks hikayeleri
abim pompacım oldu
ben 30 yaşında etine dolgun bir kadınım. Erkeklerin gözü daima üzerimde olmuştur. Acıkçası bende onları tahrik etmeyi severim. Kocam çocugum olmadıgı
15455
seks hikayeleri
Müdürün Sekreteri
Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu.kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha acık giyinir ve erkeklere d
1768
seks hikayeleri
Aliyi Aldattım
Merhaba ben bu hikayemi ankaradan yazıyorum ben 17 yaşında bir gayım ama kızım demeyi çok isiycek kadar azgın bir gayım gerçek adım hasan ama beni sik
4145
seks hikayeleri
48`lik Azgın Teyzem
48`lik Azgın Teyzem Meraba,benım hıkayem hem garıb hemde dıkkat cekıcı gecen sene hazıran ayında askerden gelmıstım.Teyzemlere gıttık sıcaktan yuzu
7515
seks hikayeleri
Tatlı Yengem
herkese selamlar.ben 19 yengem 22 yasındayız.Yengem .dolgun goguslerı yuvarlak gotu ve dugun sutun gıbı bacaklarıyla harıka bır afettı.abım calısıtıgı
0
seks hikayeleri
Otobüs Muavini Ve Teyzem
Merhaba Ben Ozan.Size bu olayı bir sene sonra anlatma gereği duyuyorum çünkü artık bu olayı birileriyle paylaşmam gerek.Ben 19 yaşında oldukça atletik
5956
seks hikayeleri
kamyoncuyla karımı yatakta bastım
Adım Devran, 18 yaşındayım. Bilirsiniz, Lisede herkesin siki ile beyni yer değiştirir. Size Suna orospusunu sikişimi anlatacağım. Suna uzun boylu, göt
5447
seks hikayeleri
Aslı Ve Kocası 2
Aslı ve kocası - 2 MRB.sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayım evde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan
2286
seks hikayeleri
aslı ve mustafa abi
slm millet ben kaan eşim aslı antalyada oturuyoruz.5 yıllık evli bir ciftiz ben 34 eşim 25 yaşında vede sekste biraz doyumsusuz.evliligimizin 3. yılıy
7020
seks hikayeleri
kardeşimin arkadaşıyla yattım
merhaba bu hikayeyi yazip yazmamak icin cok dusundum ama en sonunda yazmaya karar verdim benimde bu sitede bir hatiram olsun. anlatacagim hikaye bunda
2931
seks hikayeleri
Esmer Bomba
Size anlatacağım olay bundan 4 ay önce oldu.bulunduğum ilçede çok yakın esnaf bir arkadaşımın yanında çalışan çok güzel 20 yaşlarında esmer bir kız va
2460
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :