Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

anasını sikenlerin pornosu Etiketi


anasını sikenlerin pornosu anasini_sikenlerin_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sevdiğim adama yakalandım
Merhaba ben özge. Bu hikaye tamamen başımdan geçmiş bir olaydır. Küçüklüğümden beridir gizli saklı bir crossdresser hayatı yaşadım. Bu yüzden üniversi
8799
seks hikayeleri
Yarılmış göt deliği
ona adres sordum evine yakin oldunu gosterebilecegini soyledi cani sikinmis dertlestik eve caya cagirdi sim bitince gittimkapiyi actiginda esofmani va
2857
seks hikayeleri
Almanya`da Yaşadıklarım
Ben Thomas. 34 yaşında bekar bir Alman gencim. Benim mesleğim EDV uzmanlığı. (Elektronische Daten Verarbeitung) Yani elektronik bilgiler üzerinde bir
1951
seks hikayeleri
Kayınım Bülent'le Banyoda Sikiştık
Evli bayan fakat kaynım bülent,le 3 yıldır sevişiyoruz.bu ilişkimiz düğünümüzde başlamıştı.kaynım bülent daha düğünmüzde çok güzel olduğumu bir fırsat
10636
seks hikayeleri
Teyzemin KIZını
Merhabalar.ben 15 yaşında bir lise öğrencisiyim.bu yaz muğla fethiyeye gitmiştik.annemin babasının orada yazlığı vardır.teyzemler fransada oturduğu iç
3408
seks hikayeleri
ANK:GRUP
|22cm basıinanılmazdı gecen sene basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum ogece uyamamıstım pek huyum deyildir ama cehete girdim dedim ya can
2584
seks hikayeleri
serkan sabırlı ol
Merhaba dostlar ben ankaradan serkan ben 22 yaşımda ablam gönül ise 34 yaşında beyaz tenli balık etli bir hatun zaten hepiniz biliiyorsunuz neyse eniş
1913
seks hikayeleri
Eşimin Yengesi
Ben oldum olası kadınların kölesi olmaktan zevk duyarım,bu olay geçen yıl başımdan geçti .Eşim hasta olduğu için memleketten yengesi geldi bakmak için
6538
seks hikayeleri
Kolejli Burcu
Kolejli Burcu Selam millet. Beni daha önce şeyma ile yaşadıklarımdan hatırlıyorsunuzdur. Bu sefer de size orta okulda başımdan geçen bir olayı anlata
2234
seks hikayeleri
Anneme İlaç Verdim Siktim
Ben Karstan mert Bundan 3 ay önceki hikayemi anlatıyorum.. Ben 17 Yaşındaym Ergenlik Çağından Çıkıyorm Ve 31 Çekmekten Yoruldum :D Neyse Gelelim Hikay
10140
seks hikayeleri
Oğlanlığımı Aldı
|ben aykut 18 yaşında 1 83 boyunda arkadaşlaromın yakışıklı bulduğu bir erkekim aslındasize önce neden gay olduğumu açıklamak istiyorum ben küçükken a
3566
seks hikayeleri
Hamamda
ben su an 33 yasindayim size askerde basimda gecen bir olayi anlatacam pazar gunu carsi izine cikmistim askerde her gun yikanamadim icin hamama gittim
0
seks hikayeleri
Komsumuzun Kızı Dilek...
Merhabalar ben ankaradan emre size anlatacagım olay bundan 1 hafta önce gercekleşti.Bizim alt dairede oturan dilek adında güzel bir kız oturuyor 12 ya
2951
seks hikayeleri
AMCAMIN KIZI
ben fatih size ilk defa yazıyorum bir gün köye gittim amcamgille bizim ev yakın babam ve onun babası tarlaya gitti artı aksama gelirlerdi bir gn ben e
2995
seks hikayeleri
Koca Götlü Anam
Merhaba ben İstanbul Ambarlıdan Fatih.24 yaşındayım.Ben bu yazımda annemle yaşadığım sıradışı bir ilişkiyi paylaşmak istiyorumsizlerle.anlattıklarımda
13299
seks hikayeleri
4 üniversiteli fıstıkla
Universitede okurken, aramızda dostça bir arkadaşlığın olduğu bir kız arkadaşım vardı. Bir hafta sonu beni evine davet etmişti. Evine gittiğimde aynı
7843
seks hikayeleri
Arkadasima Yaptigim
Arkadaşıma Yaptığım Oldum olası kızların iç çamaşırlarına hastayım. Üniversite yıllarında aynı apartmanda kaldığımız bir okul arkadaşım vardı. kızcağ
1862
seks hikayeleri
Eylendik
Eylendik ilginiz için teşekkürler arkadaşlar hikayerm3e kaldım yerden devam ediyıorum o gece baya erylendik alkolin etkisiyle kocam hadiş gidelim
1483
seks hikayeleri
Bakicimin Kolesiyim
Bakıcımın Kölesiyim... Ben şu anda 17 yaşındayım lise 3`e gidiyorum. Bir gün annem dışarı çıktı bende evde bakıcımla kaldım. Ben ayak fetişiyim. O tu
4200
seks hikayeleri
YAsADIM VE YAsATTIM 2
YAŞADIM VE YAŞATTIM 2 Yaşattim ve yaşadim 2 hikayemin devamını yazıyorum. Iki bayanın arasında, ben olaylarıda biraz işin akışına bırakmak istiyordum
1316
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :