Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

anne göt sikiş Etiketi


anne göt sikiş anne_got_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
zorla kapıcı tarafından sikildim
slm benim adım ayse 155 buyum 50 kilom çırpı gibiyim yasım 19 iken başımdan gecdi bu olay kocam ismet 35 yaşında dır 18 yaşındayken evlendik köyde dur
15517
seks hikayeleri
Sarhoş Bir Arkadaş..
Saat gece 1 gibiydi ve ben işlerim yoğun olduğu için, bu saatte işten geliyordum. Geç bir saat olduğu için sokaklar bom boş, ben ve sokakta çöpleri ka
5600
seks hikayeleri
ÇOK DARDI
ben 24 yaşında yakışıklı denıle bilecek biriyim öğretmenlik yapmaktayım anlatacaklarım size sıradan gelebilir ama benim için ilk olduğundan anlatmak i
3066
seks hikayeleri
Yengemin Ateşini Söndürdüm
Slm merhabalar ben baran daha önce güzel müşterim adlı hikayeyle karşınıza çıkmıştım gelen yoğun istek üzerine yeni hikayemle karşınızdayım;daha yeni
43306
seks hikayeleri
ÜVEY OĞLUM 2
|ertesi gün evden erkenden çıktım.kendimi hemen seks malzemeleri satan bi dükkana girdim.Bankaya uğradım hesaplarıma baktım.kocam olacak köpek beni te
11237
seks hikayeleri
Yengemin Kızının Ateşii
Birgün yengemlere gittik yengemler ve annemler komşularına gittiler yengemin kızyla başbaşa kaldık benim kafamdan delice hayaller geçiyordu ablamla te
8385
seks hikayeleri
kocam doyuramayınca
Adım Sevim 32 yaşında, evli, kendi çocuğu olmayan, ama sikişmeyi çok seven, azgın bir kadınım. Üvey oğlumla yaşadıklarımı anlatmak istiyorum. İlk koca
5718
seks hikayeleri
Minibüsçü Ve Teyzem
Minibüsçü ve Teyzem Henüz 12 yaşındaydım. Bakırköydeki teyzemlere yaz tatili için gelmiştim. O yaz benim cinsellikle tanıştığım seneydi. Günler tey
5322
seks hikayeleri
kız kardeşim semihayı bayramın ikinci günü siktim
evet sevgili dostlar kız kardeşim semiha serisiyle hikayeme devam ediyorum bu kez hikeyem kız kardeşimlen bayramlaşmadan sonra olan ilişkimi anlatacam
3366
seks hikayeleri
dagıttım komşumu
Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok sanırım dimi... Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiştim. Apartmanda
1764
seks hikayeleri
Yogacı ile fantezilerim
Hergün evimizin köşesine yeni açılan yoga salonun önünden geçerkene sürekli bana gözüyle sikecek miş gibi bakan orta yaşlı sarışın kadın altında seksi
3605
seks hikayeleri
hayalimdeki kadın benimdi
selam ben hakan 21 yasında bir gencim.Bu sitenin daimi üyesi olup hiç bir hikayeyi kaçırmam.Bunun için bende daha iki ay önce başımdan geçen bi olayı
1912
seks hikayeleri
Teyzemin Gelini Pervin
pervin 20 yasindaydi cok güzel ve balik etliydi onu görünce cildiriyordumcok güzel bir götü vardi onu sikmeyi hep hayal ediyordum birbirimizle daima s
5150
seks hikayeleri
Kankiler Ve Bakireler
SELAM ben Onur yeni bir hikaye ile karsinizdayim gecen ay inanilmaz bir olay geldi basima.ben ve kankim Caglar Kusadasindaydik.oglen sicak temal havuz
1668
seks hikayeleri
ARKADAs KURBANI
ARKADAŞ KURBANI Slm.Ben Çilem.En yakın kız arkadaşımla yaşadığım olayı paylaşmak istiyorum sizlerle. Lise2. sınıfa gidiyoruk.Kankim Yasemin`in o
2384
seks hikayeleri
Arzu`yu Izliyordum
Selamlar.sizlere daha önce kız arkadaşım arzuyla beraber yasadığımız bı hikayeyi anlatmıştım. bu kez basımızdan gecen başka bir olayı sizlere anlatıyo
1696
seks hikayeleri
Sanal Seksin böylesi görülmedi
Msn`de bir profil hazırlamış, "adult" içerikli bayanların profillerine, msn`de tanışma tekliflerinde bulunuyordum. Açıkçası pek bir şey çıkmamıştı baş
3014
seks hikayeleri
Kucuk Kız Kardesım
Bizimkiler evden iki gunlugunu ayrıldılar ben ve kız kardesım kaladık ben onu cook sıkmek ıstıyordum sonra tv izliyprduk ben onun götüne bakıyordu
21296
seks hikayeleri
bernanın ayaklarını yaladım
Merhaba, ben 26 yaşında orta boylu esmer bir türk genciyim. Tamamı ile gerçek bir anımı paylaşacağım sizlerle. Ben içinde 12 adet ofisin bulunduğu bir
4000
seks hikayeleri
Kudurmuştum
bu anlatacağım olay yaklaşık bir ay önce oldu. ben tolga atletik uzun saçlı bir gencim.benim işlettim bir kırtasiye kitapçıtarzı bir dükkanımız var
1884
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :