Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

annem basur Etiketi


annem basur annem_basur
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bilge kız degilmiş
slm ben vermicem bu olay inanmayanlar olsada gerçektir 6 ay önce ygs.ye çalışıyoduk aynı dersanade bilge diye bi kız vardı seviyodum onu teklif etti k
7933
seks hikayeleri
harikaydı ama
slm ben aykut bu yazacağım yaşanmış gerçek bir hikayedir benim 3 tane çift arkadaşım var bu arkadaşlarla sörekli buluşur ve sabahlara kadar sex yap
1338
seks hikayeleri
Köpeklerini Bana Bıraktılar
Apartmanda karşı komşumuz Sadık Bey ve eşi bir akşam bize oturmaya gelerek, kendilerinin Kayseri’ye Sadık’ın annesini görmeye gideceklerini, Köpekleri
0
seks hikayeleri
hayallerimdeki kadın
Hayat insana bazen öyle süprizler yapıyor ki hayatınızda olmaz ve aslalarınız bir de bakmışsınız ki önünüzde servis edilmiş.Ben 24 yaşında içine kapan
5374
seks hikayeleri
Karımın Ilk Isteği
selam arkadaslar ben orhan . hollandada yasiyorum ve 4 yillik evli oldugum esim melekle beraber. bizimde basimizdan gecen bir olayi anlatmak istedim.
3779
seks hikayeleri
yandığı belliydi kilot giymmeişti
Evimizi haftada iki gün temizlemeye gelen bir kız vardı ama ne kız görenleri kilometrelerce peşinden koşturabilecek seksi bir vücuda ve bi o kadarda m
8190
seks hikayeleri
Acımasız Yengem
Mrb ben mert şuanda 23 yaşındayım manisada yaşıyorum.yaklaşık 5 sene önce başımdan geçenleri anlatmak istiyorum. liseden yeni çıkmıştım. bigün arkadaş
6054
seks hikayeleri
14 Yaşımda İlk Kez
Slm ben Ece.Size başımdan geçen hikayemi anlatacağım.Ben şuan 17 yaşındayım.Orta boylu sarışın mavi gözlü sexy bir kızım.Hikayem ben 14 yaşındayken ol
19065
seks hikayeleri
Lezbiyen Esra
Ben esra bursada cumhurıyetlisesini bitirdim. Alev adın da çok sevdiğim bir arkadaşım vardı. Biz onunla çok iyi geçiniyorduk.O bir lezbiyendi. bende o
5208
seks hikayeleri
Amimi Gotumu Bir Ettiler
Amımı Götümü Bir Ettiler Ben 19 yaşında kızıl saçlı güzel bir kızım. Sizlere başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Ben bu olay ile seksle tanı
7018
seks hikayeleri
arkadaşımın ablasının tangası
Arkadasimin ablasini beyaz tangasi slm ben almanyadan murat hikayeme basliyorum anlatiyagim hikaye yüzde yüz dogrudur günlerden cumartesiydi ve ben a
3439
seks hikayeleri
Komsuluk
Ben emre 22 yasında 1,80 boyunda yakısıklı bırıyım oturdugum apatmanda yenı evlı super bı hatun vardı adı hulya 1,75 boylarında esmer tas gıbı bı hatu
1968
seks hikayeleri
Bekaretim Bir Köpeğin
ben erkeklerle ile arası pek iyi olmayan bir kadınım aslında çokgüzel bir vücudum var ve hiç bir erkek karşı koyamaz fakat yüz olarak o kadargüzel ola
0
seks hikayeleri
Arkadasimin SevgilisiKuzeni
Arkadaşımın Sevgilisi-Kuzeni Mrblr. Daha önce bi hikayemi daa annatmıştım oda gerçekti buda gerçek onun için sık sık yazamıorm ztn.... Nese bnm samim
1878
seks hikayeleri
şehvetli hatice
Arsiv odasinda gecirdigimiz atesli saatlerin uzerinden bir hafta gecmisve nihayet gunlerden cumartesi olmustu.Sabah uyandigimda geceyi Hatice ilegecir
3287
seks hikayeleri
Dul bayanla Yasadiklarim
selamlar saygilar ben simdi size basimdan gecen gercek bir hikayeyi anlatacam yani inanip yada inanmamak sizin elinizde gerci hikayeyi okurken ne kada
3159
seks hikayeleri
Hayvan Çok Geçmeden Boşaldı
Slm ben özden sizlere 2 gün önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum ben okul kapandığı için arkadaşımda kalıyordum onun yazlığı çok güzeldi ü
0
seks hikayeleri
sexsi denizlili betülüm
Ben 18 yaşında bir delikanlıyım blue cagında oldugum için kendimi tutamıyorum zaten onun için Bu sayfaya üye oldum ben konuya gireyim bizim caycının c
5082
seks hikayeleri
Halim Amca
Herkese merhaba.. Sizinle paylaşmak istediğim anım bundan 3 yıl önce yaşandı. Önce kendimi tarif etmek istiyorum. Ben hafif esmer tenli uzun dalgalı s
6199
seks hikayeleri
ince belli kuzenim
selam millet iyi otspirler,neyse ben 19 yasındayım.benim kamasula20cm ve kalın.gecen sene teyzemlere gidecektim.köye yani.köyde teyzemlerdenbaska kala
11418
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :