Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

annemle tuvalette otobuste Etiketi


annemle tuvalette otobuste annemle_tuvalette_otobuste
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
komuşunun benle imtahanı
Evden dışarı çıktığında sürekli gözlüyor ve o sağlam kalçalarını izliyordum. Bir gün benle tanıştı ve o anlar o zaman başladı. Beni kaptığı gibi yatak
562
seks hikayeleri
Iste Ilk Lez!
28 yaşındayım uzun güzel biriyim sınıf öğretmeniyim ve kandınlara ilgi duyuyorum. gösteri için okula giddik öğrencilerden biri hocam eve gitmek istiyo
5194
seks hikayeleri
Teyzemi Mutfakta
slm ist`dan bir yabancı size teyzemle olan bir birlikteliğimi anlatıcam.ben 18 yaşımda bir lise öğrencisiyim.teyzem ise 30 yaşında idi bu olayda 1 haf
9317
seks hikayeleri
Seyahat
Seyahat.. Bir gün bir iş seyahati için Kastamonu tarafına gittim.Aksam saat 7 gibi müşterileri dolaştıktan sonra otelin yolunu tuttum.Zaten daha önce
2254
seks hikayeleri
Demir Gibi Oldu
Slm ben hakan başımdan geçen hikaye istte kadıköyden pendiğe gelirken iett otobüsünde başladı. o gün kalabalık olduğu için trafik otobüsle geçmiş
4210
seks hikayeleri
alışveriş merkezinde sex
Saatlerce zamanımı alışveriş merkezlerinde geçirir ve dilediğimce alışveriş yaparım. Günün birinde bir kızla tanışmıştım. Yine o çok sevdiğim ve totoş
293
seks hikayeleri
Kapıcının Oğlu
Selam ben 30 yaşında minyon, sarışın ve hoş bir kadınım. Tabiri caizse tam bir azgınım ve en büyük şikayetim de kocamın seyahate gittiği uzun günler.
4381
seks hikayeleri
Teyzemler Satti Beni 3
Teyzemler sattı beni 3 Satıldığım ilk gün sanki 1 yıl gibiydi. Ikinci gün sabah daha 8 de uyandırdılar. Zaten 4 te uyumuştum. Uykusuzluktan sersem gi
3156
seks hikayeleri
teyzemi yatakta
Ben sizlere teyzemle yasadıgımbır olayı anlatmak istiyorum,teyzem balık etlı 1.70 boylarında esmer tatlısı bır hatundur kocası yurt dısında oldugu içi
3699
seks hikayeleri
gülsüm ile
selam erkeklerim 25 yaşındayım ve bir BAKİREYİM sizler başımdan geçen bir olayı anlatmıyacağım sadece gendimi anladıçağım evet yanlış anlamadım bir
2932
seks hikayeleri
Tatlı Yengem
herkese selamlar.ben 19 yengem 22 yasındayız.Yengem .dolgun goguslerı yuvarlak gotu ve dugun sutun gıbı bacaklarıyla harıka bır afettı.abım calısıtıgı
0
seks hikayeleri
MAHALLEMiZiN KIZI
MAHALLEMİZİN KIZI Merhabalar Hikayemi Sabırsızlıkla bekledinizi biliyorum. Kendimi tanıtmama gerekyok geçengünkü hikayemde tanıtmıştım.Bizmahallede o
1843
seks hikayeleri
Super Komsu
Süper Komşu... Slm ben berke 18 yasındayım İstanbul’da oturuyorum.Tam bir olgun kadın hastasıyım… Neyse hemen konuya geliyim bizim apartm
3225
seks hikayeleri
Karimin Mutfakda Sikilisi
Selam bu gercekdir fazla uzatmadan yasanmis olayi anlatiyorum.ve düsündükce 31 cekiyorum.benim karimseksi 33 yasinda kumral ela gözlü balik etinde.kar
15701
seks hikayeleri
telefonda tanıştık
Tanışma faslı askerliğimi yaptığım Diyarbakır da ceb telefonuma gelen bir yanlış aramayla gerceklesti..Telefonu acıtımda bir bayan mahmut ismin de bir
3147
seks hikayeleri
dedemin arkadaşı ile
slm anlatıcagım hıkaye tamemen gercektır ben okan suan 24 yasındayım ıkı sene once basımdan gecen bı anımı anlatıyorum . bı gun evden cıkıp dedemı zıy
2514
seks hikayeleri
Farkli Fantazileri Severim
Farklı Fantazileri Severim.. Selamlar ben Ercan 20 yaşında evli ciftler veya evli dul bayanlardan hoşlanan biriyim ve Bu yaz muglada olacagım ilgilen
2287
seks hikayeleri
Yıldızım Oldu
|slm ben basımdan 1 yl önce gecen bi hikayeyı anlatmak istiyorum.tamamen gercektir.ben lise 1e giderken sınıfımızda cok sexy ama bir o kadarda sexten
1714
seks hikayeleri
Vakıfta Sekreterlik Yapıyorum
Ben 18 yaşında genç bir kızım. Bir . Bir gün iş yerinde çalışırken (akşama kadar yalnız başıma kalıyorum) erkek arkadaşım her zamanki gibi beni ziyare
2647
seks hikayeleri
NirvanaYa Da Yeni Bir Baslangic
Nirvana...Ya da Yeni Bir Başlangıç... 1.80 boylarında, 30 yaşında sarışın biriyim. Bana iyi kazandıran üst seviyede bir mesleğim var. Dahası, dünyala
1335
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :