Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

antepli ceyda Etiketi


antepli ceyda antepli_ceyda
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
İlk Yaptırışım
slm ben cenk ist size basımdan gecen konuyu anlıtıcam ben bir gun evde tek basındaydım ve dustan yenı cıkmıştım vdustan cıktıktan sonra zil caldı kım
3360
seks hikayeleri
KARIM LİSE ÖĞRENCİLERİYLE
Merhaba lafı uzatmadan konuya gireyim; ben karım ve baldızım aynı evde kalıyoruz, baldızım 17 yasında ve liseye gidiyor karım 25 yasında cok sexi bir
5899
seks hikayeleri
Annemle Bodrumda
Annemle Bodrumda Slm ben İstanbuldan Hakan 18 yaşındayım benim 37 yaşında Nurten adında sarışın, tam bir afet rannem war. 1.70 boyunda 60 kilo har
17215
seks hikayeleri
Takside Ki Sarışın
Takside ki Sarışın Tarıh olarak pek hatırlamıyorum ama gunlerden pazardı evde yalnızdım ve canım çok sıkılıyodu bır ıkı saat nette dolastıktan sonr
1859
seks hikayeleri
Venüs&Eros 2
Eros´un ağzımda boşalmasını çok istediğini biliyorum, ama benim hoşlanmadığımı da kendisi bildiği içinde hiç bir zaman bana karşı ısrarcı olmadı. Bu h
1191
seks hikayeleri
Bankada Taciz
Bankada taciz selam ben osman 1.78by esmer siyah gözlü biriyim bundan ikisene önce bankada başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum bankaya para y
3268
seks hikayeleri
Babamın Kadını Olduğum Anlar
Adımı vermek istemiyorum yaşım 18 bir gün annem işten geldi babamdamutfakta konuşurlerken duydum yarın sikişme kararı aldılar tabi bende kapınınönünde
17105
seks hikayeleri
Eşimin karşısında Babam
Okuyanlara selam. Babamlarla farklı ilçelerde oturuyoruz. 5-6 ay kadar önce annem ve babam bize gelmişlerdi. Ha bu arada kendimizden bahsedeyim. Ben
52732
seks hikayeleri
NEFİS BOKUNU YEDİM
BİZİM MAHLEDE PINAR ADINDA ÇOK SEKSİ VE GÜZEL BİR KIZ OTURUYORDU BU KIZLA BEN OKULDAN TANIŞIYORDUK BİZDEN BİR ÜST SINIFTA OKUYORDU BİR GÜN ONLARA GİTT
5147
seks hikayeleri
körpecik kızlarım benim
Merhaba ben atil 40 yaşındayım. Karım sevda ile mutlu bir evliliğim ve beni tahrik eden şuan ilişkilerimizin devam ettiği, biri 18 yaşında Ayşen diğer
53035
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Size iki yıl önce başımdan geçen hikayeyi anlatmak istiyorum hikaye tamamiyle gerçektir bizim mahallede oya diye bir kız var ama ne kız bir görseniz t
8179
seks hikayeleri
ateşli kızılla
Her insanın hayatında önemli etkiler bırakan ve bundan dolayı unutulmaz olan insanlar olmuştur. Bu insanlar o denli etkiler bırakırlar ki bazen üzerim
1653
seks hikayeleri
Baldızına aşık
Slm arkadaşlar sizlere baldızımı arkadaşıma nasıl *iktirdiğimi anlatacaminanın bana hayali bir ürün değildir tamamen yaşanmış gerçek bir olaydır..doğu
8705
seks hikayeleri
Calisirken
Çalışırken... herkese selam ben yeni aranıza katılıyorum herkese mehaba adım yasemin yaşım 22 bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatacagım. bi ayakkab
1968
seks hikayeleri
Sarhoş Ablamı Emdim
Merhaba, ben Tarık, bu yıl okullar kapandığında başımdan gecen bir olayı yazmak istiyorum. Benim bir ablam var, Fatma. Üniversiteye gidiyor. Ben bu yı
15407
seks hikayeleri
Eniştemin Gazabı
Benim adım Hatice. 20 yaşındayım. Şu anda Bursa’ da ablam ve eniştemle birlikte yaşıyorum. Ablamlarla beraber yaklaşık 2 senedir oturuyorum. 2 sene ka
0
seks hikayeleri
Güzeller Güzeli Teyzem
Güzeller Güzeli Teyzem merhaba bende size teyzemlen yasadigim hikayeyi siz anlatmak istiyorum. ben 18 yasindayim teyzemi sorarsaniz teyzem 30 yasin
6062
seks hikayeleri
lisedeki ilk erkegim
inşaattaki olaydan 3 yıl geçmişti. 18 yaşındaydım. zaman zaman o adamın siki aklıma geliyordu. hayranlık uyandırıcı birşeydi. imrenilcek gibiydi. yaşa
4038
seks hikayeleri
bahçivana verdim
Manyak güzel bir hayatim var. Bunu ben istedim Ahmetle bu hayat icin evlendim.Bana herseyi verecegine dair söz vermisti.mankenligi onun icin biraktim.
3297
seks hikayeleri
Annemin Arzusu
Selam... Adım Volkan. Ben bu sene 17. yaşımı dolduracağım. Ailemin şu ana kadar tek çocuğuyum. Şu ana kadar diyorum çünkü;annem hamile. Anlayacağınız
32473
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :