Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

arkadaşım ve kardeşim Etiketi


arkadaşım ve kardeşim arkadasim_ve_kardesim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Gecenin Sessizligini Bozan Arzular
Gecenin Sessizligini Bozan Arzular Görür görmez anlamıştım onda bir şeytan tüyünün var olduğunu...İş arkadaşım olan Serkan`ın karısıydı.Rahat tavır
1964
seks hikayeleri
Arzu
Son günlerde yaşadığım ilişkiyi sizlerle paylaşmak istiyorum. Hikayem tamamen gerçek olduğu için ve en başından itibaren olanları anlatmak istediğim i
2622
seks hikayeleri
Yengemle İlk..!
Selamsize yaşanmış bir anımı anlatacagım. bu benim ilk ve daha sonra devamı gelecek olan sex hayatımın bir başlangıcı oldu. yengemle ben lise cağından
59768
seks hikayeleri
Yuklukte Sex
Mrb ben nuri sizlere adana dan yazıyorum anlatacağım olay 1yıl oldu.kız arkadaşımı hazıran ayının bı gununde eve cağırmıstım evde yuklukteki yatakları
1996
seks hikayeleri
taşaklarım amına vuruyordu
Merhabalar sizlere anlatacağım hikaye 5 yıl önce taşındığım karşı dairde oturan çiftle ilgili. İlk taşındığım aylarda kimseyi tanımıyor ve
1846
seks hikayeleri
Okumayın... Utanıyorum!..
|Utanıyorum yaşadıklarımdan... Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve çocukları ailesinin yanına Kütahya’ya göndermiştim. Otobüs
9576
seks hikayeleri
dul baldızımın yarrak özlemi
Merhaba ben Arif. 35 yaşındayım, oldukça da yakışıklı sayılırım. Boyum 1.76 ve 72 kilodayım. 5 yıllık evliyim ve karımla son derece mutluyuz. Seks hay
6084
seks hikayeleri
Evli2
Evli-2 değerli arkadaşlar size salim ve zeyneplerle nasıl tanıştığımı ve zeyneple ilk sikişimi daha önce yazmıştım ve siz değerli hikayeturk mudaviml
1730
seks hikayeleri
Dayımın Işe Gidişi
Slm arkadaslar ben 15 yasında bir azgın erkegim neyse hikayeme geleyim.bir gün yengemlere gittim ve yengemin dayımla sikiştigini gördüm vede benim sik
8372
seks hikayeleri
Ilk Chat Maceram
İlk Chat Maceram Selamlar... İlk defa böyle bir ortamda yaşadığım güzellikleri paylaşıcağım...İstanbulda özel bir şirkkette geceleri bilgisayar t
1206
seks hikayeleri
Amcamın Kızı Beni Azdırdı
Amcamın Kızı Beni Azdırdı Ben anadolunun güzel bir sahil kentinde yasiyorum. amcamlarla evimiz duvar duvara ve amcamin 18 yasinda seks ilahi bir ki
5878
seks hikayeleri
Neslihanın Kölesi 2
Neslihan dolabından bir çift spor ayakkabı alıp onları giyip dışarı çıktı. Ben de dolabındaki bütün ayakkabıları kucaklayıp kapını önüne gittim. Her b
2328
seks hikayeleri
iki kızı kucağımda terbiye ettim
Merhaba ben adanadan bariş. 1Sene önce başimdan geçen gerçek olayi anlatmak istiyorum. Istanbula teyzemlere tatile gitmiştim. Teyzemin genç ve olodukç
2984
seks hikayeleri
Ellerim Göğüslerindeydi
Slm ben sizlere Mersin de yaşadığım bir şeyi anlatacağım. Bizim sınıfta sürekli yanıma gelen ve sürekli bana samimi davranışlar gösteren bir kız vardı
1970
seks hikayeleri
alkol içince iptal oldu
evde ilk zamanlar pek samimi değildik ve giyimine çok karışırdım sevgilisi bize gelir ben çok kızardım karşı çıkardım belkide adamı kıskanıyordum onda
162
seks hikayeleri
Teyzemin Kizini
Teyzemin Kizini Merhaba ben okan 19 yasinda yakisikli bir gencim, size basimdan gecen bir olaydan bahsetmek istiyorum. Benim 20 yasinda bir kuzenim v
3216
seks hikayeleri
esrayı 3 kişi siktik
Mahallemizde yaşayan 30 yaşlarında elif adında bir hatun vardı, çok bakımlı ve süslü bir karıydı. Mahalledeki herkez hatuna hastaydı. Aynı apartmanda
4385
seks hikayeleri
evde baş başayken
heycanlı olaydı hala bu zevki yaşıyorum zaten genelde bize gelir kalırdı aynı odada yatardık ama bir sey yapamazdım o amçığın orda olup dokunamamak be
421
seks hikayeleri
liseli büşrayla sikiştim
şimdi de size bir başka lisedeki sex anımı anlatacağım umarım hoşunuza gider ve zevkle 31lerinizi çekersiniz bizim lisedeyken sınıfta beni çok azdı
10055
seks hikayeleri
ilker ve abası
İlkeri anlatmıştım. Yine bir öğle vakti okuldan çıkarken servis gelmedi. İlker ablasını aradı ve ablası arabasıyla bizi almaya geldi. Ablası esmer güz
2328
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :