Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

atla sikişen faişeler Etiketi


atla sikişen faişeler atla-sikisen-faiseler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
eski manitam
Selam ben kenan,31 yşındayım ve ankara yaşıyorum size başımdan geçen harika bir anımı anlatmak istiyorum.. ben bir market işletmekteydim bundan yaklaş
1133
seks hikayeleri
gözlerimle taciz ettim
Selam adım Suat 17 yaşında 178 boyunda bir erkeğim. Çok geçmeden hikayeme geçeyim. Evimiz bir sidede 3. kat idi. Dairelerin balkonları birbirine ço
2053
seks hikayeleri
ne oldugunu bile anlamadık
Bir süre nefes nefese yattık. Sigara ve birer içki içtik. Dostumuz memnun bir ifadeyle bakarak “iyi ki yedek planı yapmışım değil mi?” dedi. Başımı sa
899
seks hikayeleri
raslantı
ben ebru 21 yaşındayım 4 sene önce başımdan geçen bi olayı anlatma istiyorum.Lise son sınıftaydım.Sınav falan da pek umrumda da değildi maddi durumumu
9999
seks hikayeleri
ahuyu ofiste zevkten uçurttum
Bir gün dayımın hazır giyim atölyesine gitmiştim. Dayımın bürosuna geldiğimde 27-28 yaşlarında yeni bir sekreterle karşılaştım. Eski sekreter gitmiş y
9600
seks hikayeleri
Super Otobus
Süper Otobüs Selam ben istanbul 4.levent ten. Deliyürek Basımdan gecen bi olayı sizlerle paylaşmak istiyorum. 23 yasında 1:86 Boylarında Tığ gibi bir
5903
seks hikayeleri
Yaw Ilk Defa Kız Siktim
Meraba ben cem 35 yaşındayım ve aydınlıyım uzatamadan konuya geçelim annem bi gün beni yıkıyodu ama ozaman lar daha 9 yaşındaydım bi gün bizim mah
3667
seks hikayeleri
Son Pişmanlık
Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendi
1495
seks hikayeleri
Sıcak Saatler
Merhaba yeni bir yaşanmış hikaye ile karşınızdayım. Bundan 11 ay önce başımdan geçen bir olayı siz değerli okurlarla paylaşmak istedim.Dediğim gibi ya
3769
seks hikayeleri
resmen agzım sulanmıştı
Merhabalar. Ben Adanadan Naciye, 32 yaşındayım, 14 yıllık evliyim. İstanbulda teyzesinin yanında okuyan bir oğlumuz var. Kocam 45 yaşında, bir fabrika
13537
seks hikayeleri
Znboy
Banyodan yeni çıkmışsın üsttünde küçüçük bir havlu var sırılsıklamsın yavaş yavaş üstünden sular arkarak odaya giriyorsun ben yatagımın üstünde seni b
1931
seks hikayeleri
KIZ 16 YAŞINDA AMA HERKESE TAŞ ÇIKARTIR
SLM ARKADAŞLAR... BU HİKAYE BENİM BİZZAT BAŞIMDAN GEÇTİ AMA KESİNLİKLE GERÇEK... BEN 20 YAŞINDA NİĞDEDE BİR İŞ ADAMIYIM.BAZI KIZLARI BİLİRSİNİZ GÜZEL
13857
seks hikayeleri
ilkayı haplayıp siktim
merhaba benim adım eflatunn istanbul silivride oturuyorum 17 yaşındayım 1 75 boy 60 kiloya sahibim çok abartıya kaçmasada yakışıklıyımdır yine burala
1793
seks hikayeleri
kadını zevkten delirttim
fark ettim semte ki herkezi tanırdım ama devamlı geldiği için burada oturduğu kesin di gene bakkalda olduğum zaman geldi alışveriş yaptı damaca da su
400
seks hikayeleri
Sıkışık Takside Kardeşim Beni
Slm ben 19 yaşındayım kardeşim ise 16 bir hafta sonu pikniğe gitmek için hazırlandık komşumuzla beraber bizim arabaya sıkıştık ve ben kardeşimin kuca
16242
seks hikayeleri
Doyumsuz Gece 3
Doyumsuz gece 3 ben hakan almanya da yasayan bir basina hayati ve zevkleri arayan birisiyim,bu sitenin müftalasi oldum emegi gecen herkese tesekkürle
2148
seks hikayeleri
İlk Aşkım
Merhaba, ben size 2 yıl önce lise sondayken yaşadığım bir olayı anlatacam.Erkeklere ilgi duyuyor ama korku ve yer yokluğu nedeniyle tam ilişki kuramıy
2138
seks hikayeleri
Dayanamadım
Merhaba ben izmirden 17 yaşında bir gencim. Yengemi sikmek istiyordum fakat ona açılamıyordum. sesini duyunca bile azıp otuzbir çekiyordum.bir gün akl
3758
seks hikayeleri
Sevgilimi Nasil
Sevgilimi nasıl........ başımdan gecen olayı size aktarıyorum ben igololuk yapıyorum evli yaşlı hiç farketmez günlerden birgün meil aldım bir kadının
2042
seks hikayeleri
Karıma Doğum Günü hediyem Pastadan çıkan Masör
merhaba Daha önce karımla MassageForWife.com web sitesinden tanıştığımız masörle yaşadığımız bir hikayemizi paylaşmıştım. Artık güvenilir bir partn
5509
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :