Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baba kız arabada Etiketi


baba kız arabada baba_kiz_arabada
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kaynanam Ve Ben
sizlere daha evvel kaynanamı nasıl siktiğimi anlatmışttım almanyalı kaynanamla artık karı koca gibi olduko günden bu yana deliler gibi sikişiyoruz.kay
0
seks hikayeleri
Cinci Hoca2
Merhaba kaldıgım yerden devam ediyoum neyse hoca ile yataga yattık hocanın dev asa aletini yalıyor adeta somuruyordum kocamınkinin en az iki katı büyü
9853
seks hikayeleri
Ensest - 27
Bilmiyorum anlatmalımıyım ama benim gibi ensest insanlarında olması onlarla anılarımı paylaşmak beni biraz olsun rahatlattı. olay ninenle aramızdaki e
10118
seks hikayeleri
aşkımız sexse dönüşüverdi
adımı vermeden hikayeme başlıyorum sevgilimle çok uzun süredir aşk yaşıyorduk ve o bu aşkı sexe dönüştürmeyi istiyordu bense daha erken olduğunu düşün
2951
seks hikayeleri
AYAK YALANIR
SİVASTA AYAĞINI YALATMAK İSTEYEN BAYANLAR YORUM YAPSINİsim : Mail :
1890
seks hikayeleri
Cerenle ilk sikişim
merhaba arkadaşlr ben Can 17 yaşındayım. Ceren de 17 yaşında ben cereni ilk gördüğüm günden beri sikmek istiyordum ama bir türlü cesaret edemiyordum.
12908
seks hikayeleri
Tatlı Cadı
TATLI CADI  selam herkese şöyle bir düşünüyorumda herkesin mutlaka bir hikayesi vardır ama buraya yazmak çok farklı şey bi şekilde paylaşma ihti
1587
seks hikayeleri
Sarışın Bomba
slm.Ben 18 yaşındayım. Çevremdeki insanlar bana hep "çok yakışıklı" olduğumu söylerler.Eh doğrusu bende onlarla hem fikirim. Neyse kendimi övmeyi bıra
2692
seks hikayeleri
bu ne kuvvet
Slm ben istanbuldan akın üsküdar lisesinde oku yorum lise son sınıftı öss ye hazırlandığımdan kızlarla konuşacak vakit yoktu birgün bir kız arkadaş d
5145
seks hikayeleri
şu araları ögretmenler azmış yahu
ben 19 yaşında yakışıklı bir gencim bu olay 1 sene önce olmuştu o zaman lafı uzatmak istemiyorum ve hikaye ye başlıyorum o zaman lise 3 deydim bi muha
4862
seks hikayeleri
Aytenle
Selam herkese merhaba. Sevgili ev sahibim Ayten tatile gitmişti. İnanın İstanbula döneli yarım saat olmamıştı beni aradı buldu ve evde buluştuk. İçeri
1603
seks hikayeleri
halamın kızını sikerek aglattım
Bir gün halamlara gittimiştim, herzamanki gibi bilgisayarla oyun oynuyordum ben 21 yasindayim halamın kızı 19 yasında cok güzel sexsi bir vucudu var g
23276
seks hikayeleri
Dersane Günlüğü
 slm millet ben burak 172 boyunda kumral hafif uzun sacli açık kahverengi gözlü biriyim yakışıklı oldugumuda söyleyebilirim sizlerle bir yıl önce
1632
seks hikayeleri
Harika Göt
Merhaba ben 40 yaşlarında iki çocuk babası bir erkeğim. Geçimimi babamdan kalan üç beş kuruşla aldığım bir taksiyle sağlıyorum. Yapıma göre oldukça ge
2011
seks hikayeleri
komşu kızına kaydım
Ergenlikten yeni çıkmış ve cayır cayır deliği yanıp tutuşuyordu. Ona en yakın ve onu becerebilecek bir kişi olarak beni görüyordu. Faceden eklemiş ben
315
seks hikayeleri
felsefeciyle
Slm biz iki kafadar arkadasız ve bizim felsefe dersleri cok sıkıcı geçiyordu .biz de bu derse çalışmıyorduk.bu yüzden kötu not almıştık.felsefe hocamı
1208
seks hikayeleri
Iş Için Gittiğim Izmirde
Ben şu an 45 yaşında kendi halinde özel bir kuruluşta yöneticilik yapan bir adamım.bundan 5-6 yıl kadar önce iş icabı izmir e gitmem gerekti. yanımda
2430
seks hikayeleri
çarşaf yırtılıncaya kadar çaktım
muhteşem sex hayatımız olmuştur.Fakat ben, hiçbir zaman yabancı bir erkeğin çekiciliğine karşı koyamadım. Size oldukça kilolu bir kadın olduğumu söyle
1919
seks hikayeleri
YAZIK OLDU
|SELAM BEN İZMİRDEN MEHMET BENIM BIR KONFEKSIYON ATÖLYEM VAR. GECEN SENE BIR KIZ(17) GELIP ELEMANA İHTİYACIM OLUP OLMADIGINI SORDU. BENIMDE PEK İHTIYA
2142
seks hikayeleri
Liseli elanın yırtık kilodu
17 yaşındaki çıtır çerez okula yeni başlamıştım çok yakışıklı olduğum için bütün kızların gözü bende idi bende okulun en güzel kızıyla çıkmaya karar v
17980
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :