Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baba kız şikiş Etiketi


baba kız şikiş baba_kiz_sikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ayten bitirdi beni
Bir akşam acil olarak para çekmem gerekiyordu. Daha önceden de ilişkiye girdiğim ayten kocasına annesine gitmek istediğini izin verirse benim bırakmam
2535
seks hikayeleri
Hic Ummazdim
Iyi gunler adim esra sizin bu hikayelerinizden sonra bende basimdan gecenleri anlatmaya karar verdim.ben 17 yasinda 168 boyunda vucudu gayet guzel sar
3543
seks hikayeleri
Mahallemde selamlaştığım arkadaşım (o)nun ablasını öyle bi siktimki harika bi zevkti...
Selam sexhikayem okurları anlatcagım hikaye tamamen dogal ve yaşanmıştır. Adım Kadir Yasım 26 bundan 7 ay 8 ay evel gerçekleşti.Birgün Facebookta g
11872
seks hikayeleri
Beni Becerdi 3
Beni Becerdi 3 Merhaba ben selin berksoy. Beni Becerdi serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da
2945
seks hikayeleri
Ayfer
Ayfer Eşim ayfer ile 8 yıllık evliyiz. O çok güzel bir kadındır. Sarı saçlı, yeşil gözlü, minyon ve çok seksi bir kadın. Ben malatya`da görevli iken
2207
seks hikayeleri
Ne Deldim Ama
Ben mustafa ben halmın kızına aşıktım o da beni sevi yordu mamtek bi sorun war da evlerimiz uzaktı onu hafta da 1 kere anca göre biliyordum bir gün bi
2207
seks hikayeleri
sikişken güzelle
Karıma, Artık seni eskisi gibi yapamıyorum. İstersen başka erkelerle yapabilirsin dediğimde, Ben o iş çoktan beri yapıyorum zaten demez mi?… 55 yaşınd
1726
seks hikayeleri
Amcamın Küçük Kızı
SELAM BU YAZDIGIM H0KAYE 4 YIL ÖNCE BA^IMDAN GEÇT0 VE TAMAMEN GERÇEKTIR AMCAMIN KUCUK KIZI SEMRA HER BIZE GELISINDE ONU NASIL GOTUNDEN SIKERIM DIYE
13586
seks hikayeleri
19 Yaşındaki Yengem
Slm ben berkantben size basımdan gecen bi olayı anlatmak istiyorum.aslen ist de oturuyorum 29yaşındave yakın kotuma olarak çalışıyorum.gecen yaz tatil
7907
seks hikayeleri
Dükkan Sahibem
Ben 45 yaşında evli bir erkeğim.Bundan 8 ay önce yani ocak 2004 tarihinde başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedim. O tarihlerde Bir iş
4728
seks hikayeleri
Beceriksiz
Beceriksiz Hiç unutmam orta 3 teydım. Daha erkeklerın bırbırıne senı bır kere sıkeyımmı dedıgı donemde yanı! Kısacası abazalık donemı ama ben hep san
2837
seks hikayeleri
inlete inlete
Üniversite 2.sınıftaydık.bigün sınıftan bi arkadaşım beni evine davet etti.ev arkafaşlarım memleketine gitti hiç erkek yok dedi evde.tamam o zaman ded
727
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Merhaba ben Murat.Ben 23 yaşındayım 5 sene evvel başımdan geçen bir olayı size anlatacağım.Ailemle oturduğum apartmanda üst komşumuzun kızı Esra vardı
0
seks hikayeleri
kumsalda sikilmekte güzelmiş
Bir Temmuz yazıydı.Alper adlı bir çocukla çıkıyordum.O yaz ben 16 yaşında Alper ise 20yaşındaydı.Ben yaşım göre biraz sapıktım.Neyse o gece alperle ku
2188
seks hikayeleri
Son Pişmanlık
Ben Üniversitede okuyan çok yakışıklı 23 yasında bir gencim.hazırlık okurken seks hayatım yok gibiydi.kızların hepsısın gözü üzerimde olsada ben kendi
1495
seks hikayeleri
kankalarım annemi tattılar
Slm ben isviçreden norton babam turk annem ise isviçreli ben annem ile beraber yasıyorum babam ben küçkken vefat etmiş annemde bir daha ewlenmemiş ama
6415
seks hikayeleri
KIZKARDEŞİMİN KIZLIĞI
 Annem ve babam misafirliğe gitmişti. Kız kardeşim küçük erkek kardeşim ve ben evde yalnız kalmıştık. Kız kardeşim koltukta oturuyordu, bende diz
8352
seks hikayeleri
Annem Ve Ablamla
merhaba kıymetli okuyucular.ben 21 yaşında orta boylu, 70 kg ağırlığında gördümü dayanamayan bir erkeğim.ilk cinsel ilişkimi annemle, ikincisinide abl
12653
seks hikayeleri
Namus Bekçilerim
Bu siteyi gördükten sonra bende basıma gelenleri anlatayım dedim. aslında kısa boyluyum. Ama alımlıyımda. 19 Yasındayım. Babam ve iki kardesimle yas
6014
seks hikayeleri
Nahcivan Aksamlari
Ben iranliyim(bir azeri türkü) şuanda 34 yaşindayim her yil yazın tatile gitmek özellikle yurtdışına gitmek benim hobyim .neyse yil 2002 haziran ayini
1724
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :