Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baba kızıyla ensest Etiketi


baba kızıyla ensest baba_kiziyla_ensest
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Babamın Yatağında
Benim öz babamla yasadiklarimi anlatmak istiyorum. Fazla ayrintilara girmeyecem. 4 Yildir almanyadayim. 4 Yildirda babamla sikisiyoruz ben aslinda oku
31726
seks hikayeleri
Rus Yahudi Dul
|selam arkadaslar, ben almanyada yasiyorum 31 yasindayim ve bir cok kadin tarafindan fakat kendimi pekde yakisikli bulmayan birisiyim neyse ben su an
2411
seks hikayeleri
Yengemin Azgınlığı
|slm ben dayımın karısı yani yengem çok hoşuma gidiyordu, onu ne zaman görsem taş gibi oluyor. bide bana arada bir frikik (farkında olmadan)vermesi be
6806
seks hikayeleri
konser sonrası
Merhaba, ben Zeynep. Size en son çok uzun zaman önce ilk deneyimimi yazmıştım. Belki hatırlayanlarınız vardır. Şu an 18 yaşımdayım, kendimi yeniden an
981
seks hikayeleri
acı çektirmeye bayılıyorum
Merhaba adım sevim 33 yaşında 1 78 boyunda 74 kilo büyük göğüslü iri kalçalı bir bayanım.eşim bir nakliye şirketinde çalışmakta.hem eşimin hem benim i
11956
seks hikayeleri
Ben Orospuyum
ADIM MELİS.20 YAŞINDA OLDUKÇA GÜZEL,89-91-90 ÖLÇÜLERİNDA, YEŞİL GÖZLÜ KUMRAL BİRİSİYİM.aNLATACAĞIM OLAY DAHA YENİ BAŞIMDAN GEÇTİ.SİZLERLE PAYLAŞMAK İS
0
seks hikayeleri
Konsolosluk Dönüşü
İsmim Hakan 27 yaşındayım İstanbulluyum.Hemen hikayeme geçmek istiyorum .Geçen temmuz ayı usa konsolosluğundan vize müracaatım olumsuz karşılanmış yık
1581
seks hikayeleri
Arkadasimin Ablasi Ve Ben
Arkadasımın ablası ve ben Universitenın 6.ayıydı arkadasım bir gün beni evine davet etti seni ablamla tanıstırmak ıstıyorum dedi hem yemek yeriz fela
4793
seks hikayeleri
okulda sikiştim
Selam ben halıl ben 18 yasında bır gencım benım bır kızkardesım vardı adı nuray 17 yasında super bır fızıgı vardır . benı her zaman tahrık ed
4155
seks hikayeleri
gögüslerine asılmıştım
Merhaba ben 20 yaşında üniversite öğrencisi bi gencim. Sizlere okulumda beni her gün tahrik eden bi kızı nasıl siktiğimi anlatıcam. Okul yeni başlamış
3596
seks hikayeleri
Parlagim
Parlağım… Bu internet muazzam bir alet. Ne ararsanız hemen bulabiliyorsunuz. Ben de arkadaşlık sitelerinden birine “tüysüz, parlak, yatak
2271
seks hikayeleri
Kendi Ellerimle Siktirdim
|inanin tamamen gercek yazdiklarim ankara da iki travesti ile tanistim evkerine gittim ben 44 yasindayim ismim selami onlari cok guzel siktim ama onla
5024
seks hikayeleri
Sapik Cift
Sapık çift Benim mahalle marketim var.Marketimin üstünde orta yaşlı karı koca var.Aramızda baya iyidir.Kadının ismi Selma kocasının ismi Ekrem.Selma
3397
seks hikayeleri
nermindi kızın adı
Evet hikayem geçen yazların ortalarıydı yaz tatiline girdik artık bir kız olmasını istiyordum ama bunu her yaz istiyordum olmuyordu.yine olmuyacağını
3721
seks hikayeleri
Askerden Yeni Donmustum
Askerden Yeni Dönmüştüm Merhaba ben orhan. Size bundan 3 sene önce başımdan geçen bir olatı anlatacağım. Bu olay alt katta oturan komşumun kızı ile i
3861
seks hikayeleri
Yazlıkta tanıştığım kızla sikiştik
Ben ahmet 16 yaşındayım 31 çekmekten sıkıldım o derece herneyse yazlıktayız yazlıkta Merve diye bi kız var çok samimiyiz sürekli denize falan gideriz
10192
seks hikayeleri
Cok GuZeLDİ
COK GUSEL BIR GUNDU YEGENIM VE BEN EWDE TEK BASMIZAYDIK KOTU COK GUSEL GOSUKUYODU BENDE INSANIM HERHALDE DAYANAMADIM ELSESINN USTUNDEN BASLDADIM PENSI
2778
seks hikayeleri
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası
Teyzem Bize Geldi Ya Sonrası Ailem bir süreliğine tatile çıkmıştı sol elimin işaret parmağı kırık olduğundan bana yardım için birkaç günlüğüne teyz
8577
seks hikayeleri
Ece Olmak Cok Hosuma Gitti
Ece Olmak Çok Hoşuma Gitti Merhaba ben Gökhan 17yaşındayım.maalesef cd pasif bir gayım.Malesef diyorum çünkü ben böyle olmak istememiştim ama gelişen
5914
seks hikayeleri
Çılgın Hemşire
Merhaba.Size bizim yi anlatacağım.Nurhanla aynı sağlık ocağında çalışıyorduk.Tatar fazla güzel olmayan ve meraklıbir kızdı. işimiz gereği sağlık ocağı
3251
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :