Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

babamla sex anım Etiketi


babamla sex anım babamla_sex_anim
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
türbanlı karımı becerdiler
mrb adım murat eşimin adı ise elif 30 yaşındayım.eşim kapalıdır ama dar pantolon veya diz kapak ta etek giyer.hafta sonu bi gün eşimle beraber alışver
37795
seks hikayeleri
Altında kendimi yeniden buldum
Benim adım Fulya. 19 yaşındayım ve sarışınım. GeçenlerdeBodrum`daki yazlığa gittim, tekbaşıma değildim tabi birde sevgilim vardı. 3 ay öncetanışmıştık
4260
seks hikayeleri
Böyle bir tad olamaz
arkadaşlar adım serhat 35 yaşındayım yiğenim abimin kızı aysel çok güzel bir kızdır herkesin hayal edeceği bir kızdır ben bekarım aysel lise 4 okuyord
2238
seks hikayeleri
sinemin gögüsleri
Sinem, Tuğçe, ben ve Okan iyi bir arkadaş grubuyduk Bundan 5 sene önce....Artık dostluğumuz o kadar laçkalaştıki.. Birbirimizin sikini memelerini elle
5535
seks hikayeleri
KIZ ARKADAŞIMLA ESKİ SEVGİLİSİ
Ben 32 yasinda, yakisikli sayilan ve hayatta Sex e cok önem veren biriyim. Kiz arkadasimla bundan 2 sene evvel, Internet yoluyla tanistik. Bir süre
2747
seks hikayeleri
ışıl'la
ben 21 yasında oldukcayakışıklı fızıgı çok ıyı olan bır gencım sıze başımdan gecen ıyı bır anımı anlatmak ıstıyorumm calıştıgım işyerındekı arkadaşımı
1722
seks hikayeleri
Baldızımdaki Göt
merhaba ben baldızımla aramızda geçen ve hala devam ilişkiyi anlatmakistiyorum baldızım 21yaşında ve tam bir affet onu inanılmaz arzuluyor ve hep onub
5539
seks hikayeleri
Kudurmuştum
bu anlatacağım olay yaklaşık bir ay önce oldu. ben tolga atletik uzun saçlı bir gencim.benim işlettim bir kırtasiye kitapçıtarzı bir dükkanımız var
1889
seks hikayeleri
ilk defa yaşadım
arkadaş beni ikna etmiş kerhaneye götürmüştü.18 yaşına gireli 13_14 gün olmuştu. fırsat bu fırsattı. içeriye girmiştik.2 fahişe tek vardı . diğerleri
2331
seks hikayeleri
sevgilime bozdurdum
bile ona güvenim tam olmuştu. O çok ateşli bir erkek ve doyumsuzdu. Beni öperken bile deliğimi yalıyormuş gibi hissediyordum ve deliğimde alıyordum so
1234
seks hikayeleri
Kendim Istedim
Kendim İstedim slm ben izmiden hasan bun dan 7 sene önce yaşamış oldum bir ilişkiyi yazacam okul cıkışı arkadası olan köksal diye bir kişi vardı he
2592
seks hikayeleri
Sihirli Bir Gece
Merhabalar benim ismim sihirlibirgece, bu siteyi denk geliş gördüm sonra detaylar okumaya başladığımda Türkiyeden bu kadar çok insanın yazması anlatma
1267
seks hikayeleri
Yengem Rüyalarıma Giriyordu
Yengem Rüyalarıma Giriyordu Merhaba; ben askerden daha yeni geldim. Askerden geldikten iki ay sonra ağabeyimi evlendirdik. Abım evlendiği gece kalp
5841
seks hikayeleri
İLK SEX VE İLK DEFA YEDİ POSTA ATTIM
|SLM BEN gök_HAN MARMARA HUKUK BİRİNCİ SINIF ÖĞRENCİSİYİM.TATİLE ERZURUMA GİTMİŞTİK KENDİ İSTEĞİMLE DEĞİL.ARKADAŞLAR ZORLA GÖTÜRDÜLER. AMA İYİKİ
4477
seks hikayeleri
Merve Ile Havuzda
Merve ile Havuzda Tüm okuyuculara slm. size kendimi tanıtiyim. 19 yaşında ist üniw kimya bölümünde okuyorm. size başımdan geçen bi olayı anlatıcm.
2478
seks hikayeleri
Annem Ve Kız Kardeşim
Her hafta sonu şehrin gürültüsünden uzaklaşıp kafamızı dinlemek için şehrin 20 km. uzağında yeşillikler içindeki bağ evine giderdik. O hafta sonu baba
8680
seks hikayeleri
Bilun Kasarini Okulda
Bilun kaşarını okulda.... Bilun okulda inekliğiyle bilinen çok ciks bir kızdır.NaL olorak kodlayacağım okulda bir çok erkekle takılırdı. bende bunlar
2863
seks hikayeleri
Karısını Vede Kızını Siktim
|Karısını Ve Kızını Siktim Ben KEREMCAN. Bu sitede daha öncede yayınlanmış bir kaç hikayem var. Ama inanın bu site ile tanıştım tanışalı resmen yeni
5803
seks hikayeleri
ne oldugunu bile anlamadık
Bir süre nefes nefese yattık. Sigara ve birer içki içtik. Dostumuz memnun bir ifadeyle bakarak “iyi ki yedek planı yapmışım değil mi?” dedi. Başımı sa
913
seks hikayeleri
Ehliyetsiz Çırak
Ben 23 yasinda 1,75 boyunda vanda ikamet eden biriyim bu anlatacagim hikayem bir ay önce basimdan gecti. Ben hafta sonlari taksi soförlügü yapan arkad
4851
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :