Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

babasıyla sevişen kızların hıkayeleri Etiketi


babasıyla sevişen kızların hıkayeleri babasiyla_sevisen_kizlarin_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Annemin Muthis Vucudu
Annemin Müthiş Vücudu merhaba.okudunuğuz bu hikaye bu yaz başımdan geçti.ben istanbuldan murat 20 yaşındayım.annem aylin 39 yaşında ve oldukça sexi v
0
seks hikayeleri
Aganigiluplup
Aganigilüplüp Bundan 3 yıl önce çok sorunlu bir ergen olan ben, evden kaçarak selçuğa dayımların evine gitmiştim. Bir hikayemde kendisinden bahse
1961
seks hikayeleri
Kotu Ruh
Kötü Ruh Bi gün ofiste oturmuş çalışıyordum. Genelde de en son ben çıkardım işyerinden. O gün de aynen öyle olacaktı. Birazda nette takılayım demişti
1302
seks hikayeleri
sikişmenin zevki güzeldi
MERABA.BENİM ADIM BURAK.DİLARA İSİMLİ BİR KIZ VARDI ÜNİVERSİTEDE. OKIZDAN ÇOK HOŞLANIYORDUM.ODA BENDEN HOŞLANIYORMUŞ.NEYSE KISA SÜREDE SEVGİLİ OLDUK.B
1366
seks hikayeleri
Anı
Askerdim bir bayan vardı bize yakındı dolgun kalçaları vardı hrp yoluma çıkar bana bakardı bir gün benimle konuşmak istedi konuştuk bana tlf verdi epe
1383
seks hikayeleri
üst komşumla
merhaba ben 19 yaşında üniversiteye hazırlanan bir gencim kayseride yaşıyorum ve daha 1 kere biris ile sex yapmıştım oturduğumuz sitede ise üst katta
15529
seks hikayeleri
canı yandıkça boşalıyordu zevkten
selam arkadaşlar Ankara dan yazıyorum.Bu hikayemi sizinle paylaşmak istedim. gelelım hıkayeme, stres ve yogun calısma temposu ve bıtmesı ge
2527
seks hikayeleri
Çırak
Uzun yaz tatilinin ortalarıydı. Ben üniversite ortamında ardağımı bulamamış yeni zevkler peşindeydim. Bu arada bakkalın çırağı geliş gidişlerimde hep
2583
seks hikayeleri
hostes kızla
Yağmurlu bir gündü Paris seferine çıkmıştık. Uçak sağ salım havalanmıştı. her zamanki gibi ben yine yolcuların arasında erkeğimi arıyordum. servise ba
2941
seks hikayeleri
Stajda Patronumla - 2
Yüzünde bir gülümseme oluştu. önümde dizleri üzerine kalktı ellerini arkama uzattı ve sütyenin kopçalarını açtı. omuzumdan askısını indirdi ve memeler
3061
seks hikayeleri
Abim Ve Dayımla
Merhaba ben 23 yaşında siyah permalı saçlı kahverengi gözlü bronz tenli son derece seksi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire
9191
seks hikayeleri
Okumayın...Utanıyorum-3
|Aradan iki gün geçmişti, Esra hala doğru dürüst yürüyemiyor, büyük tuvaletini tutamıyordu. Babası telefon açmış, gelmesinin birkaç gün gecikeceğini,
10969
seks hikayeleri
O Ne Amdı Öle
Mrb bn 18 yaşında bir lise örencisiyim. nilcan adında bir sevgilim war. ama onu bir görseniz offf sikinizin suyu akarrr.nese bn hikayeyi anlatim:bir g
2636
seks hikayeleri
Onu Bacaklarımla Uçurdum
Şu ana kadar kimseye anlatmaya cesaret edemediğim bir anımı "ayaksever" erkeklerle paylaşak istiyorum. Evet.. Yanlış duymadınız, erkeklerle dedim. Çün
1946
seks hikayeleri
Film Gibi
Merhaba fetishturk sitesi takipçileri, bundan önceki hikayelerimin hepsi yayınlandığı için[1]-[2]-[3] son hikayemi de yazmak istedim, aslında daha önc
2055
seks hikayeleri
Sewgilimin Mükemmel Büyük Siki
Mrb hemen konuya girmek istiyorum bigün sewgilimin ewine gitmiştik ben odada otururken içeri gitti we sadece boxerla geri geldi yanıma oturdu konuşmay
5713
seks hikayeleri
Canim Baldizim
Canım Baldızım Ben Adanadan Murat bir şirkette çalışmaktayım, bundan 20 sene önce evlendim eşimin asiye diye bir kızkardeşi var. Asiye bundan 5 sene
6744
seks hikayeleri
Ingilizce Hocam
İngilizce Hocam Ben bizim okulun internet kütüphanesindeyim. Şu anda benden başka kimse yok ve size bu mesajı yazıyorum. Kendi fiziksel özelliklerimd
3326
seks hikayeleri
eşimin hastalığı beni ensest yaptı...
şimdi okuycanız hıkaye tamami ile gerçek ve hayal sizdir ben ozamanlar 25 eşim fe ise 20 yasındaydı çok güzel geçen evliligimiz ve sexs hayatımız
33002
seks hikayeleri
Selda Sonunda Bakireliğe Veda Etti
Benim adım Selda. Erkek arkadaşımla yaklaşık bir yıl önce karşılaşmıştım. Birlikte çıkmaya başlamıştık. Biz iyi iki arkadaş olarak başlamıştık. Fakat
3247
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :