Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

babasıyla sevişen kızların hıkayeleri Etiketi


babasıyla sevişen kızların hıkayeleri babasiyla_sevisen_kizlarin_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teyzesi Nazan
Selam ben Tufan, 2 senedir evliyim ve esim ile sex hayatim cok iyi. Esim yani Sibel'in Teyzesi var Nazan, kendisi benden 2 yas büyük sadece ve oda 5-
124
seks hikayeleri
Beril Ve Çağatay
Selam ben size ın yaptıkları o müthiş sex i anlatıcam.Beril 18 ne yeni basmış Çağatay ise 19 yaşında okumuş olduğumuz atasehır lısesınde artık son de
1410
seks hikayeleri
duygusal ve tutkulu birşeyler
selamlar arkadaşlar ben izmir`de yaşayan bir gencim. Anımı anlatırken ertotizim veya pornografi sınırlarından çıkarak gereksiz edebiyatlar yaptığım ye
4100
seks hikayeleri
Sıpanın Arkasına Geçtim
Anadolunun bitmek tükenmek bilmeyen güzelliklerinden birini yaşıyorduk. Güneş batarken gökyüzünde oluşan kızıllığı seyrediyordum. Tabiat ana bu toprak
12891
seks hikayeleri
güzeli rötgenlerken yakalanınca
Ben Çalıştığım otelde müşteri listesinden rontgenlemeye uygun odalarda kimlerin kaldığını öğrendikten sonra ,bir tanesinde bay bayan olduğunu tespit
1049
seks hikayeleri
aklımdan çıkmıyordu
merhaba benım adım bayram ozellıkle hepinize ıyı cekmeler umutaselam ben lise son sınıfta okuyan atletik yapılı 18 inde ve kendimi övmek gibi olmas
1509
seks hikayeleri
Muthis Popo
Müthiş Popo Selam ismim berk. Size bundan 1 yıl önce yaşadığım bir hikayeyi anlatacağım. Ozaman lise3. Sınıftaydım ve chat yapmaya oldukça meraklıydı
1740
seks hikayeleri
Amcamin Kucuk Kiziinin Meraki
Amcamın Küçük Kızıının Merakı. Merhaba ben bu siteyi uzun zamandır takip ediyorum ve size yaşadığım bir olayı anlatcam Ben 18 yaşlarında sexin en ü
42186
seks hikayeleri
Hikayemiz Internette Başladı
Bizim hikayemiz internetle başladı. Benim sıklıkla girdiğim ve amatör resimler içeren bir sitede, Fransa`da beş kişiden oluşan bir erkek grubunun tek
1286
seks hikayeleri
rus olgun motorla
Merhaba arkadaşlar ben sürekli iş gereği farklı bölgelere ve şehirlere giden biriyim ve yine işim gereği karadeniz illerinden birine 10 günlüğüne gitm
3517
seks hikayeleri
Yabanci erkekle ilk iliskim
40 yasinda cokuluslu bir sirkette basarili kariyeri olan biriyim. 5-6 yil oncesine kadar sadece kadinlarla iliskiye giriyordum. Iyi gorunumlu ve kari
10603
seks hikayeleri
Teyzem Ve Terzi
Selam.Ben emre.bu yazdığım hikaye gerçek olup fantazi falan degildir.ben hemen yaşadığım olayı size aktarayım.teyzem o gün bize gelmişti.Kadınlar bizd
4700
seks hikayeleri
Aile
|selam benim ablam evlenmism bosanmisti beraber syni odada yatiyorduk birgün arkadasla sinemayya gittik seks filmi izledik eve gecsaatte geldim evdeki
10458
seks hikayeleri
Bir Gece
Bir Gece Merhaba ben Sırma 19 yaşındayım ve size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum.Ben erenköyde tren yoluna yakın bir yerde oturuyorum ve
2444
seks hikayeleri
annemin cazibesi beni çıldırtıyor
Ben 18 yaşında 180-182cm boylarında oldukça yakışıklı sayılabilecek bir gencim. Liseyi bu sene bitirdim ve dolayısıyla ailemle birlikte yaşıyorum. Ann
4511
seks hikayeleri
Film Şeridi
Merhaba diyerek başlayayım acıklı hikayeme .Ben küçük bir kasabada tek katlı ,bahçeli bir evde anne ve babamla yaşayan 18 yaşında , güzelce bir kızdım
3401
seks hikayeleri
Kaçırıp ormanda tecavüz ettiler
1996 yılında Ankara da çalışıyordum Derya da liseye yeni bitirmiş bir büroda muhasebe işine bakıyordu Deryanın halası oğlu vasıtasıyla tanıştık kısa z
66957
seks hikayeleri
okulda edayla
Ben 18 yasındayım.liseye gidiyorum bizim edebiyat hocası eda hocayı görseniz sikiniz pantolondan fırlar.full dekolte kısacık etek giyiyor ve frikikler
7285
seks hikayeleri
Baldız Fena Dağıldı
Yenı evlendğimizde "baldız baldan tatllıdır" lafına gulup geçiyordum. Çünkü benim baldız 37 yaşında bekar ufak tefek minyon bir şeydi. ama bununla ber
6826
seks hikayeleri
Boylesini Hic Okumadiniz
Böylesini Hiç Okumadınız Selam arkadaşlar ben antalya’ dan serkan. Anlatacağım olay 3 yıl önce yaşandı ve tüm yaşamım bir anda değişti. yaşım 2
3269
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :