Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

bacısını sikenler Etiketi


bacısını sikenler bacisini_sikenler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Dogum Gunu Ve 5 Erkek
Doğum Günü ve 5 Erkek Ben 19 yaşında 1. 70 Boyunda kumral yeşil gözlü bir kız(d)ım... Mart ayının 20 sinde arkadaşlarımla bir arkadaşımın doğum g
6859
seks hikayeleri
EVLİ ÇİFTİN KOCALARI OLDUM
SELAM BEN BAŞIMDAN GEÇEN ANIMI ANLATACAGIM DİKKAT EDİN HİKAYE DEMİYORUM ÇÜNKÜ HİKAYE HAYAL ÜRÜNÜDÜR AMA BENİM BAŞIMDAN GEÇEN YAŞADIGIM HARİKA BİR ANIM
1355
seks hikayeleri
aşkımla karar vermiştik
Biz Almanyanin Köln sehrinde yasiyan evli bir ciftiz.Esim 38,ben 40 yasindayim.20 yildir evliyiz ve üc cocugumuz var.Evliligimizin ilk yillarinda cok
2319
seks hikayeleri
Eski Dostuma
Saat gece 1 gibiydi ve ben işlerim yoğun olduğu için, bu saatte işten geliyordum. Geç bir saat olduğu için sokaklar bom boş, ben ve sokakta çöpleri ka
4995
seks hikayeleri
Et Giren Yere Dert Girmezz..!
Slm ben mugla unv. okuyan izmirli bir gencim(paShaa).Arkadaslarim beni cekici bulur ama benim bole bir iddaam yok yane..Size iki hatunla yaptıgım anal
2682
seks hikayeleri
namuslu sandığımız kız orospunun teki çıktı
slm ben ahmet yaşım 14 bu sene ortaokul sonda okuyrdum sınıfta sinem diye bir kız var beni herzaman deli etmiştir daha yeni yeni olgunlaşan göğüsleri
11779
seks hikayeleri
titreyerek boşalmıştım
Herşey sıcak bir yaz günü başladı. Staj yapıyordum, Çalışmakta olduğum masadan başımı kaldırdığımda camla ayrılmış olan yan odada TATLI KIZın masaya a
1559
seks hikayeleri
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM
KOCASININ YANINDA ZIPLATTIM slm arkadaşlar ben HOYRAT bu size 2 ci hikayem olacak... size komşum selini nasıl siktiğimi anlatmıştım.. Yine bir paza
4921
seks hikayeleri
Baldilarim
Baldilarim slm arkadaslar ben direk maile geciyorum Su an 22 yasindayim ve ben sizlere birkac yil onceki hikayemi anlaticam okula 18 de universte
1954
seks hikayeleri
Uc Arkadas
Üc arkadas Hikayemi belki biraz uzun oldugu icin yayınlamadınız o yuzden ben de kısa kesmeye karar verdim. Ben, Burak ve Muge iki sene once Burak
1528
seks hikayeleri
24 Saat
Evimiz küçük olduğu için ablam ve küçük kız kardeşimle aynı odada yatmamız gerekiyordu. Önceden beridir sekse aşırı ilgim vardı. Çoğu gece ablamın ve
5905
seks hikayeleri
erkeğin orospusu
ben 23 yaşında 175 79 kilo kumral güzel götü olan bir pasifim çok fazla ilişkim olmadı bir kaç kaçamak yaşadım sadece ikiside çok kalındı ve sanırım y
6181
seks hikayeleri
Gülşah 3
Hafta sonu gelmiş. Beklediğim ve bütün bir hafta hayalini kuruduğum Güldeni ve amını görecektim. Ama hiç hesaba katmadığım bir şey vardı ve gülşahta y
2974
seks hikayeleri
sevgilim bakireymiş banane ben affetmem
Bunda 1 yil onceydi. Bir hafta sonu ayvaliga kiz arkadasimin yanina gitmistim. Tum cumartesi denize girdik aksamda diskoya gidip eglendik. Kiz arkadas
6726
seks hikayeleri
Partide Buyuk Sex
Partide Büyük Sex Mrb Ben Gökhan 19 yaşında 1.83 boyunda 73 kg siyah saçlı birisiyim.Elazığlıyım.Olay olalı yaklaşık 1 hafta kadar oldu.Amcamın oğlu
4120
seks hikayeleri
Türbanlı Özlem
Selam millet.Adim Ercan ve Almanya Berlinden yazıyorum.Yaşım su an 19 ve yaşadığım olay 17 diyken oldu. Kendi yaşımı tam hatırlamıyorum...Yakışıklı bi
4146
seks hikayeleri
Arkadaşımın Babası
ben almanyada yasayan bir bayanim yasim 24.ve seks delisiyim en coktagotten vermek en buyuk zevkim.yeni evlendim esim hala turkiyede onun vizeislemler
3956
seks hikayeleri
BOMBA
BENIM BOZDUĞUM KIZLARIN HATTİ HESABI YOKTUR.KENDIMI ÖVMEĞİ SEVMİYORUM BAKTIM BURDA HERKES BİRŞEYDEN BAHSEDİYOR BENDE BAHSEDİM BİR OLAYIMI.BEN ÜNVERSİT
1847
seks hikayeleri
DAR AMCIK
Ben edirnede yaşayan 17 yaşında bir gençim T.bir gün arkadaşla 31 çekerken içeriye ablası ve arkadaşı girdi biz tabi hemem toplandık onlar hiç bir şey
5121
seks hikayeleri
annemin gögüslerini dölledim
İlk gençlik yıllarımdan beri, hep seks fantazileri yazma merakım vardı. Oldukça değişik şeyler yazmıştım bugüne kadar. Ama dönüp dolaşıp aynı konsept
14878
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :