Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

baldızın kızı Etiketi


baldızın kızı baldizin_kizi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
kumsalda başlamıştı
her hafta sonu gbi sabah erkenden 7 de kalkıp arabama atlayıp antalya konya altına gittim sabah deniz cok temiz oluyor hemde sakin 11 gibi geri dönüyo
1793
seks hikayeleri
kemal abi
Bir aksam arkadaşlarım la alkol içmiştim çook sarhoş olmuştum o durumda eve gidemezdim mahallemizde 38 yasında çook sapık bırı olan burhan abi vardı o
5795
seks hikayeleri
gözlerimle minibüsteki hatunu siktim
ben 24 yasında bir minübüs soforuyum sehir içi münübüslerinde calısıyorum saat gece 11 gibi calısıyoken evime giderken sarısın çok güzel b icıtır el k
2160
seks hikayeleri
evli ama orospu aslıyı sikişim...
ben mustafa. 30 yaşındayım. bir şirkette çalışıyorum. aslı adında çok açık seçik giyinen evli bir iş arkadaşım vardı. bana çok sexi bakışlar atıyordu
6514
seks hikayeleri
Ah Alim Ah
Ah Alim Ah! İçimde dişilik olduğundan ev işlerini yapmaya bayılıyorum, gçen hafta ütü yaptım canım öyle sikilmek istedi ki anlatamam. Bir yandan ütü
3931
seks hikayeleri
ARKADAsIMIN KARDEsLERi
ARKADAŞIMIN KARDEŞLERİ Ben Doğu kökenli bir ailenin ilk çocuğuyum evimiz daha taşınmadan önce köyde yaşadığım bir olayı sizlerle paylaşmak istedim.
3085
seks hikayeleri
O Yaz
Mesut ve kıymet adında hem iş arkadaşım hemde yakın komşumuz vardı. Mesutlaben hanımlada eşi kıymet arkadaşlardı. Çok iyi görüşürdük. Kıymet 165 boyla
0
seks hikayeleri
Am Yalama
Ben Koray. Daha önceleri size hikaye yazmıştım. Şimdiki hikayem ise burdan tanıştığım bir hatunla ilgili. Sema beni eklemiş. Msn de ne olur beni azdı
10590
seks hikayeleri
hatunlar hasta bana (bayanlar için)
Öncelikle kendimi tanıtayım ben ANKARA'DAN HAKAN 29 YAŞINDA 1.78 boyunda 76 kiloda esmer oldukça sempatik vede yakışıklı ilgi çekici biriyim. Nedendir
1508
seks hikayeleri
Sonunda Kocamda Beni Azdirdi
Sonunda kocamda beni azdirdi selam ben Leyla hollanda dan yanliz bu oyle sanmayinki bir hikaye bu inanin butun kalbimle soyluyorum gerkek yasanmi
4947
seks hikayeleri
Okumayın... Utanıyorum!..
|Utanıyorum yaşadıklarımdan... Her şey bir anda gelişti. Aklım neredeydi?.. Eşimi ve çocukları ailesinin yanına Kütahya’ya göndermiştim. Otobüs
9565
seks hikayeleri
Komsum Emel Ve Esı
|KOMŞUM EMEL Sabah ise gitmek için 7.30 da kalkarim. Cep telefonumun alarmi o saate kuruludur ve ben de sektirmeden hep ayni saatte uyanirim. Ama g
3619
seks hikayeleri
kankamın ablasına kaydım
bir gün arkadaşıma gittim. beni çağırmıştı ablasının o iri gögüsleri hep hoşuma gitmiştir. ablası arkadaşıma, bir arkadaşının onu aradığını ve gitmesi
12197
seks hikayeleri
bakkal
ben 17 yaşında pasif bir gencim sikmekten çok sikilmeyi seviyorum okulda arkadaşlarda şyimizi sokmadan sikişirdik bu bana çok zevk verirdi neyse hikay
13576
seks hikayeleri
Sıra Bende
Merhaba ben Ali. 15 yıl önce bursaya teyzemin yanına 4-5 ya kalmak için babamla beraber gitik. Babam beni bursada bırakıp istambula dönünce bende teyz
7673
seks hikayeleri
YEĞENİM SEMRA 19 ÇOK GÜZELDİ
 HER YIL TÜRKIYEYE GIDIYORUM BU SON GITTIGIMDE BIR GÜN YEGENIM SEMRA GELDI BANA SARILDI VE YANAGIMDAN BIR ÖPDÜ VE KACDI BEN HIC BIR SEY ANLAMIYOR
4419
seks hikayeleri
olgun kadını becerdim
Bana ilk tutunduğunda aletimi ıslak ağzının içine aldı ve o güzel dudaklarıyla birlikte yalamaya başladı. O kadar güzel yalıyordu ki tecrübeli olduğu
439
seks hikayeleri
Utangaç Travesti
Evde yalnız kalınca kadın elbiseleri giyen ve makyaj yapan bir travestiyim. Alışverişlerde hediye alacağım diye seksi kadın kıyafetleri ve makyaj malz
8078
seks hikayeleri
Buzuklerin Kardesligi1
-------------------------------------------------------------------------------- Büzüklerin Kardeşliği-1 1997 Yılında yaşadığım bu enfes hikayeyi
2888
seks hikayeleri
Köylü Kızı
Slm ben tanju bu tamamen gerçek 20,12,2005 tarihinde oldu be kastamonu daydım neyse köye çıktım hava sıcaktı ve sıcaklığın ve abazalığın verdiüi etkiy
12024
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :