Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

big yaşlı kadın sex Etiketi


big yaşlı kadın sex big_yasli_kadin_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yengem ve ben ilk
ben erkan 21 yaşındayım askerden yeni geldim hikayem 1 ay önce gerçekleşti yengeme karşı büyük ilgim vardı cok sexiydi onu cok arzuluyordum askerden d
18681
seks hikayeleri
Telekız Çağırmaya Karar Verdik
Geçen yaz bi arkadaşımın evi boştu arkadaşımla , bi we arkadasımın telefon defterinde hatırı sayılır bi yeri olan bir kızı çağırdık. Bu kızla daa önc
1946
seks hikayeleri
sikti ama doymamıştı
ben 22 yaşında genç güzel zayıf ve fiziği düzgün olan bi kızım. bu anlatacaklarım erkek arkadaşım tarafından gerçekleştirildi. birgün erkek arkadaşıml
2131
seks hikayeleri
Emmedik Yerimi Birakmadi
Emmedik yerimi bırakmadı 21 Yaşındayım 2 senedir erkeklerle beraber oluyordum, bu beraberliklerimi kız arkadaşlarıma anlatığım zaman hepsi azıyor hal
4282
seks hikayeleri
gögüslerime kitlendi
okurlarınında çeksin ona göre kısa ve güzel anlatacağım çünkü her zaten alışveriş seven biriyim yine orada oldu ne olduysa o anlarda yaşadıklarımı anl
656
seks hikayeleri
ılk dokunusumda anladım benımle yatacagını ablamın
ben 13 yasında ablam 15 yasındadı ablama karsı asla asla bır ılgım yoktu ıkımızde ayrı ayrı yataklarda yatardık ama ıkımızde altımızı işedigimizden d
27480
seks hikayeleri
Hayatımda Ilşk Yaşadığım Ve Vazgeçemdiğim
Slm ben 180 boy 70 k,iloda yakışıklı ve isterik bri erkeğim size başımdan geçen ve tekrarını istediğim olayı anlatmak isterim bundan bri yıl önce ista
2846
seks hikayeleri
Küçük Yeğenim
Aslı yeğenim yani halamın kızı 16 yaşını da yeni devirdi sayalım Giresun da oturuyordu ama Bu sene Sakarya anaokulu öğretmeliği kazanmıştı. Bizde İs
10285
seks hikayeleri
Konfeksiyon
Evet bende kısada olsa yazmaya karar verdim yayınlanırmı bilmem amagerçek konfensiyon atölyesinde çok zayıf esmer ve genç 18 yaşında dilek adındakikız
1796
seks hikayeleri
kızı sikiyim derken travestiye sikildim
Kız sikkek derken ben sikildim Merhaba ben Ankara Keçiören’den Abdullah berk, ben 17 yaşın da bir geççim ,size başımdan geçen bir olayı anlata cağ
7423
seks hikayeleri
olgun suzan
slm arkadaşlar adım murat size başımdan geçmiş bir hikâyeyi anlatacam. Ben 26 yaşındayım normal boy ve kilodayım. Ben olgun ve dolgunlara vurgunum.
9553
seks hikayeleri
hayatimin en farkli gunu
19 yasindayim anlatacagim olay bundan bir ay once gerceklesti ben.uyustirici kullaniyorum evde kimsenin olmadigi bir gun evde iciyordum evde kimsenin
1502
seks hikayeleri
İnşaat
mrb ben Cem..şu anda univ.de de okuyorum..bundan uzun yıllar önce yaşadıgım tecrubelerden birisini anlatmak istedim..iki gunden beri mynete giriyorum
2513
seks hikayeleri
Koylu Karimdan Harika Sex Gecesi
Köylü karimdan harika sex gecesi. benim basimdan gecen olay bundan 2 sene evveldi. Ben görücü usulu evlendirildim, ve karimi sevmedim, sevemedim, cün
29065
seks hikayeleri
para için porno filmde oynadım
Adım Derya. 21 yaşında emer kısa saçlı güzel kalçalı bir dilberim.Bundan 1 sene önce bir partide tanımadığım biri sarhoşken kızlığımı bozdu vebunun ar
116692
seks hikayeleri
kocasının boş bıraktıgı yatagı ben doldurdum
size yeni yaşanmış güzel bir olay anlatmak istiyorum. geçen hafta sonu akşam 10 gibi evde çok sıkılmış hava almak için dışıraya yürüyüşe çıkmaya karar
3627
seks hikayeleri
ilk kez aldım
slm arkadaşlar ben ankarda öğrenciyim size anlatacağım hikayem izmirde arkadaşımla başımdan geçti. ben o zaman 20 yaşındaydım şuan 22 yaşındayım.izmi
23394
seks hikayeleri
Yeni Gelin
Yeni Gelin.... Bu anlatacağım gerçek ve yaşanmış bir hikayedir. yıl 1995 son baharında ankara"nın eryaman semtinde yaşanmış bir öykü. Benim ismim
12345
seks hikayeleri
Halamın Oğlu
ben 18 yaşıdayım canım sex hayatında hem kız hem erkek istiyorbir vardı ben devamlı nonlarda kalırdım bir gece onlarda kaldım ev kalabalıktı aynı yat
3332
seks hikayeleri
Denizlili Betül
Ben arkadasım hakanla onların kusadasındakı evındeydık.evde sadece ıkımız vardık aılesı bızı evde bırakıp gıtmıstı 1 hafta kadar gelmeyeceklerdı. haka
1830
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :