Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyük gögüs yalama videosu Etiketi


büyük gögüs yalama videosu buyuk_gogus_yalama_videosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Şişman Olsunda
Bir gün cep telefonuma bir mesaj geldi dogum günü kutlaması ama benim dogum günüm deyildi numarada yabancı yanlış geldiği için açıp gönderen kişiye du
5552
seks hikayeleri
karım sikilirken zevkle izledim
Merhabalar anlatacaklarımda yaşanmış bir olaydan bahsedeceğim için isimlerimizi kullanmadım ben ve karım sekiz yıllık evliyiz karımla evlenmeden önced
42087
seks hikayeleri
beni unutamaz
selam herkese. hikayem gercek. yasayana kadar hep umut ederdim ama gercek olup olmadıgını bilmezdim bu tarz ilşkilerin. gecen yıl netten tanıstıgım te
2044
seks hikayeleri
Taksicilere Kur Yaparım
Selam, merhaba ben Arif 18 yasımdan beri erkeklerle beraber oluyorum ve bundanda cok zevk alıyorum. Tipimde asla kadınsı bir ifade bulunmuyor. Ancak h
2420
seks hikayeleri
ASLI VE DUYGU
MERHABA BEN CAN İSTANBULDA ÖĞRENCİYİM 2.SENEM BURDA, ALİ ADINDA  ARKADAŞIMLA BİR EV TUTTUK İŞLETME OKUYORUZ.TABİİ İLK SENE İKİMİZDE HATUN AYARLAM
1928
seks hikayeleri
Dayımın Karısı
selam ben ali sizlere başımdan geçen benimde çok şohuma giden bir olayıanlatıcam.Dayımın oğlu o gün üniversite sınavına girecekti ve ben de onunlagide
7952
seks hikayeleri
Münevver
Münevver yakın bir arkadaşımın kız arkadaşıydı. Önceleri ona sinir oluyordum. Ama zamanla makyaj yaptığı zaman tam bir afet olduğunu gördüm.dudakları
1458
seks hikayeleri
ANILARIM 4
Yine bir gün Arap Cemal 20 21 yaşlarındaki kişilerin evine götürdü,okuldan çıkar çıkmaz beni eve attılar okul kıyafetlerimle beni sırayla becerdiler h
5592
seks hikayeleri
Ablamı Domalttım
selam herkeze hikayeme baslamadan önce adim hakan yasimda 18 bu olay basima yaklasik iki ay önce geldi benim 21 yasinda 1.78 boylarinda cok seksi bir
14526
seks hikayeleri
kuzenimleee
Ben 17 yaşında uzun bolu balık etli bi okadar da çekici bi kızım benden 2 yaş büyük olan kuzenimle yaptığımız sikişimizi anlatacağım biz büyük bir ail
9101
seks hikayeleri
arkadaşım evinde
Bir gece çok samimi olduğum bir arkadaşımın evine davet edildim ancak o kadar yorgundum ki hiç gitmek istemiyordum ertesi gün iş yoktu tatildi. Yatıp
1821
seks hikayeleri
Beni Fena Ettiler
Beni Fena Ettiler ben 18 yaşındayım ve tam 3 seneden beri birinden hoşlanıyorum hep gözgöze bakıştığımız olurdu ,son zamanlarda bu fazlalaştı ben her
3808
seks hikayeleri
Turbanliyi Doya Doya
Türbanlıyı Doya Doya Merhabalar ben Malatyadan Deniz ben 22 yasında 1,70 boyunda 75kg esmer ve yakısıklıyım. Anlatacağım olay 4 ay önce basımdan ge
3932
seks hikayeleri
ateşli kasiyerle depoda
Okulu yeni bitirmiş ve büyük bir markette müdür olarak işe başlamıştım. Markette çalışan elemanlarla yüz göz olmadan emirler vererek işleri yürütüyord
1378
seks hikayeleri
14 Şubat Sonrası
14 Şubat 2004 te sevgilim olmadığı için çok üzgündüm. Aslında vardıama olmadı. sonra chat yapmak için cafeye gittim 2 saat boyunca kendime biraktif er
2011
seks hikayeleri
Kayınçom Ve Karısı
Selam arkadaşlar ben ayhan 37 yaşında özel bir şirkette muhasebeciyim 13 yıllık evliyim eşimle daha nişanlıyken sikişmeye başladık bunu o istedi gece
11541
seks hikayeleri
Kocamın Katiliyle
| KOCAMIN KATİLİYLE Evlendiğimde daha 16 yaşındaydım. 5 dönüm tarla karşılığı hiç bilmediğim biriyle evlendirildim. Küçük bir
7371
seks hikayeleri
Eski Çalıştığım Işyerinde
Eski çalıstığım işyerinde müdürün sekreteri cok hosuma gidiyordu. Kendisi zaten sürekli olarak işyerindeki bayanlardan daha açık giyinir ve erkeklere
1651
seks hikayeleri
Yeni Kiracımız
Merhaba adım göksem, oldum olası külotlu çoraplara karşı asla anlayamadığım ama oldukça zevk aldığım bir zaafım var. Anlatacağım olay basımdan 2 yıl ö
3651
seks hikayeleri
Komşu Kızını Acımasızca
KOMŞU KIZINI ACIMASIZCA  mrb arkadaslar ben Cenk  istanbul` da yasiyorum 22 yasindayim basimdan 2 yil önce gecen bir olayi siznle paylasmak
2773
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :