Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyük ve kalın sik Etiketi


büyük ve kalın sik buyuk_ve_kalin_sik
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
tadını alarak
Merhaba ben Ankara’dan Murat. 29 yaşında 190 cm. boyunda esmeroldukça yakışıklı bir sexe çok düşkün bir gencim. Evliyim fakat kendimi güzelve sexi bay
1143
seks hikayeleri
bunun tadı bir başkaydı
Bostancı da arkadaşlarla biraz eğlenmek için girdiğimiz bar da bütün kızlar bizi gözleri ile resmen yiyorlar dı; tabi yanımızdaki masada çılgınca eğle
1655
seks hikayeleri
sik beni artık diye bagırtı
sevgilime sürpriz yapmaya karar verdim.amı acık bastan basa dantel olan,saydam giyince ici görülen ve tek acık yeri am bölgesi olan taytımı giydim.üst
17810
seks hikayeleri
Abim Ve Dayımla
Merhaba ben 23 yaşında siyah permalı saçlı kahverengi gözlü bronz tenli son derece seksi ve güzel ateşli genç bir kız olmam nedeniyle dul bir hemşire
9242
seks hikayeleri
Sexi Şey
Merhabalar bu hikayemdede abimin yaptıklarını anlatacahım size benfırsat buldukça kendimi toma siktiriyordum tabiki bu arada tom baba oldu yanisisi ya
2388
seks hikayeleri
Eşek Ile Sexs 2
Eşek ile Sexs 2 Oldum olası hayvanlara ilgi duyar onları çok severim. Köyde Yetişmiş ve Çocuk yaşta daha 16 yaşında iken beni ailemin fakirliği yüz
65509
seks hikayeleri
dayımın kapalı karısıyla
benim ismim taner yaşım 28 sizlere başımdan geçen bir hikayemi anlatacağım fazla uzatmaya gerek yok ve hemen hikayeme geçiyorum. 38 yaşında kısa boyl
5963
seks hikayeleri
USTABAŞI BELGİN
Ben istanbulda oturan 31yaşında esmer 182 boyda oldukça kızları baştan çıkaracak şeytan tüğlü misali biriyim anlatacağım olay bundan 5 sene önce oldu
3371
seks hikayeleri
Büyük Memeli Annem
Annem çok ama çok büyük memelere sahip tişört filan olmaz olsa bile çok dar olur ama bu olaydan ne ailemiz ne annem rahatsız ama babam anemi aldatıyor
14366
seks hikayeleri
tesettürlü ablayı siktim
Ben özel bir şirkette çalışan tesettürlü bir kadınım. İşyerine pardösülü başım eşarpla örtülü olarak gidiyor, içeride sadece pardösümü çıkarıyorum. Şi
6216
seks hikayeleri
Durakta...
Ben 17 yaşında gizli bir gayım.Bu anlatacagım olay tamami ile gerçek ve yanmıştır. Bundan 1 sene önce başımdan geçti bu olay.O gün canım çok sıkılıyor
3367
seks hikayeleri
Gökgürültüsü Altında
merhabalar ben 22 yaşında annem 42 yaşındayız.babam öleli 7 sene oldu başımdan geçen olayı size anlatacagım.2003 ün nisan ayıydı hafta sonu evdeydik y
5553
seks hikayeleri
tuncayın karısını
ben yılmaz izmirdenim bir gün ksk barınak kafede oturuyor idim karsımda ise bir aile geldi oturdu.kadın sanki bir ilahdı,mini eteğiyle resmen çıldırtı
7698
seks hikayeleri
Dİlcanın Götünü Sikemedım Ona Yanarım
Ben mehmet arkadaslarım bana kısaca Mem der herneyse yasım 16 dilcan ise 15 yasında bı kasar bigün bizde kımse yokken dilcan annemı sormaya geldı ewl
2010
seks hikayeleri
Komşumun kızı Mirayı siktim
Mrb ben yaman 1.80 boyunda 70 kiloyum kumralım. Hergün olduğu gibi işten döndüm eve geldim ve üstümü drğiştirdim elimi yüzümü yıkayıp havuza giriyordu
924
seks hikayeleri
KankamSevgilim
Kankam=Sevgilim Selamlar, ben 20 yaşında üniversite 2. sınıf öğrencisi bir gencim. Herşeyimi hep kankam Emre ile paylaştım bugüne kadar. Orta okulun
2680
seks hikayeleri
Canım Annemle - 6
Akşam üzeri karşıyaka çarşısına çıkıp biraz alışveriş yaptık, anneme çeşit çeşit çamaşır aldık, tesadüfen önünden geçtiğimiz seks shopun vitrinin önün
18621
seks hikayeleri
sinema dakiyle
izmirde gay filimleri oynatan bir sinemaya gittim. Yıl 2012 ocak ayı. Orda herkes oral yapıyo, öpüşüyo. ben de bir kaç kişiyle karşılıklı oral yaptım.
15393
seks hikayeleri
ILK ORAL SEX
İLK ORAL SEX slm bu sitedeki hkayeler çok ateşli ve çok ilginç oluyor.eğer bu kiişiler gerçek hayatta varsa nede onlarla tanışamıyorum.bilmem neyse f
2469
seks hikayeleri
16 Yaşındaki Kardeşim Hakan
Slm ben sewim yaşım 18 boyum 1,65 ciwarı bu anlatıcam olay 2 ay önce gerçekleşti benim 16 yaşında yakışıklı bi kardeşim war 1,78 falan boyu war esmer
18355
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :