Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyük yarak resimleri Etiketi


büyük yarak resimleri buyuk_yarak_resimleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
eceyi diskoda ayarladım
Merhaba ben Ece. Anasınıfı öğretmeniyim. Yazları hem tatil yapıyor hem de anasınıfı seviyesinde çocukların katıldığı çocuk kulübünde öğretmenlik yapıy
3235
seks hikayeleri
Bakire Hırsız
Başıma ne geldiyse kendi sorumsuzluğum yüzünden geldi . Ne bir aşk ne de arzu duymadığım yaşlı bir adama kızlığımı teslim ettiğimde daha çok gençtim.
6279
seks hikayeleri
Özlemi Ilk Ben Dağıtım
Özlem bizim yan komşu önceleri özlemi balkondan izlerdim ama yüzü asık ve bana hiç yüz vermez birkün o balkon süpürekene eğilince göğüslerinni gördü
3564
seks hikayeleri
ebru ablamla
Ben 18 yaşında lise son öğrencisiyim.Biim snıfta merve diye bomba bir kız var ve kızın ailesi bizim aile dostlarımız ama merve değilde onun ablası ebr
4702
seks hikayeleri
dügünde tanışmıştım
köye düğüne gitmiştik arkadaşlarla akraba düğünüydü ben radarları pornohikayeler.org açtım kızları kesiyorum gözüme kestirdiğime yanaştım oynuyoruz fe
129
seks hikayeleri
Balayı
Bu anlatacağım olayı kocam dahil kimse bilmiyor ama artık dayanamıyorum anlatmak istiyorum.evde rahat ilişkiye giremiyorduk çünkü kocamın ailesi bizim
5243
seks hikayeleri
Otobuste Inanilmaz Olay
Otobüste İnanılmaz Olay O sıralar pazarlamacı olarak çalışıyordum. Bu nedenle anadoluya gidiyor bir on gün kadar otobüslerle gezip istanbula dönüyord
5923
seks hikayeleri
İş Bize Düştü
Biz küçük bir dağ kasabasında yaşamaktayız arkadaşım ve ailesi buradan yıllar önce ayrılmış okumuş ve zengin bir ailedir.kısaca yazdan yaza gelirlerdi
2973
seks hikayeleri
TÜRBANLI ABLAM
 slm.ben burak sizlere bundan 6 ay önce başlayan ve hala devam eden biricik ablamla yaşadığım anımı anlatacağım. ben şu an 18 yaşındayım ablam is
12716
seks hikayeleri
pezevengim oldu
Ben 15 yaşında pasif bir gayim Almanya’da yaşıyorum bundan iki ay önce annem Türkiye’ye tatile gitmişti ben evde babamla birlikte kalıyordum aksam saa
23871
seks hikayeleri
Bir Liseli Esmer KiZ-1
Bir Liseli Esmer KIZ Öncelikle herkese merhabalar. iki yıllık evliyim. Ben yirmi altı, karım yirmi dört yaşlarında. karımla cinsel hayatımız gaye
2814
seks hikayeleri
Beden hocası
Merhaba ben 16 yaşında gizli bi gayim . Bu hikayem kesinlikle gerçek . Ben daha Abdurrahman nermin bilimli eml nde müdür yardımcısı yla olan hikayemi
18585
seks hikayeleri
ANAL YAPARKEN MOZART DİNLEMEK
|ANAL YAPARKEN MOZART DİNLEMEK MERHABA ARKADAŞLAR, BENİM; “ANAL SENFONİSİ” ADLI OLAYIMI www.ahikaye.com ADLI BULUŞMA SİTEMİZDE OKUMUŞTU
2451
seks hikayeleri
Her şey babamla başladı 3
Arkadaşlar adım Merve size babam amcalarım kuzenlerimle yaşadığım sex dolu yılları anlatıcam. Baba tarafı daha dindar malum din annadan babadan miras
39597
seks hikayeleri
İlk Ama Son Olmayacak
selam sizlerle mutlaka paylasmaliyim diye dusundugum bir animi belkide hayatimin en zekli anisi bu. Benim bir arbam var tabii arabanin bakimi icin sen
0
seks hikayeleri
Otobüste Götümü Siken Eniştemmiş
Ben İstanbuldan Aysu.İlkokul 2 den terkim.Buyüzden cahil sayılırım.Şu anda 14 yaşındayım.Ben temizlik yapmak için teyzemlerin gecekondusuna gidiyordum
27545
seks hikayeleri
karısının götünü translama deldi
slm arkadaşlar işte size gerçek bir hikaye.ben afyonda oda temizliği yapıyorum gelen giden leri baya tanırım ve birgün bir çift geldi kaplıcalara odal
6430
seks hikayeleri
duruşmadan sonra sikiştik
Ben uzun boylu,iri vücutlu, esmer, zeytin gözlü 33 yaşında bir beyim. Size anlatacağım anı henüz bir hafta önce yaşandı. benim evli bir kuzenim vardı,
2836
seks hikayeleri
karım uyurken
karım elif yatağa geldimki uyuyor. büyük kalçasını yan yatırmış hemen geceliğini kaldırdım tanına yaklaştım uyanmadı altında kilot yoktu. bi fantazi
10118
seks hikayeleri
Türbanlı Yengem
|ben izmitte oturuyorum 25 yaşındayım yengem zeliha ise 35 yaşında balık etli 11 yaşında da kızı var yengemi her görüşüm de sikim kazık gibi oluyor eş
0
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :