Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyük yarak yiyen gaylar Etiketi


büyük yarak yiyen gaylar buyuk_yarak_yiyen_gaylar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
ögrencimin annesiyle
Ben 20 yaşında 1,80 kumral ela gözlü bir gencim ismimi açıklama gereğinde bulunmuyorum ben size unutamayacağım bir dağ fantazimi anlatacağım çıktığım
6056
seks hikayeleri
zevk almadan
Ben 25 yaşında yüksek okul mezunu askerliğini yapmış birisiyim. Şu anda nişanlıyım yakında evleneceğim. Küçük bir kasabada yaşıyorum. Burada uzak akra
1794
seks hikayeleri
Özlem 2
Özlemi nasıl siktiğimi daha önce anlatmıştım.bu sefer bizim okulun çatı katının anahtarını çaldım .çünkü orada bizim okulun boş sıraları öğretmen masa
2585
seks hikayeleri
Ilk Başta Chat
Merhaba başımdan geçen bir yaşadığımı sizinle paylaşmak istedim.Bu olay başımdan 1 sene kadar önce geçti. Ben 1.67 boyunda ,profesyonel yüzücü olduğum
1174
seks hikayeleri
meger sikime bulaşan kızlık kanıymış
Köyde kaldığımız süre içinde bizimkilere tarla bahçe işlerinde yardım ederek günlerimizi geçiriyorduk . eşimin annesi babası ve 1 de kız kardeşi vardı
3138
seks hikayeleri
Fantazi
Fantazi Sizlerin yazdığı hikayeleri okudukça azıp mastürbasyon yapıyordum. Keşke benimde yaşadığım bir şey olsa da bende anlatsam yazsam diyordum. Ol
2702
seks hikayeleri
Cika Cika Ne Cikti
Çıka Çıka Ne Çıktı İşte yine ben. Size daha önce sölemiştim ben chat manyağıyım diye. Neyse bigün yine böle internette gezyorum. Bi kız çıktı. Bana k
1728
seks hikayeleri
Sex Delisi
|merhaba adim mert 26 yasindayim evli bir cocuk babasiyim karimda benim yasimda severek evlendik. suan yurtdisinda yasiyoruz. ben basimdan gecen bir a
1925
seks hikayeleri
Türbanlı Travesti
Küçüklüğümden beri,içimdeki kadın ruhuna engel alamamıştım yıllar geçtikçe bende bir erkeğin kollarında sabahlara kadar sikilmek ve bir erkekle aynı y
15988
seks hikayeleri
kenan baran muğla ilk deneyim
slm size muğla üniversite yıllarımda geçen bir hikayemi anlatacam.adım kenan 20 yaşında vücudunda kıl olmayan temiz bir gayım.o zamanlar yurtta kalıyo
3670
seks hikayeleri
teyzemi sikerek uyandırdım
Merhaba ben 24 yaşındayım yeni evlendim eşim ikiz baldızım 19 yaşında sarışın bir afet evlerimiz birbirine yakın birgün eşim evde yokken televizyon iz
5004
seks hikayeleri
AZGIN LİSELİYİ GÖTTEN
Slm ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir sekeğim...lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız...lise çağlarında bilirsinizki
5100
seks hikayeleri
Berlin Blub
Size anlatacağım olayı Berlin Blum da 3 sene önce yaşadım. Berliitanıyanların çoğu Blubu tanırlar, Blub havuzıyla saunasıyla bir eğlence merkezi.Yaz a
1324
seks hikayeleri
Siftahzenciden
3 aylığına yurtdışına gitmiştim beni gezdiren bi arkadaşımla o ğece dışarı çıktık dil bilmiyordum ama iki kızla tanıştık biri zenciydi arkadaşıma ded
1724
seks hikayeleri
Halamın Kızı Aysu
Halamın Kızı Aysu Merhaba Sevgili seks-hikaye.com okurları, Ben Mevlut 18 yasındayım.Sizlere anlatacagım hikaye yaklasık bundan 6 ay once basımdan
3369
seks hikayeleri
Şalvardan taşan göt
Öyümüzden ayrılalı uzun zaman olmuştu e halile memleket özlemi falan bizimkiler köy de köy diye tutturdu Babam bize oraları anlatır o anlattıkça biz İ
6442
seks hikayeleri
Bıze Seslenen Kadın
Slm okuyucular.14 yasımdayım arkadsım benden 2 yas buyuk.onla hep ıkımız gezerdık.bırgun yenıden gezmeye cıktık.bızım orda nehır var.oralara gıdıp bır
2923
seks hikayeleri
komşumla çatıda
Ben komşu kızıyla beraber okuldan gelişte olsun veya biyerlere giderken olsun bazen asansörde karşılaşır yüzeysel olarak sewişirdik. işte birgün 23 ni
4886
seks hikayeleri
Msnde Web Sex Harika Oluyor
Selam arkadaşlar benım ismim tamer size gercek bir hikayemi anlatacagım bire bir ve yaşanmş bir hikayedir artık sizin elinizde..:) ben msn alemınde ta
1364
seks hikayeleri
Annemi arkadan siktim
mrb ben fırat istanbul avcılar da oturuyoruz. yaşım 20.size anlatacağım olay henüz yeni mayıs sonu gibi gerçekleşti. herşey yüz gerçektir. benim annem
8803
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :