Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

büyükyarrak Etiketi


büyükyarrak buyukyarrak
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
böylede olmazki
böyle bir site de daha uzun süre beklemektense siteye giriş amacınıza ulaşmak istiyorsunuz, hemen başlıyorum.Bostancı da arkadaşlarla biraz eğlenmek i
1430
seks hikayeleri
Önce Iğrendim
Yıl 1992-93 ; üniversite den yeni mezun olmuş, öğrencilik yıllarımın geçtiği Ankara dan ayrılıp İstanbul gelmiştim.Büyük bir taşımacılık şirketinin bi
3518
seks hikayeleri
Kayınçom Ve Karısı
Selam arkadaşlar ben ayhan 37 yaşında özel bir şirkette muhasebeciyim 13 yıllık evliyim eşimle daha nişanlıyken sikişmeye başladık bunu o istedi gece
11541
seks hikayeleri
Sikici Enistem
Sikici Eniştem....! Eniştem ablamla köye gelmişlerdi. Ablamla annem fırında çörek pişiriyorlardı. Ben de eniştemle bahçeye vişne toplamaya gittim. Ha
8851
seks hikayeleri
Alsancağın Meşhur Eshotları
Merhaba ben lucifer 23 yaşındayım. Birgün işe gitmek içi sabah erken kalktım. Ben Gaziemirde oturuyorum. genelde sabahları eshotlar çok kalabalık olur
2486
seks hikayeleri
Banyoda Teyzeme Tecavuz
Banyoda teyzeme tecavüz selam direk konuya girecem bundan 3 , 4 hafta önce babam izine çıktı ben evde ynlız kalmıyayım diye teyzemi çağırdılar ben se
42959
seks hikayeleri
7 Yıl
7 YIL  Bılmedıgım halde yedı yıl once baslamıs bır hıkayenın yakın zamanda yasanmıs gercek ustu heyecanını sızlerle paylasımıdır bu satırlar...&
1554
seks hikayeleri
Harikaydı
Merhaba ben 20 yasındayım ve vanda yasıyorum.Bundan 2 ay oncecıktıgım bır kız vardı.Harıka bır vücudu ve guzellıgı vardı.Tabi birazda işverıyordu.Zate
0
seks hikayeleri
IKi CoMEZ
İKİ ÇÖMEZ Kocam 20 gündür yurt dışındaydı ve ben buna hiç alışık değildim.Düzenli bir sex hayatımız olduğundan sex yapmak istiyordum.Kocamında orda n
7791
seks hikayeleri
kendi kaşınmıştı
anımı sız degerlı okuyucularla paylasmak ıstıorum ınanıp ınanmamak sızın sıze kalmıs ben 18 yasında 1.85 boyunda cewremdekılere gore yakısıklı sayılan
1965
seks hikayeleri
Tuvalet ve sonrası. Yardım edin bana...
İsim : SelimMail : selimgnc.35@hotmail.com
927
seks hikayeleri
çocukluk arkadaşım bi anda eşim oluverdi
merhabalar başımdan geçen gerçek bi olayı ve devamını anlatıcam sizlere.. İsmimi gizli tutuyorum çünkü bilnmesini istemiyorum.. Çünkü gay değilim ama
5965
seks hikayeleri
Kotu Gun Dostu
Kotu gun dostu merhaba benim adım arzu izmirde yaşıyorum.1.72 boyunda esmer diri vücutlu alımlı bir kızım.bir gün evde kimse yokken herzamanki gibi b
2430
seks hikayeleri
hayalim gerçek oldu
Lise yıllarında kendimi bir kadın gibi hissetmeye ve evde yanlız kaılncaannemin elbiselerini giyerek aynanın karşısında kendimi seyretmekten büyük zev
16161
seks hikayeleri
Hatice Abla
Hatice abla beni oldum olası hep azdırmıştır. uykusu top patlatsan duymaz cinsinin eşsiz örneği. kardeşi arkadaşım olduğu için onlarda sık sık kalıyor
6551
seks hikayeleri
Çocuk Bakıcısı Meral
Çocuk Bak?c?s? Meral Asl?nda bu tür ?eyleri yazmak ne kadar do?ru bilmiyorum ama yaz?lan pek çok hikayeyi okuduktan sonra yazmaya karar verdim.E?im
4743
seks hikayeleri
kıllı müptelasıyım
Evlenmeden önce öyle bilinen manada arkadaşlıklarım, ufak tefek tecrübelerim filan olmadı. Bütün bilgi birikimim ve tecrübem, etrafımda tabiiolarak ye
2924
seks hikayeleri
İlk Defa
mrb. ben ankaradan -M- anlatacağım hikayeyi ankara da yaşadım ankaranın kenar mahallelerinin birinde akşam saatlerinde durakta otobüs beklemek için du
2729
seks hikayeleri
Tek Kişilik Yatakta 2 Kişi Yatanlar
Tek Kişilik Yatakta 2 Kişi Yatanlar Aslında neden yazdığımıda bilmiyorm.sanırım bi çeşit intikam... ben bundan 1 sene önce ilk deneyimimi yaşamış o
3261
seks hikayeleri
Cahil Yengem
Cahil Yengem Merhaba ben adem sızleze yengemle olan ilişkimi anlatcam benim hhayem yaklasık iki gün once oldu benim yengem kısa boylu buyuk guguslu
11091
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :