Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çarşaflı sevişme vidio Etiketi


çarşaflı sevişme vidio carsafli-sevisme-vidio
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Mükemmel Sex
merhaba ben boludan ozlem. Size ümit ile aramda yaŞamış olduum mükemmel fantasy i anLatacam.. ßen Liseye gidserkern(bundan3 sene önce bakireyken) ona
1779
seks hikayeleri
Bakın Nasıl Kızı-1
Ben 16 yaşıunda bi erkeğim benim size bi şey demem lazım bu hikayelerin hepsi yalan eğer inanadıysanız yuhhhh size aama buna inanamassanız da yuhh si
8681
seks hikayeleri
EŞİMİN ARKADAŞI
Ben 34, eşim 30 yaşında. Ben özel sektörde eşim kamu sektöründe çalışıyor. Çok aktif bir cinsel yaşamımız var. Eşimin özel günlerinde bile çoğu zaman
13426
seks hikayeleri
Evli Çifte 3. Oldum
Ben bursada yaşayan serbest meslek sahibi 45 yaşında biriyim.iş yerinde boş kaldığım zamanlarda nete giriyorum nikimde evliBen bursada yaşayan serbest
2356
seks hikayeleri
Ebru Ile Okul Bahçesinde
Ebru ile Okul Bahçesinde Ben üniversite ikiye geçmiştim, ebru ise daha yeni 1. sınıfa kayıt olmuştu. ben ünüversitenin bulunduğu ilde oturduğum iç
2572
seks hikayeleri
18 lik seçili becerdim
teyzesi ve benMerhaba, ismim Askin ve 20 yasindayim! 3 yil boyunca Arzu diye bir kizlabirlikteydim. Azu´d a 19 yasindaydi.Birbirimize baya asiktik ve
1585
seks hikayeleri
1 Saatlik Sohbetle Başladı
1 SAATLİK SOHBETLE BAŞLADI  Kurban Bayramının 2 nci günüydü,evde yalnızdım ve canım çok sıkkındı.kendimi Taksim`in kalabalığına attım.Yığınla in
1400
seks hikayeleri
Gay Kanalında Tanıştım
Merhaba size bu hikayemi mynet gay kanalında tanıştığım arkadaşımla yaşadıklarımı anlatmak için yazıyorum.Ben 19 o 27 yaşında beni istanbuldaki evine
2168
seks hikayeleri
Sikici Oldum
Merhaba adım mehmet 28 yaşında uzun boylu iri yapılı bir gencim.Size başımdan gecen olaylardan birtanesi anlatacam. bir gün geç vakitte eve geldim bir
2800
seks hikayeleri
nadide ile
Merhaba.Bu anlatacaklarim tamamen benim yasadigim fakat baskalariyla paylasmam konusunda mahsur oldugu için bir yere yollamadigim güzellikler.Is yerim
1357
seks hikayeleri
Gezide Partnerim oldu eski dostum
Merhaba,öncelikle hikayemin tümüyle gerçek olduğunu belirtmek isterim .Bundan 4 ay önce arkadaşım dostum ve sırdaşım Murat bir iş gezisi için İzmir`e
5737
seks hikayeleri
SICAK
Ben isyerinde yeni cal1smaya baslam1st1m bir gün öfiste sabahlamam1z gerekiyordu asl1nda benim isim dehildi ama benim kalmam1 istedi patron cünkü o
2112
seks hikayeleri
Kuzenim Filiz
Merhaba ben 23 yaşında yarrağı burnunda genç bir delikanlıyım. Yaşadığım olay bundan 2 sene önceydi. Yengemin kızı filiz her gün bize gelir evde ders
5389
seks hikayeleri
10 Yaşındaki Komşu Kızı
Selamlar ben emekli olup ev müstakil bir ev aldım evin bazı tadilat işleri vardı günü birlik aldığım eve gelip yapılan işleri kontrol ederdim.Benim ev
38380
seks hikayeleri
sadece bir bakıştı
kı z arkadası mla buluş tuk onunla her akş am sex konusurduk yanı na gittim ocok kotu azmı sdı ve bna bakmı yor sadece sikime bakayordu bnde bunu fark
2489
seks hikayeleri
Türbanlı Kadını Sikmeyi Beklerken
|birgün kadıköyde otobüs durağında bekliyordum. arkamda türbanlı bir bayan vardı.25-30 yaşlarında yeşil gözlü balık etli çok hoştu..Sigara içiyordum..
6715
seks hikayeleri
burcum
merhaba ben kenan 23 yasındayım samsunda oturuyrum.size ünv de basımdan gecen cok guzel bi olayı analatmak istiyorum.gecen sene ünv mezun olurken okul
1466
seks hikayeleri
10 Yaşındaydı
Henüz 10 yaşındaydım okuldan kaçmıştım eve gitmiştim annem evde yoktu girdim içeriye televizyonu açtım kanalları gezerken ne gçreyim o zamanlar tv1000
12650
seks hikayeleri
Dayanamayacagini Biliyordum
Dayanamayacağını Biliyordum Aslinda eve geldigimizden beri aklimin bir kosesinde Metin veya Ali`yle sevismek vardi. Fakat harekete gecmekte zorla
2843
seks hikayeleri
patronun ablamla yatıyo
selam bu yazdığım herlade ablamla ilgili 10. hikaye ama yayınlanmadı. neyse bu defaki ilişkisi benim için oldu uzun zamandır işsiz gezdiğim için çok s
2381
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :