Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çılgınsikiş Etiketi


çılgınsikiş cilginsikis
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
3 Aylik Hamileydi
3 aylık hamileydi Ben serkan,konuya bir an önce girmek istiyorum çünkü yazarken bile aynen yaşıyo gibiyim başımdan geçenleri tekrar tekrar. Her s
4550
seks hikayeleri
Annemi Arkadaşlarım Becerdi
Annemi Arkadaşlarım Becerdi Merhaba ben serkan bu hikayem orospu annemle ilgili.annem 44 yaşında iri göğüslü,büyük kalçalı tam bir afettir.özelikle
5102
seks hikayeleri
0545 519 14 66 SİKİN BENİ AZDIM
0545 519 14 66 numaram bu adım elvan cok fena azdım sikin beni nolur her turlu fantaziye varım nolursa yani grup felanda olur büyük ve kalın sevıyoru
4071
seks hikayeleri
MAVisiM
MAVİŞİM Merhaba size gönderdiğimiz hikayenin bu kadar çabuk yayınlanması ve aldığımız yüksek puandan sonra Ece-Pınar ve Ben birbirimizi arayarak Euro
1337
seks hikayeleri
16 Lık Orhun
Selamlar,ben 19 yaşında 179 boyunda kumral fazla yakışıklı olmayan birisiyim.adım sedat ben aktif bir sikici değildim.evimizde internet vardı.ve devam
3700
seks hikayeleri
haticeyi dagıttım
ben burdurdan harun.basımdan geçen macerayı sizlere anlatmaya karar verdim.ben bu maceramı kurban bayramında yaşadım.bizim mahallede hatice diye komşu
7035
seks hikayeleri
Iettnin Tadi
Iettnin tadı Slm ben 19 yaşında üniversite1 e giden biriyim.Hergün okula otobüsle gidip geliyorum ve birçok olaya şahitlik ediyorum.kimin yarağı kimi
2195
seks hikayeleri
KOMŞUM SERAP
Merhaba arkadaşlar benden de bir GERÇEKTEN yaşanmış bir olay.daha 16 yaşındayken annemlerle ve yan komşularımızla Şile de 2 günlük haftasonu tatiline
2352
seks hikayeleri
Sadece Yorum Yazın
|İŞTE SİZE BİR HİKAYE... BEN BURSADAN YAZIYORUM 19 YAŞINDAYIM UKALALIK OLMASIN YAKIŞIKLI OLDUĞUM SÖYLENİR. BOYUMU TAM OLARAK BİLMİYORUM FAKAT 170
1789
seks hikayeleri
kocamdan gizlice yapıyorum
Bir gün yine eşim aradı ve 3 gün şehir dışında olacağını söyledi. Artık çok sıkılmıştım bu durumdan ve bu 3 gün içinde Ahmet’i elde etmeliydim. Önce d
1599
seks hikayeleri
Umulmadık Seks Perisi
Başımdan geçen hiç ummadığım bir ilişkimi anlatmak istiyorum size.Kuzenimin nişanında karşılaşmıktık Betül’ün ailesi ile. Betül kuzeniminnişanlısı. İz
1484
seks hikayeleri
Sinirsizca Seks
Sınırsızca Seks Geçen haftasonu, liseden arkadasim Asiye bana takilmisti. Asiye pratisyen doktordu ve henüz evlenmemisti. Artik evlenme zamanin g
2663
seks hikayeleri
kıza babasıyla beraber kaydık
Merhaba daha önce tanışmıştık ben her yönden cinselliği yaşayan her şeyi deneyen farklı bir kadınım. Size bundan 3 ay önce yaşadığım ilginç bir anımı
5279
seks hikayeleri
bilemezdim ki
Merhabalar ben ankaradan oldukça kadınsı bi gayim. Partnerlerimi Genellikle İnternet yoluyla buluyorum. Evde ise kendimi vibratörlerim ile tatmin etme
1399
seks hikayeleri
Çarşaf parampara olana kadar amımı sikti
muhteşem sex hayatımız olmuştur.Fakat ben, hiçbir zaman yabancı bir erkeğin çekiciliğine karşı koyamadım. Size oldukça kilolu bir kadın olduğumu söyle
62434
seks hikayeleri
Afrodizyak
Havalar öyle sıcaktı ki bu sene biz de Nisan ayında Bodrum a gittik. Amacımız yazlığı yaz için hazır hale getirmek. Boya badana gibi. Hem de benim değ
2033
seks hikayeleri
Evli Komşum
Merhaba arkadaşlar ben Tarık 19 yasında 1. 70 Boyunda, 65 kg kumral yakışıklı biriyim harran üniversitesi mühendislik fakültesi 3. Sınıfta okuyan bir
2938
seks hikayeleri
ablamı kucakta siktim
ben taha nese hemen konuya gireyim ben 18 yaşındayım ablamda 19 yaşında bi gün ablamla ewde tek kalmıştık annemle babam 2 günlüğüne amcamlara gidip or
4862
seks hikayeleri
Ofis Maceralari
Ofis Maceraları ... Sitenizi 2 senedir büyük bir iştahla takip ediyorum. ve buradaki gibi bir çok macera yaşayan arkadaşlara özenir neden benim başım
1700
seks hikayeleri
Okunmaya Deyer
Okunmaya deyer mrh sexhikayeleri okuyuculari bu yazacagim hikaye tamamen gercektir bazi hikayeler bana cok sacma geliyor inanin gercek bulmuyorum. ad
1861
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :