Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çocuk gay hikayeleri Etiketi


çocuk gay hikayeleri cocuk_gay_hikayeleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Venüs&Eros 3
Venüs yıllık iznini geçirmek için tatile gittiğinde İstanbulda uğramak istiyordu eğer olursa bu bizim gerçek buluşmamız olacakdi.Uzun zamandır chatte
1113
seks hikayeleri
Fm_dostuyum
Mrb ben ahmet asıl orduluyum ama olay antalyada oldu ben onceden masorluk yapardım ve bu olayla ilgili size hikayemi anlatacam 177 boyum 75kg esmer bi
1496
seks hikayeleri
Karimin Istekleri
Karimin istekleri!!!! Ben 38 karim ise 33 yasinda we güzel bir kadindir. Benim we karimin degisik fantazileri wardir, biz 11 yildan beri ewliyiz yawa
8832
seks hikayeleri
Yumuşak Şey
|babam 12.yaşgünümde bana çok istediğim hamsteri hediye etmişti..bi kaç hafta geçtikten sonra giyinirken hamsterin beni için süzdüğünü fark ettimn.sür
3533
seks hikayeleri
Teyzemin Kızı
Slmlar ben can 19 yaşındayı oldukça yakışılıyım ama kimseyle çıkmıyorum buda beni kimse ye dokunamdıgım için çıldırtıyor neyse teyzemin kızı ceyda 26
0
seks hikayeleri
Evlive Azgın Bi Kadındı
Slm milet başıma gelen entatlı olaybu işte birgun işten evegeliyordum eleri alış verişyap mış poşetlerle dolu bikadına rasladım daha raslar raslamaz t
4605
seks hikayeleri
babama kocamdan fazla siktiriyorum
ben 27 yaşımda 2 cocuklu bir kadınım annem ölmüş babam bir kaç yıldır dul olan bir erketir cocukalrımın yanında durması için babamı yanıma geritrdim 2
40614
seks hikayeleri
Karım Arkadaşım Ve Ben
29 yaşında güzel görünümlü taş gibi bir kadınla evliyim ve gayet güzel bir sex hayatımızın olduğunu düşünüyordum ta ki geçen hafta başına kadar.29 yaş
3038
seks hikayeleri
Olgun Kadının Tadı Güzel Olur..
Ben 26 yaşında boluda yaşayan oldukça dikkat çeken 1.85 boyunda 77 kilo ağırlığında sportif bir gencim. Saçlarımı bazen kazıtırım bu yüzden bazı baya
3596
seks hikayeleri
Kayinvalidemi siktim
Herkese merhabalar….Yasanmıs gercek bır olayımı sızınle paylasmak ıstıyorum. Esım 28 ben 35 yasındayım.Esım ıle yasadıgımız seks fantezılerın
7279
seks hikayeleri
Tatil Köyünde
Selamlar; Eşim Esra 27 yaşında ben ise 30 yaşındayız. Eşimle sex hayatımız oldukça renklidir. Yatakta her şeyi dener, çeşitli fantaziler kurarız. A
5373
seks hikayeleri
Muradıma Erdim
Ben bu sitedeki fetish bölümündeki hikayeleri okumaya başladığım ilk günden beri her gün benimde bir sahibem olmasını ve ona dilediği gibi itaat etmek
1380
seks hikayeleri
Sikilmek istiyorum
Merhaba ben mert 18 yaşındayım ap yim Beni sikmek ve sikilmek isteyen varsa yazsın Mertbyrk376@gmail.comİsim : Mert Mail : Mertbyrk376@gmail.com
2390
seks hikayeleri
saglam sex yaptım
ize once kendimi tanıtıp sonra yasadıgım güzel anları anlatmak istiyorum. Adım sevilay ve 36 yasındayım. Özgürlüğüme düşkün olduğum için hep yalnız
1993
seks hikayeleri
DERSANEDE
ben dersi anlatırken bir an arkama yaslandım. merve’nin göbeğini açıkta bırakan bodysinin içinden beyaz kilodunu gördüm. Ve içimden o anda merve ile b
2191
seks hikayeleri
3. Kol İçimde Patladı
3. Kol İçimde Patladı merhaba her insanın gizli bir dünyası vardır benimde herkesten sakladığım bir dünyamı sizlerle paylaşmak ve rahatlamak istiyo
2910
seks hikayeleri
Çıldırtan Zevk
25 yaşarında sex hoşlanan sıkımın kalktıgı cılgının bırıyım neyse komsum melos 33 yaşlarında evlı 2 cocuklu olmasına ragmaen sarısın goguslerı avuclar
8541
seks hikayeleri
Kadının evinde sevistik cılgınca
Herkese selamlar, ben murat mersinde oturuyorum. Birgün hafta sonu evde hanımla otururken karşı komşumuz fatma hanım(3 yıldır dul) bize yaptığı tatlıl
3963
seks hikayeleri
Erkekler Okumasın
slm ben gamze amerikada üniversite de okuyorum 21 yaşındayım 3 sene dirburdayım ben daha önce bir iki defa burda kızlarla oynaşmıştım ve çok zevkalmı
5856
seks hikayeleri
Eskı Sevgılım Evlıydı
Mrb dostlar nasılsıız öncelıkle okuyanlara yazalara tesekgurler ederım ben 28 asaln konyadan 4 yıl yurt dısında kaldım memlekete gldık yurt dısına gı
1826
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :