Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

cocuk sex hikaye Etiketi


cocuk sex hikaye cocuk_sex_hikaye
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
müthiş hediye
ben serkan 30 yaşında özel bir şirkette çalışmaktayım eşim lalee ile yaşamış olduğumuz bir hikayemizi paylaşmak istiyoruz eşim lale hamileidi doktor c
1730
seks hikayeleri
İçki yüzünden götümden oldum
İçki şişede durduğu gibi durmuyor maalesef anlatıyımda sizde bana hak verin kafaları bir milyon yaptık rakı şisesinde balık olduk desem yeridir tabi t
4008
seks hikayeleri
Eski Özlemim
mrb arkadaslar bnm adim emre hataydan su anda 16 yasindayim 175 boyunda ve 55 kilodayim ama anlatacagim hikaye bundan 2 yil once gerceklesmisti.bnm ay
7577
seks hikayeleri
Kızkardeşimin Amcığı
|o daha16 yaşında tatlımı tatlı bi amı olan kız adı jale birgün evdeyalnız kalmıştık o yatıyordu ve bacaklarını seyrediyordum üstteki sutyeni beyazdı
8292
seks hikayeleri
sarışın 18 yaşında geç kız idi
Bir gün okula gitmiştim ve okulun ilk günüydü lise 1 e başlıyordum neyse arkadaşlarımla tanıştık ve aralarında pelin die bir kız vardı tanıştıktan son
6152
seks hikayeleri
DUDAKTA DANS
|BEN SEMİH istanbul dan daha önce buraya bir kez daha yazmıştım bu sefer başka bir hikaye anlatıcamm yine bundan 2 hafta önce okulda bir kıza hasata o
1557
seks hikayeleri
yabancı komşumla yatakta
Ben öyle her erkeği beyenmem , her erkeğin kulu köpeğide olmam ama Tim bambaşkaydı. Yemyeşil gülen gözleri , kahverengi kısa saçları , düzgün vicudu ,
1286
seks hikayeleri
Ilginç Koca Muhteşem Karısı
| Merhaba. Gecenlerde yaşadıklarımı sizlere anlatmış, bir çok kişiden mail almıştım. Herkesin ilgisine sonsuz teşekkür ediyorum. Daha öncede söyl
3933
seks hikayeleri
HOCAMI SİKTİM
Ben izmirli bir gencim benim lisedeyken başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bi gün dersteyiz ve fizik hocamız var bizim çok sexsi anlatama öyle
2864
seks hikayeleri
otobusten sonra
Ben oncelikle kendimi tanitayim 24 yasinda bir guzel fizge sahip bir kizim bir gun otobuste ise giderken bir elin amima degdigini hissettim heyecanlan
32685
seks hikayeleri
Haticenin Coraplari
Hatice`nin Çorapları Merhaba ben istanbul bakırkoyden ozgur. Size anlatacagım olay 2002 nin yaz tatilinden başımdan gecti. Hatice fizikli götü memele
3123
seks hikayeleri
CANAN ÖLDÜ ÖLDÜ DİRİLDİ
Oncelikler herkese merhaba.Ben Batu 21 yasindayim cok aman aman yakisikli karizmatik bilmem ne falan degilim.(bazı arkadaslar abartıyolar yok cevremde
2908
seks hikayeleri
Sınırsız
bselam ben berk ap yim hep isteyipte yapamadıgım isteyipde gercekleştiremediğim bir tek p olmam vardı. bir gün nette dolaşıyordum evli bir ciftle tanı
0
seks hikayeleri
fatmadaki fena bi göttü
Merhaba, benim adım İsa. 23 yaşındayım. Bursa’nın Muradiye semtinde oturuyorum. Hayatta en sevdiğim şeyler bir içki, iki seks. İkisini de doya doya ya
2598
seks hikayeleri
Kalındı Ama Aldım
merhaba arkadaşlar ben sinan sizlere ilk defa sikildiğimianladıçağım ben 22 yaşında bir gayım hep birisinin yarrağını yalamak isterdim vesonrası siklm
5680
seks hikayeleri
Yaşlı Ev Sahibim
mrb ben altan 23 yasinda kibris ta bir universitede ogrenciyim. her zaman oldugu gibi chatteydim. birden Mr.Carisma diye birinden msj aldım. beniml
5156
seks hikayeleri
Komşumun Kızı
merhaba ben 20 yasinda bir gencim! ben ortaokul caglarimda abonemüsterilerinin dergilerini dagitmak icin haftasonlari firmaya gidip 150-200dergi alird
1938
seks hikayeleri
Kiz Kardeslerle Grup
Kız kardeşlerle grup Merhabalar geçen bacanak hikâyem yayınlanmıştı şimdi size üniversitede okurken 22 yaşında başımdan geçen hikâyeyi anlatayım. Yıl
3342
seks hikayeleri
müşterim nermini affetmedim
merhaba okuyucu arkadaşlar ben hünkar size bizim güzelliksalonda tanıştığım nerminle olan bir yaşadığımı anlatmak istiyorum güzellik salonu kardeşimin
2249
seks hikayeleri
Dilenci
Bu olay başımdan geçeli daha 2 saat bile olmuyor, o kadar taze. Eve yemek yemeğe gitmiştim, bu hafta zaten evde yalnızım, neyse; tam kapıyı açıyordum
5701
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :