Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

çok şişman porno videoları Etiketi


çok şişman porno videoları cok_sisman_porno_videolari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
En Sevdıgım Sehır ızmır
Arkadaslar ben ankaradan ahmet yasım 23 bu olay 12 agustos 2006 size kuzenimin karısı ile yaşadıklarımı antacagım.birgun ankaradan yola cıktım ızmıre
1971
seks hikayeleri
Kaan Ve Köpeği
Merhaba adım Kaan Aydın da yaşıyorum evim şehrin biraz kıyısında müstakil bir ev internette sex sitelerini izlemeyi ve sexi sohbete bayılırım. Dışarda
6007
seks hikayeleri
Cika Cika Ne Cikti
Çıka Çıka Ne Çıktı İşte yine ben. Size daha önce sölemiştim ben chat manyağıyım diye. Neyse bigün yine böle internette gezyorum. Bi kız çıktı. Bana k
1726
seks hikayeleri
Muhteşem Ikili
merhabalar ben erkan 24 yaşında oldukçada yakışıklı bir gencimbabam 20 yıldan beri bir malikanenin bahçivanlığını yapıyordu tabi ben 4yaşım
1991
seks hikayeleri
magazada olanlar
akşam saatleri alışverişe çıkmıştım gezerken gözüm bir pornohikayeler.org mağazaya takıldı yakışıklılarıda görünce hemen girdim erkek olduğum için ilk
86
seks hikayeleri
Arabada Sex
|Merhabalar adım ali; Birgün araba ile gezerken parkın içinden elinde bir çocukla güzel bir kız çıktı ama ne kız yol verdim ve önümden geçerken gül
3432
seks hikayeleri
kilotuna boşalma
Merhabalar ben 41 yaşında evli bir erkeğim eskilerden beri gay ilişkiyi hep merak etmişimdir evliyim karımda 37 yaşında 165 boyunda 52 kilo esmer fizi
21474
seks hikayeleri
CIPLAK GAYLER
ÇIPLAK GAYLER ben onur yaşım 17 bundan iki ay önce 16 yaşındaki arkadaşım barışla geziyorduk. 3 er bira içmiştik başımız az birşey dönüyordu. uçmuştu
5741
seks hikayeleri
Mükemmel Yiğenim
Ben 22 yaşında esmer ve 1.65 boylarında filan birisiyim bu olay 7 sene önce oldu teyzemin kızı wardı ismi göksu tam manasıyla bir afetti 12 yaşında ol
4669
seks hikayeleri
karım seni sevmiş
DOSTLAR.BEN KEMAL. BURSADAN.BENİ TANIYORSUNUZ ARTIK.SİZE YENİ BİR YAŞANMIŞI ANLATMAK İSTEDİM. GRUP SAYFAMIZDA HİKEYELERİM YAYINLANDIKTAN SONRA BAZI EM
2502
seks hikayeleri
Sinemada Başladı Otelde Devam Etti
Sinemada Başladı Otelde Devam Etti Önce kendimden bahsedeyim.32 yaşında 60 kg. 1,69 boyunda buğday tenli.Sexte sınır tanımayan biriyim. İşte başım
3764
seks hikayeleri
Üst Komşumla 2 Gece
Adım Baran 28 yasında 1,78 boyunda esmer ve antalya da yasayan biriyim. Simdi hikayeme baslıyayım. Ben calısan biri olarak genelde pazar günlerim bos
4036
seks hikayeleri
Meltem Hanımın Kölesiyim 2
Hikayemin devamını aktarıyorum. Sahibem Meltemin kölesi ve köpeği olduğum günlerden bir gün yine işten çıkar çıkmaz emirlerini uygulamak için evine sa
2704
seks hikayeleri
çocuklarımın onunde
İsim : Mail : Uquryaman10
565
seks hikayeleri
yazlıkta sex yaptım
etmiştir güneş kum deniz resmen ayrılmaz üçlü tabi bu üçlünün yanında birde hatun olsa dadından yenmez diye düşünen biriyseniz işte o aradığınız hikay
157
seks hikayeleri
makbulemle
Ben gerçek olayları anlatmayı ne okumayı çok severim ve size önceden yaşadığım bir sex maceramı anlatacağım. Henüz 18 yaşlarında bir delikanlı idim,bi
1502
seks hikayeleri
Teyzem Annem Ve Ben
Slm ben teyzeme aşık birisiyim.oldum olası onu istiyorum :D ve direkmen hikayeme geçmek istiyorum benim adım burak bir tatil günü pazardı galiba yine
11268
seks hikayeleri
sevimli cadı
selam herkese şöyle bir düşünüyorumda herkesin mutlaka bir hikayesi vardır ama buraya yazmak çok farklı şey bi şekilde paylaşma ihtiyacı hissediyors
1842
seks hikayeleri
YAŞLI TEYZEM
 MERHABA BEN ISTANBULDA YASAYAN ORTABOYLU ESMER BI GNCIM SIZE GECEN YAZ BASIMDAN GECEN BI OLAYI ANLATMAK ISTIYORUM.İSTANBULDA Bİ ŞRKETTE BILGI İŞ
5983
seks hikayeleri
Okul Cikisi Otobuste
Okul çıkışı otobüste slm ben kütahydan elif. tüm liseli kızlar gibi bende okula gidince etğimi kıvırırdım.o gün akşam okul çıkışı otobüs durağına git
12823
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :