Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

dag evinde anemle Etiketi


dag evinde anemle dag_evinde_anemle
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
bibimi götten siktim fenaydı
salam.men azerbaycanliyam. kecek metlebe.zor hekayedi,oxuyun axira kimi.olan seydi. dayimin arvadi zor seyiydi.menimde buna gozum dusmusdu.her def
7571
seks hikayeleri
AZGIN LİSELİ BAKİRE 2
baktım saat 12 olmuştu yemeğe çıkanlar olduğu için öğle arası işyeri biraz sakin oluyordu, ne olacaksa olsun diye düşündüm tmm dedim serpile seni inle
8283
seks hikayeleri
eşler
merhabalar ben anakarada bir alışveriş merkezinde teknik şefim birgün odamada otururken 45 50 yaşlarında bir beyle bayan geldi kusurakmayın rahatsız e
7965
seks hikayeleri
Muhteşem Dörtlü
ben 34, karım 32 , yaşındayız halimiz vaktimiz yerinde ve büyük birevimiz var. bir gün abim aradı eşiyle ankaraya yerleşeceğini benden küçük bir evbul
0
seks hikayeleri
komsumun karısını çok guzel sıktım
ben kayserıde yasıyorum yasım 29 komsumuzda 30 yasındaymıs neyse bize çay içmeye gelirdı annem mutfaga gidince benım oneme gectı ben çekyatta oturuyo
7831
seks hikayeleri
Özlem Sikişir Muratla
Ben ozlem sevgilim murat(barıs)evliydi,onunla sex yapmaktan cok hoslanırdım hergun cılgınca sevisirdik ama bu sevismelerimizi karısınında gormesini co
16970
seks hikayeleri
Ayrilik Sebebi
ayağımıza gelen kısmet Hem çalışan hemde üniversiteye devam eden 3 arkadaş bir gersiyoner tuttuk. Garsiyoner dediysem bir büyük oda içinde küçük oda,
1259
seks hikayeleri
Zorla Yaptılar Ama Ben Istemiştim
| yaşndayken ben şimdi24 yaşındayım 19 yaşımda iken bi yaz tatiline çıkmıştım ailemle bi çocuk varı çok yakışıklı bana göz kırpmıştı ve bana odasını
7197
seks hikayeleri
Otelde Seviştik
Her şey bundan dört ay önce chatte başladı. Nikini beğendiğim bir bayanaözelinde merhaba deyip, cevap alamayınca, “galiba sizi sohbet esnasında rahats
2181
seks hikayeleri
kalın seven kadınlardanım
Öncelikle şunu söylemeliyim buraya yazacağım hiç aklıma gelmezdi ama buolay beni çok etkiledi bu yüzden buraya yazmaya karar verdim. Olabildiğince açı
3600
seks hikayeleri
Motosikletli Cilgin
Motosikletli çılgın.. 22 yaşındayken güzel sanatların heykel bölümünü bitirmiştim.Ve bunun şerefine otostopla İzmir turuna çıkmıştım.Hareket ,ve özgü
3654
seks hikayeleri
Komsumla Yakalandik
Komşumla Yakalandık Ben 29 yaşında çok hoş fiziği olan bir kadınım. 5 yıllık evliyim. Kocamla severek evlendik. Ancak insan zamanla değişik bir şeyle
4594
seks hikayeleri
zenginim
Merhabalar.Ben 26 yaşında,bir bankada üst düzey yöneticiyim.Sizlere 16 yaşındayken başıma gelen olayları anlatacağım.Ailemizin ekonomik durumu çok iyi
1433
seks hikayeleri
ANTALYALI BALIKÇILAR
Herkeze slmadım şule.İstanbuldan yazıyorum.28 yaşındayım.Sarışın,güzel sayılabilecek bir kadınım.5 yıl önce eşimden ayrıldım.Yalnız yaşıyorum.Çocuğumy
2234
seks hikayeleri
Komsu Kızı
SeLam ben cenk 14 yasındayım ıst de yasıyorum orta son oqrencısıyım neyse bızım yan komsunun kızına ben hasta oLmustum cok quseLdı hep onu sıkmeyı ıst
0
seks hikayeleri
Yanıyorduk...
Slm ben antalyadan selin size çıktığım çocukla ilgili yaşadığımız bir anıyı anlatıcam.biz onunla adı ali her buluştuğumuzda küçük küçük elleşirdik bi
2114
seks hikayeleri
canım benim
meraba sewgili ateslihikayeler.com okurları sizlere geçen hafta başıma gelen tatlı bi hikayeyi anlatmak istiyorumm.. Ankarada okuyan 17 yaşında
2164
seks hikayeleri
banyoda kese sonrası sikiş
biri olarak artık memlekete dönme zamanı geldi diye düşündüm ve memlekete gittim. Oradan güzel bir daire alarak içini temizlemeye başladım bu arada ba
1356
seks hikayeleri
anamın kaymak gibi göt deligi
Bir gun arkadaşım umranlara gittim saat 20. 00 gibiydi biraz sohbet ettik baktık kapı çalındı umran gitti kapıyı açtı kapıdaki iboydu ibo dolgun kalça
16360
seks hikayeleri
olgun bayandaki teçrube
Merhaba ben baran izmirden çok heyacanlanıpta yaşadığım bu olayı sizlerle paylaşmayı uygun buldum neşe 42 yaşında minyon tipli ve oldukça bakımlı b
17488
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :