Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

daracık kız amları Etiketi


daracık kız amları daracik-kiz-amlari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
çok güzel siki
Ben 18 yaşındayım antalyada yaşıyorum güzel bi kızım 3 senelik bi ilişkim var 2 hafta önce sevgilim yanıma geldi pansiyona yerleşmişti bende sabah erk
5223
seks hikayeleri
kuzen ve arkadaşları
Merhaba ben cemile 21 yasındayım sizlere basımdan gecen talihsiz bir olayı anlatmak istiyorum, başıma bir daha boyle bir olay gelmez herhalde. Ben
8880
seks hikayeleri
körpecik kızlarım benim
Merhaba ben atil 40 yaşındayım. Karım sevda ile mutlu bir evliliğim ve beni tahrik eden şuan ilişkilerimizin devam ettiği, biri 18 yaşında Ayşen diğer
52618
seks hikayeleri
Babamla Otelde
gerçi evde müsait olmamıştı.artık dayanamıyordum babama söyleme kararı aldım ama nasıl söylerdim ve sonunda babamla şakalaşır gibi yapıp kulana fısıld
18553
seks hikayeleri
aşkımın kardeşiyle
Ben Serkan 27 yaşında ve bekarım şimdi sizinle başımdan geçen ve okudukça sizi mutlu edecek bir anımı paylaşmak istiyorum. 22 yaşında sarışın ve çok s
1465
seks hikayeleri
Bacaklarımla Tahrik Ediyordum
Sabah yine aynı telaşla kalktım ve birkaç dakikada bulabildiğim en hoş giysilerle kendimi durağa attım. Durak her zamanki gibi kalabalıktı ve gelen ot
3926
seks hikayeleri
götten istemeyen karıma zorla
Karımı ne zaman arkadan (götten) sikmek istesem şiddetle red eder, siktirmezdi. Bu isteğime engel olamıyordum, artık ne pahasına olursa olsun karımı a
23940
seks hikayeleri
kuzenim hülyayla
ben murat samsundan 23 yaşındayım atletik vücutlu yakışıklı ve esmer tenliyim birlikte oldugum kız yani hatice onla hergün ilişkiye giriyoduk hergün g
7572
seks hikayeleri
Onlar 7 Ve Ben 1
Onlar 7 ve ben 1... İnsanların fantezilerine hitap etmek ve de beğenilmek sanırım herkesin hoşuna gider ancak yaşadığım bu tecrübeyi sizlerle paylaşı
3556
seks hikayeleri
Yengem Istiyordum
|slm millet ben murat izmir de oturuyorum size anlatacagım anım yengemle aramda geçti. Size biraz yengemden bahsedeyim.Yengem 30 yasında normal boyutl
11361
seks hikayeleri
Sonunda Dayanamadı
Ben 22 yaşında yakışıklı bir erkegim. arzu ile aynı işyerindeydik ve uzaktan akraba sayılırdık. İlk zamanlar aramızda akrabalıktan dolayı sadece iş va
4728
seks hikayeleri
vermedim ama versem mi
selam arkadaşlar ismim esra.lise okuyorum sexi sexx ile ilgili şeyleri çok seviyorum vucudum fena değildir kısa açık giyinmeyi secerim erkeklerin bakı
2565
seks hikayeleri
siirtli beni evde parçalıyacak
meraba ben 18 yaşında bir genç kızım güzel giyinişim ve,fiziğimleerkeklerin aklını başından almaya bayılırım bir gün okuldan dönerken peşimebiri takıl
6122
seks hikayeleri
bankamatikte tavladım
ben Antalyadan Erdem. Özel bir şirkette satış elemanı olarak çalışıyorum. 31 yaşımdayım. 2 yıl önce eşimden ayrıldım ve yalnız yaşıyorum. Sekse düşkün
642
seks hikayeleri
Teyze Kızı Semra
Ben almanyadan Kerim yaşım 26 ben burada seks hayatim mi çok güzel yaşıyorum ama bir gün İstanbul izne gittim ve bizimkilerin yanında kaldığım için se
2499
seks hikayeleri
Yangın Firdevs -2-
|tekrar merhaba hikayenin birinci kısmını okuyanlara hemen devamını anlatmaya başlıyor okumayanlarada önce ilkini okumalarını tavsiye ediyorum. fir
1882
seks hikayeleri
Kuzen
Biz amcamın oğluyla arkadaş gibiyiz.ben o zamanlar 12 kuzen 16 yaşındaydı.onlarla çok samimiydik.ben onlarda kalırdım oda bizde kalırdı.bi gün yine on
5730
seks hikayeleri
Ablamin Dar Ami
Ablamin Dar Ami... Ben su an almanya da yasiyorum ve 16 yasindayim ,ayni odada beraber kaldigim ve ben de de 1 yas büyük cok seksi tas gibi göte sahi
11441
seks hikayeleri
şermini öyle bi siktim ki !
Merhaba arkadaşlar.Ben istanbuldan burak.1.80 boy 75 kilo 24 yaş ve atletik bir vucut işte bu benim...oldukça yakışıklı oldugum söylenir... Ben tamame
2999
seks hikayeleri
Ve Annemi 5 Kisi
Ve annemi 5 kişi... Iyi günler ben elazığdan timuçin size annemi 5 kişi nasıl siktiğimi anlatacam, ben17 annem 34yaşında babm askeriyede subay annem
7109
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :