Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

daracık kız amları Etiketi


daracık kız amları daracik-kiz-amlari
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Sevgilimin Gizli Sirri
Sevgilimin gizli sırrı.. Merhaba.. Daha önce seksi sevglim elifle başımdan geçen olayları anlatmıştım.. Devamını anlatıyorum.. Elife o ıssız plajda k
8479
seks hikayeleri
Eczacı Çırağı-2-
Ahmet abi sikini serbest bırakarak ellerimin arasına verdi.Sikinin sıcaklığı avuçlarımı yakıyordu.Ahmet abi istersen ağzına ala bilirsin deyince çekin
7181
seks hikayeleri
yengemle kızına
Öncelikle merhaba başımdan öyle tatlı bir anı geçtiki belki de bu adam atıyor diyeceksiniz ama bi düşünün aynı gün 2 kadını siktim bunlar ana kız bir
16923
seks hikayeleri
sik tutmayı beceremiyordu
Bu olay basımdan geceli yaklaşık bir ay oldu. Okuldaki en yakın arkadaşlarımdan biri olan Ayseyle yine her zamanki gibi okulu kırıp içmeye gittik. Fak
3651
seks hikayeleri
Evli Çiftle Üçlü
Efendim ben sizinle bir üçlü beraberliği daha paylaşmak istiyorum.sitede hikayem yayınlandıktan sonra email adresime emailler geldi.bunlardan güvenli
2008
seks hikayeleri
Hacer Abla
Gunlerden pazardı bızımkıler pıknıge gıtmıs evde tektım sab ah saat 9 suları kapı çaldı uygu semesı kalktım kapı delıgınde kım olduna baktım baktım ha
6632
seks hikayeleri
Çılgın Dul
işyerindendi adı yeldaydı ona aşık olmuştum ve onu sikmek içinçıldırıyordum ama nasıl yapacagımı planlıyordum her gün mail adresine güzel msjlar atıyo
1791
seks hikayeleri
sevil ah ulan
ben lise son sınıfta okuyan yakışıklı bir gencim! bizim mahallede sevil adında lise 1 de okuyan bi kız vardı. oldukça tatlı bir kızdı! bizim mahalleni
3260
seks hikayeleri
Ismail Ile Dobra Dobra
İsmail ile Dobra Dobra Merhaba...Yaşım 53....Size 20 yaşlarında başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım..Annemi küçük yaşta kaybettim..babamda annem
1802
seks hikayeleri
Pelin Ve Karımın Aşkı
Pelin ve Karımın Aşkı Otuz beş, kırk yaşlarında çok iyi anlaşan, kültür düzeyi yüksek ve Avrupa kökenli bir çiftiz. Uzun yıllar boyunca grup seks y
2621
seks hikayeleri
Ilk Defa Kiskandim
İlk Defa Kıskandım ! Daha önce size rehberlik günlerimde yaşadıklarımdan bahsetmiştim. O bayram tatili grup seks olayına ilk defa girmiş ve tadı dama
2047
seks hikayeleri
kardeşime sakso çektirdim
ben 19 yaşında,bir erkeğim. Annem babam ve 18 yaşındaki kız kardeşimle birlikte yaşıyorum (ne heyecan verici değil mi?). Kız kardeşim Hande, liseye
6351
seks hikayeleri
Evli Ciftle Birlikte Kızınada Jigolo Oldum.
Merhaba ben boludan tolga 26 yaşındayım.Size tamamen gercek bir anımı anlatacagım bu anlatacagım. Mynet ten tanıştığım bir adam vardı. Hoşbeş sohbet e
8310
seks hikayeleri
şarap gibi hatunmuş
Herkese selamlar. Ben 30 yaşında oldukça atletik yapılı 1.88 boyunda kumral bir erkeğim. Hanımlarla aram oldum olası gayet iyi olmuştur. Size yaklaş
1339
seks hikayeleri
Havuzda Bir Bakire
Selam, benim size anlatacağım olayım Ankara’da geçiyor. Bundan yaklaşık 1 yılönce arkadaşımın düğününe gitmiştim. Düğünde tabii ki diğer arkadaşlarımd
2396
seks hikayeleri
Sikilecek Kadın
Ben büro sahibi 27 yaşında biriyim büroda çalışan kumral aşırı sexigüzel bi bayan vardı o kızı ne zaman görsem tahrik oluıyordum onunda bendenhoşlandı
1796
seks hikayeleri
telde tanışmıştım
yazacağım anım benim için özel gene internete evli çiftlere yazıyorum hani erkek patner arayanlara bir tane düşürdüm numaramı verdim adam aradı akşam
282
seks hikayeleri
sibelimin feryadı
Merhabalar ben Yozgattaki başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum yüzde yüz gerçektir.İsmim cemil bundan bir kaç ay önce kız arkadaşım Sibel bana
2573
seks hikayeleri
memelerimi yogurup sikecek
Onsekiz yasindaydim, ailemle birlikte yaz tatili için köye gitmek zorundaydim. Benim kisisel tercihim fistik gibi kizlarin cirit attigi güney sahiller
3558
seks hikayeleri
enişte karıma çakmış
merhaba arkadaşlar ben ertan 36 yaşındayım karım merve 32 yaşında 1,65 boyunda 55 kilo kumral kapalı şık giyinmeyi seven vücut hatları belli olur kısk
3077
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :