Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

dev yarak ğporno Etiketi


dev yarak ğporno dev_yarak_gporno
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Kole Oldum
Köle Oldum Selam herkese, ben izmirde bir finans kurulusunda calısan evli bir erkegim. 1, 75 Boyunda yapılı ve kumralım, su ana kadar kadınların ilgi
2273
seks hikayeleri
Daha Küçüktüm
Seneler önce daha okul dönemlerimde her genç gibi bizde sexsi yeni öğreniyor,öğrendikçe uygulayacak yer arıyor,bulamayınca intikamımızı elimizden alıy
10016
seks hikayeleri
Kucuk Yegenimi Yarak Delisi Yaptim
Küçük Yeğenimi Yarak Delisi Yaptım yeğenim e 16 yaşında kız gibi geri çıkık kalçalar olan çıtır onu sikmeyi uzun zamandır düşünüyordum geçen hafta ev
29482
seks hikayeleri
Olgun Dul..!
Merhabalar, daha önce burda bir kaç hikayem yayımlanmıştı. Hikayelerin ardından oldukça hoş beylerle tanıştım ve evi olan bazılarıyla daha da yakından
7719
seks hikayeleri
depoda fetiş
merhaba arkadaşlar ilginizi çekeceğini düşündüğüm bir güzel hikayemi sizlerle paylaşmak istiyorum. bu güzel olay başımdan geçtiğinde 16 yaşındaydım. b
961
seks hikayeleri
Karım beni Cezalandırdı Gözümün önünde Masörle sevişti
Ben Okan, size anlatacağım şeylerin başıma gelmesinde en büyük neden karıma duyduğum hayranlıktır belki de karım gerçekten çok bakımlı ve alımlı biri
7310
seks hikayeleri
Kalorifer Dairesindeki Liseli Kız
Kalorifer Dairesindeki Liseli Kız İki blok ötemizde çok samimi aile dostlarımız kalıyor, bu ailenin lise son sınıfa giden afet bir kızı var 1.72 bo
4021
seks hikayeleri
İLK MİLLİ OLUŞUM HALAMI AĞLATANA KADAR SİKMEMLE OLDU
ÖNCELİKLE MERHABA ARKADAŞLAR SİTEYİ YENİ KEŞFETTİM GÜZEL BİR SİTE ÖZELİMİ BURAYA DÖKÜCEM BUNDAN SONRA İYİ OKUMALAR ADIM MELİH 18 YAŞINDAYIM
8478
seks hikayeleri
Annem Ve Selin 6
Merhaba. Her şeyden önce bunun annem ve Selinin kölesi oldumun devamı olduğunu söyliyeyim. Selinle beraber geçirdiğimiz günün ertesi günü il uyanan Se
3232
seks hikayeleri
YAKIŞIkLI PATRONUM
| Ben bir muhasebe bürosunda çalışan 22 yaşında 165 boyunda 50 kg esmer bir kızım.Normal zamanlarda potronum büroda çalışanlarla işin dışı
3155
seks hikayeleri
Karımı Verdim
BEN 33 YAŞINDA BİR SUBAYIM.KARIM HANDE İSE 25 YAŞINDA UZUN BOYLU VE NEFİS BİR FİZİĞE SAHİP.SEX HAYATIMIZ BENİM GÜNDÜZLERİ ÇOK YORULMAMDAN DOLAYI BİRAZ
14433
seks hikayeleri
müdür yardımcısı
Meehaba beb 15 yasinda bi gayim .bu sitedeki hikayelerin coguna inanmiyorum ama bu hikaye kesinlikle gercek . Ben abdurrahman nermin bilimli eml 1. S
19976
seks hikayeleri
karımla muhteşemdik
Askerden yeni gelmiştim uzun süreli bir ilişkim olduğu için evliliği göze almıştım. Bir süre geçtikten sonra kız arkadaşım ile evlenmiştim. Sürekli ye
1951
seks hikayeleri
Otobüste Sex
selam ben 18 yasında bir delikankıyım.Lise sona gidiyorum. bir gün okuldan dönerken iett ye bindim o kadar kalabalıktı ki kim kiminle belli değidi.Ben
3671
seks hikayeleri
kankamla sedayı götürdük
slm biz cüneyt ve serdar size başımızdan geçen hikayemizi yazmak istiyoruz biz lisede okumakta olan iki kafadardık sınıfımızda seda isminde güzel bir
1757
seks hikayeleri
Her şey babamla başladı 3
Arkadaşlar adım Merve size babam amcalarım kuzenlerimle yaşadığım sex dolu yılları anlatıcam. Baba tarafı daha dindar malum din annadan babadan miras
39586
seks hikayeleri
terasta sikişme
Evimiz teras kattaydı ve bitişik iki daire vardı.O gün sevgilimle msn de sohbet ederken o kadar azmıştım ki bunu mutlaka yakışır bir finalle bitirmem
4599
seks hikayeleri
Amımı kardeşim patlattı
Kardeşim beni amdan bir sıktıki amımı patlattıİsim : AzraMail : Am_sik.göt
10071
seks hikayeleri
Ceyda
Her yıl olduğu gibi Haziran ayı gelip okullar kapandığında Ayvalıkta’ki yazlığa gitmiştik. Yerleştikten sonra yemeğe oturduğumuzda komşu daireye yeni
1582
seks hikayeleri
kadına sokmadıkları şey kalmadı
sizi bilmem ama duyduğumda adeta şoka girdiğim ve o günden beri aslaunutamadığım bir hikaye yazacağım size. erkak arkadaşalrımdan biri belekteki birot
11614
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :