Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

doğ sex Etiketi


doğ sex dog_sex
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
amını yaladım
Merhaba arkadaşlar öncelikle bu siteye giren ve hikaye gönderen herkesi medeni cesaretlerinden dolayı kutluyorum. Ama bazı hikayeleri okuduğumda arkad
3235
seks hikayeleri
beni kandırdı
Hatırlıyorum çok güzel bir gündü. en güzel elbiselerimle gittim ailesiyle tanışmaya beni kapıda karşıladı Fatih ve beraber yukarı çıktık. Ailesinin b
2782
seks hikayeleri
ABİME DOĞUM GÜNÜ HEDİYESİ ( Kendimi Sundum )
Herkese merhaba ben istanbuldam 1.74 bynda seks düşkünü bir kızm adım MELEK bende bu sitenin sıkı takipçilerindenim bu siteye girip hikayeleri okudukç
16077
seks hikayeleri
Surtunerek bosaldik
Merhaba seda ben 30 yasindayim. 4 ay once uye oldugum bir sitede tanistigim Bir bayanla olan kisa ama zevkli hikayemi paylasicam. Uzun zamandir bir
6794
seks hikayeleri
Ama çok istedi
Geçen yıl üniversitedeyken başıma gelen bir olayı paylaşmak istiyorum. Ben 1.86 boyunda çok da yakışıklı olmayan biriyim. Seks manyağı biri değilim am
2087
seks hikayeleri
Teyzemle Banyoda
Merhaba ben 24 yaşında seks delisi bir gencim benim şu anda 30 yaşlarında küçük göğüslü dolgun kalçalı 3 çocuk annesi bir teyzem var. Bundan yaklaşık
12531
seks hikayeleri
karıma dildo aldım
karım 31 ben 35 yaşlarındayızkarım beyaztenli 110 80 100 ölçülerinde olup çok sexsidr.en sevdiğimde onun götü ve memeleridir. karıma süpriz yapayım de
5587
seks hikayeleri
Harika Bir Gün
Evlenip ayrıldığımdan dolayı yanliz yaşamaktaydım. Yaşım 42 ve ithalat ve ihracatla uğraşmaktaydım yani zamanı kendim ayarlayan biri. Bir gün arkadaşı
1338
seks hikayeleri
benim fatoş teyzem
sevgili arkadaşlar bende size bir mazimi anlatacağım şu an yaşım 34bundan tam 10 sene önce yaşadığım bir olayı anlatacağım henüz 24 yaşındaydımköyde o
4238
seks hikayeleri
gizlilik birinci kural
adım murat. görev icabı şu anda diyarbakırdayım. jigolo arayan hanımlar email adresimden ulaşabilirler. gizlilik birinci kural. temizlik ve titizlik
1306
seks hikayeleri
Asansörde Ebruyla sikiştik
slm ben batuhan 29 yasindayim ebruyla univ. tanismistik yakisikliyim ebru bana her zmana asiliyordur ben ise fazla ilgilenmiyordum bir gun yardimci ol
3322
seks hikayeleri
Kuzenimle
Kuzenimle.. Gecen yaz yazlıkta bir gun butun aile gezmeye gitmişti ben ve 16 yasındakı sarısın mavi gözlü kuzenım hariç kuzen gerçekten çok güzel ve
3411
seks hikayeleri
reklam
RekLamiyi.com Reklam Hizmetleri. İle daha Çok kazanmak istemezmisiniz. Slah Ve Pop-up Reklam ile kazancınıza Kazanc Ekleyin. +18 Genel içerik Sit
786
seks hikayeleri
fransanın güzeli seçilmişti ama affetmedim
ben fransada yasiyan insaat firmasi olan genc bir isadamiyim size basimdan gecen hayatimin halen hic unutamadigim bir animi sizlerle paylasmak istedim
3455
seks hikayeleri
Arnizda Lez Var Mi
Arnızda lez var mı Merhaba arkadaşlar bu siteyi yeni gördük ve tam ihtiyacıma göre bir site olduğunu anladık.Biz buse ve> cansu iki lezbiyeniz ve ken
2418
seks hikayeleri
Muhtesem Ayaklar-1
Muhteşem ayaklar..... Uzun süredir görüşmediğim bir bayan arkadaşımla tesadüfen karşılaştık ve öğleden sonra telefonlaşarak buluşmaya karar verdik.o
1400
seks hikayeleri
Ilkler Ozeldir
İlkler Özeldir !!! Daha 19 yaşında kendini yeni tanımaya başlamış sexe acayip meraklı bir ergenken başladı herşey . Kendimii tarif etmeme gerek yok z
4293
seks hikayeleri
Cok Acidi
Slm ben 24 yasindayim denizli pamuk kale unuversitesi son sinif ogrencisiyim.adim aydan kilinc size ilk deneyimimi anlatmak istiyorum beni sevgilim yu
5438
seks hikayeleri
hamamda aklımı kaybettim
slmlar ismim kağan istanbulda üniversite öğrencisiyim.zaman zaman kız arkadaşlarım oldu ama küçüklüğümden beri içimde önüne geçemediğim kadınlık dürtü
13538
seks hikayeleri
Yaz Temizliği
Sizlere bu yaz başımdan geçen bir olayı anlatacağım. Adım Taygun. 19 yaşındayım ve ailemle birlikte yaşamaktayım. Annem,babam ve ben. Babam işlerinini
9696
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :