Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

dulsikişi Etiketi


dulsikişi dulsikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Burcu Burcu Seks
Merhaba, ben Murat...24 yaşında, 175 boyunda yakışıklı bir gencim. Daha önceden de Teyzemin Kızıyla olan ilişkimi sizlere anlatmıştım. Şimdi de 2 sene
1392
seks hikayeleri
O Beni Ben Onu Istiyorduk
Herkese selam,zaman kaybetmeden hemen hikayeme geçeyim.benim bir bayan arkadaşım vardı fatma.fatmanın ablasıyla tanışmıştık ismi arzuydu.arzu evli 2 ç
9976
seks hikayeleri
yapma diyorduu
slm size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum 2008 senesinin yaz tatiliydi bizimkiler tatile gitmişti ev bir hafta boş bu benim işime yarayacak
9109
seks hikayeleri
hayallerimdeki hatunla
Bir Yay gibi kisa ve küt kesilmis saçlari düzgün elmacik kemikleriyle bir uyum içerisindeydi Dolgun etli dudaklarinin arasindan inci gibi bembeyaz dis
977
seks hikayeleri
eş degişmeli grup girişimimiz
Karımla birlikte eş değiştirmeye karar verdik ama bundan önce evde internetten bol bol eş değiştirme pornoları izleyim bu konu hakkında bilgili olduk.
1837
seks hikayeleri
Nilgün
Merhaba adım nilgün 32 yaşındayım ve 10 yıllık evliyim 8 yaşında bir kızım var eşim enderle severek evlendik evlendiğimden beri hiç bir şekilde çalışm
2918
seks hikayeleri
TEYZEME BEŞ DEFA
 ben 23 yaşımdayım ve 45 yaşında olmasına rağmen mükemmel bir fiziğe sahip olan teyzeme bitiyorum. onun göğüslerine oldum olası dokunmak istemişi
6271
seks hikayeleri
Çok Hızlıydı
24 yaşında gizli bir gayım,dışarıdan hiç belli olmaz ama sikilmek için yanıp tutuştuğumu çok iyi biliyorum,yine böyle azdığım günlerden birinde intern
2681
seks hikayeleri
Babam bana sapladı
Selamlar Ben 20 yaşında açık öğretim 3. sınıfta okuyan türbanlı bir kızım. Sıska bir yapım var. Yüzüm güzeldir ama. Yeşil gözlerim var. Babam 45 yaşın
18009
seks hikayeleri
Bok Hayrani
Adim scat ,33 yasinda ve shiting e bayiliyorum, internetten tanistigim bir kiz vardi,kendini 25 yasinda tanitmisti, kendini biraz anlat demisti , b
2873
seks hikayeleri
tesettür hastasıyım
Merhaba benim adim cem eşarplı kızlardan ve evli kadınlardan çok hoşlanıyorum. Dışarıda arabayla gezerken hep tesettürlü kadınların bol olduğu yerlerd
3174
seks hikayeleri
mügemle deliler gibi
SLM. ARKADAŞLAR BEN AHMET 1,80 BOYUNDA MAVİ GÖZLÜ YAKIŞIKLI BİR ERKEKİM. BUNDAN 2 YIL ÖNCE YAŞADIĞIM BİR ANIMI ANLATACAĞIM. BEN YOLCULUKTAN GELMİŞTİM
1760
seks hikayeleri
Kızkardeşimle 69
|ben 20 yaşında izmirde yaşayan biriyim.adım hakan.kızkardeşim burçak 17 yaşında esmer 168 boyunda 52 kg ölçülerinde harika bir kız.onu son bir yıldan
6665
seks hikayeleri
ihtiras dolu birgündü
Hele evlendikten pornohikayeler.org sonra ise baya bir şeyler değişiyor. Kime sorsam evlenmeden önce evlenmeli miyim diye çoğu hayır derdi ve beni bir
229
seks hikayeleri
Offf
Ben aytunç, evli olmama rağmen ve eşimdende cok memenun olmama rağmen, hep değişiklik istiyordum.ben aytunç, evli olmama rağmen ve eşimdende cok memen
1562
seks hikayeleri
dün gece iş yerinde
Merhaba uzun zaman oldu yazmayalı çünkü epeydir başımdan bir şey geçmedi taki dün gece ye kadar ben otelde temizlik bölümünde çalışıyorum bu arada 24
12057
seks hikayeleri
Güzel sikildim
Merhabalar, ben tarik fazla uzatmadan anlatayim. Bundan iki sene once su anda 17 yasindayim basketbol grup maaclari icin kirklareline gittik . tabi or
15403
seks hikayeleri
Ateşli Kadın
Yasadigim sehire cok yakin bir yerde oturan bir bayanla internetortamiyla tanistik.Ilk bulusma teklifini o yapti.Ona gönderdigim remimden cokhoslanmis
1657
seks hikayeleri
Hep Hayalimizdi
slm ,ben 34 yaşında eşim ise 31 yaşında bir çiftiz.eşimle severek evlendik,ve ben onun ilkiyim.şuan 10 yıllık evliyiz,cinsel hayatımız çok zaman güzel
1784
seks hikayeleri
Abla Kardis
Abla kardiş Fazla sıcağı sevmemZevce.com da kaç tane aslı varsa hemen tıkla ve gör.`, CAPTION, `Hemen Ara-Bul`);" onmouseout="return nd();"> aslında
2672
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :