Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

en çok ızlenen pornolar Etiketi


en çok ızlenen pornolar en__cok_izlenen__pornolar
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
yaşgünümde arkadaşlarımın hediyeleri
Arkadaşlar bu ikinci hikayem Şimdi kendimi tarif edeyim sana 180 cm boyum var 80 kg civarındayım. Çok böyle kaslı kaslı vücudum yok ama bedenim beni y
847
seks hikayeleri
oooohhh ahhhhh diye diye
merhabalar geçen sefer soyunma odasındaki olanları yazmıştım taze bir olayı yazıyorum yine soyunma odasında yaşadığımın bir benzerini daha dün gece ke
5337
seks hikayeleri
Miting Alanı
Selam yine hakan ben 34 yaşındayım.konuya geçmek istiyorum bundan üçay önce burada cem uzanın konseri vardı sanatçılar falan malum bilirsiniz onun ko
2855
seks hikayeleri
cok etkılenıyordum
slm ben ilknur ilk defa yazıyorum ve yazmak bunu okuyan kızları dusunmekde cok etkılıyor ben bılmıyorum burdakılerın cogu palavra geldı bana ama benım
25540
seks hikayeleri
Eniştem Ve Ben
Eniştem ve Ben Ablam yaşının geçmesine rağmen güzel kalmıştı ve nihayet bi eş bulup evlenmişti eniştem çok yakışıklı ve kariyer sahibiydi ben de on
7610
seks hikayeleri
Teyzemin Kölesiyim
Annem ve babamın vefatından sonra 17 yaşında tek akrabam olan teyzemlerin yanına gittiğimde hayatım yeniden değişti. Eniştem kamyoncu olduğu için teyz
6766
seks hikayeleri
Okulda
Yasadıgım olay bundan bundan 4 ay önce oldu ben okul nöbetçisiydim gülbeyaz diye bi kız da kantinde nöbetçi idi kız bana biraz kesikti ders zili çald
3362
seks hikayeleri
Benim Herşeyim
Slm ben banu 22 yaşındayım sıze yaklaşık 4,5 ay önce yaşadığı bir ilişkimi anlatmak istedım . Ben haftata sdonu için kız arkadaşımla birlikte alı
1936
seks hikayeleri
Yeni Akrabam
Kardeşime kız istemeye gitmiştik bundan iki sene önce.Çok güzeldi Nuket Hanim o gun. Sanki kizini degil,onu istemeye gelmistik. 42 yaşında idi iki sen
3372
seks hikayeleri
Gozde Ablanin Muhtesem Ayaklari
Gözde Abla`nın Muhteşem Ayakları Merhaba, ben 23 yaşında tam bir ayak fetish`iyim. Sizlere yaşadığım bazı maceralarımı yazmak istiyorum. Ilk olarak m
2182
seks hikayeleri
Tecavüzün İntikamı Kötü Oldu
Tecavüzün İntikamı Kötü Oldu Selam arkadaşlar size iki önce yaşanmış gerçek ve ibret dolu bir olayı anlatacağım. Annem ve Babam bundan onyıl önce t
8897
seks hikayeleri
tülinin sex kölesi oldum
merhaba ben mehmet tuvalet tamircisiyim.sizlere başımdan geçen hikayelerden birini anlatayım.kendimi bildim bileli küçük yaştan beri kadın ayaklarına
3408
seks hikayeleri
Azgın Kaynanam
benim 64 yaşında kaynanam var kayınpederle birllikte oturuyor bunların kiracısı var kiracılarının köpekleri var bir günlüğüne köpeklerini kaynanama bı
0
seks hikayeleri
Öğretmen Ve Eşi
Meraba ismim recep antalyada yaşıyorum başımdan geçen bir ilişkiği siznle paylaşmak istiyorum ben 27 yaşındayım olay olduğunda birmeraba ismim recep a
4065
seks hikayeleri
Hostesin Guzelligi
Hostesin Güzelliği Mesleğim gereği çok seyehat ederim ancak yakın bir zaman önce başımdan geçen olayı anlatacağım. İstanbuldan Ankaraya gelmek üz
3695
seks hikayeleri
komşu kızı şukufemle
bu bir hikaye değil tamamıyla gerçek bir olaydır yaşım 21 bundan 3 sene önce karşı komşumuz leyla abla ve kızı aleynayla başımızdan geçen olayı anlata
3069
seks hikayeleri
Halam Neymis Boyle
Halam Neymis Böyle Gene ben efe selam arkadaslarGecen hafta is icabi türkiyedeydim ve halamin yaninda kalacaktim bir kac gün.Halam 43 yasinda fazla g
5826
seks hikayeleri
Kocama Tapıyorum
Ben 40 yaşında, 18 yıldır evli bir kadınım. Kocamla her konuda çok iyianlaşıyoruz ve oldukça mutlu bir evliliğimiz var. İkimiz de çok açık görüşlüyüzv
3209
seks hikayeleri
Guzel Yegenmin Ayaklari
Güzel Yegenmin Ayaklari Selam arkadaslar Ben almanya da yasayan 28 yasinda biriyim. Bunda Bir sene önce Türkiyede yasayan abimin kizi ni turist olara
2598
seks hikayeleri
ABİLERİ EVDEYDİ
  SLM BEN ALMANYADA OTURUYORUM ASKERE İST. GELMİŞTİM VE ORDA BİR KIZLA TANIŞTIM ADI PELİN KIZLA İLK BAŞLAREDA KONUŞUYORDUK SONRA BİR GÜN
2268
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :