Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

en çok izlenen yürk pornosu Etiketi


en çok izlenen yürk pornosu en_cok_izlenen_yurk_pornosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Namuslu Namussuz
Namuslu Namussuz.. Evet arkadaşlar ben bu siteyi epeydir takip edenlerdenim fakat her seferinde çekindiğimden yazamadım fakat artık haızırm:) Namı de
1823
seks hikayeleri
Bacak Arama Giriyor Ve...
Bacak Arama Giriyor ve... Merhaba ben Gürol,geçen yaz sürekli beraber tatil yaptığımız en candan arkadaşlarımızla beraber 3 aile ekonomik bir tatil
4186
seks hikayeleri
kalorifer dairesinde
dilaram cok seksi bir kız olmakla birlikte etine dolgun yasından daha büyük ve olgun aklı basında süper seks yapabilen cok güzel bir kız. ben 185 boyu
6079
seks hikayeleri
türkanla ormanda sex yaptım
Benim hikayem 3 ay önce başımdan geçti bizim muhitte türkan adında 23 yaşında hafif balık etinde güzel bir kız vardı.bütün erkekler bunun peşindeydi.
5018
seks hikayeleri
böyle am görmedim
Lise de bir kız arkadaşım vardı ben çamların içinde oturuyupordum yanıma geldi ve eteğini kaldırmaya basladı ben alevlewndim ve ona dedim ki akşam biz
1837
seks hikayeleri
azgın buseye çakışım
ben ali 27 yasımdayım size gercekleri yansıtacagım. bundan 3 ay onceydi meslegim geregi surekli seyahat etmek zorundayım. Yie yola cıkacam sabah evde
775
seks hikayeleri
üvey babamla yaşadıklarım
sslm ben kamu kuruluşunda çalışan bir memurum 2 yıllık evli 26 yaşında bayanım. müdürüm 35 yaşında beni sinir eden bir adamdı görünce bile işim ters g
23620
seks hikayeleri
Eşimin Arkadaşı
MERHABA BEN 21 YASINDA ESMER BIR BAYANIM ESIM 28 YASINDA.BIR GÜNESIMLE BIRLIKTE ARABAYLA GEZMEYE CIKTIK :YOLDA ESIMIN SIKI ILE OYNUYORDUM ESIMIN COK H
0
seks hikayeleri
aslıyı kocası yanındayken becerdim
ben manisada yaşıyorum ve sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum.Msnde tanıştığım bir adamla uzun uzun konuşmaya başladık muhabbet
2641
seks hikayeleri
14 Yaşımda İlk Kez
Slm ben Ece.Size başımdan geçen hikayemi anlatacağım.Ben şuan 17 yaşındayım.Orta boylu sarışın mavi gözlü sexy bir kızım.Hikayem ben 14 yaşındayken ol
19479
seks hikayeleri
Okulda Tecavüz
Merhabalar adım Ebru. Size okuduğum yıllardaki bir tecavüz olayını anlatmak istiyorum. O günleri hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor. Üniversite
6116
seks hikayeleri
annemde sik istiyordu
merhaba hikaye severler her şey bu hikayeleri okumakla başlamıyormu neysekı hemen konuya gırıcem bu aklımda hiç olmayan o anda gerçekleşen bir olaydı
47177
seks hikayeleri
Kuzen
Biz amcamın oğluyla arkadaş gibiyiz.ben o zamanlar 12 kuzen 16 yaşındaydı.onlarla çok samimiydik.ben onlarda kalırdım oda bizde kalırdı.bi gün yine on
5850
seks hikayeleri
Ayça
Selam ben Erkan. 25 yaşında, yakışıklı ve oldukça sekse düşkün bir erkeğim. Anlatacağım olay bundan 4 sene önce gerçekleşti. Mahallemizde Ayça adında
1401
seks hikayeleri
babamın kızı
slm ben ceren 15 yasındayım izmirde yasıyorum babamla yaşadığım ilişkiyi anlatıcam tamamen gerçektir saten kimsenın ınanması gerekmez benım yasadıgım
46059
seks hikayeleri
Ismail Ile Dobra Dobra
İsmail ile Dobra Dobra Merhaba...Yaşım 53....Size 20 yaşlarında başımdan geçen bir hikayeyi anlatacağım..Annemi küçük yaşta kaybettim..babamda annem
1787
seks hikayeleri
Lezbiyen Kardeşler
Bugün size yan komşumuzun kızlarının şahit olduğum (yani röntgenlediğim) sevişmelerini anlatıcam. O ara henüz seksin yada sevişmenin ne olduğunu bilmi
13882
seks hikayeleri
Otobüsteki kızı çıldırttım
Selam millet. Ben Bursadan Mert. 33 yaşındayım evliyim. Geçen aylarda işe gitmek için otobüse bindim. Otobüste 5-6 kişi vardı. En arkaya geçtim. Yanım
2486
seks hikayeleri
Evli Çifte 3. Oldum
Ben bursada yaşayan serbest meslek sahibi 45 yaşında biriyim.iş yerinde boş kaldığım zamanlarda nete giriyorum nikimde evliBen bursada yaşayan serbest
2346
seks hikayeleri
Tatilde İremle
Bu yıl baya çalışmış ve şirketimin baya kar etmesini sağladım ve güzel bi tatili hak ettiğimi düşündüm ve arabama atlayıp mersinde ki yazlığın yolunu
2191
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :