Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

en güzel sikişme görüntüleri Etiketi


en güzel sikişme görüntüleri en_guzel_sikisme_goruntuleri
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
sözde akrabayız
biz uşakdan 24 ve 23 yaşlarında 3, 5 senelik evli çiftiz. Benim adım ramazan eşimin adıda elif. Ben askerden geldikden sonra özel bir şirkette çalışma
14363
seks hikayeleri
Ayaklarını Yaladım
Başı ağrıyordu. Kendisini iyi hissetmediği zamanlar inanılmaz huysuz ve kaprisli oluyordu. Ali bu durumlarda kız arkadaşıyla kavga etmemek için onun t
3717
seks hikayeleri
Ankara`da Aşk Başkadır
Sitenizi arkadaşlarımın tavsiyesiyle inceleme şansına sahip oldum. Çoğunun ufuksuz, sıradan ve duygudan yoksun, gerçekleşmemiş ve ucuz düş ürünü hikay
2792
seks hikayeleri
3 yabancı hatun
slm herkese. size yazacağım hikayem belkide size biraz saçma gelecek ama tamamen gerçektir. sadece isimler değiştirilmiştir. yurt dışındaydım. kaldığı
2787
seks hikayeleri
Dayımın Karısı
selam ben ali sizlere başımdan geçen benimde çok şohuma giden bir olayıanlatıcam.Dayımın oğlu o gün üniversite sınavına girecekti ve ben de onunlagide
7954
seks hikayeleri
İlk Ve Tek Deneyim
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğ
2126
seks hikayeleri
Artık Köpek Oldum
Selam ben istanbulda yaşıyorum ve bir köleyim, daha doğrusu köpek.Geçen hafta nette izmitte yaşayan arzu adında kızla tanıştım.Bir iki gün yazıştıktan
2629
seks hikayeleri
Esmer Fidan
Esmer Fidan bu hikaye basımdan bundan 2 yıl gecti,universite üçüncü sınıfa gidiyordum,universitemize fidan adında esmer 1,70 boylarda,bakımlı,cok sek
1714
seks hikayeleri
Bakire Esra
Adım Esra 25 yaşında oldukça çekici bir kadınım. Ali ile evlendikten hemen sonra balayı için Antalya’da bir otele doğru yola çıktık. Henüz bakireydim
5305
seks hikayeleri
Kiz Kiza
Ben 22 yasında genç ve güzel sayılan bir bayanım ve son zamanlarda erkekler yerine bayanların vücutları dikkatimi çekmeye başlamıştır. Bundan bir ay ö
8572
seks hikayeleri
Haydiiiiiiiii
|ben lezbiyen ilişkilerden çok hoşlanıyorum hem yaşamayı hemde burda olan hikayeleri okumayı seviyorum.ama hikayelerin hepsi bitti yenilerini istiyoru
2059
seks hikayeleri
yengemle doyumsuz sexim
BAŞIMDAN GEÇEN ENTERESAN BİR OLAYI SİZLERLE PAYLAŞMAK İSTİYORUM.AYDIN MERKEZDE OTURUYORUM,DAYIMIN KARISI YENGEM VAR ADI HİLAL,ADI GİBİ KENDİDE GÜZEL,H
16467
seks hikayeleri
çingene dilenciyle yaşadıklarım
Ben İzmir’de oturuyorum. 26 yaşındayım. Hoş ve bakımlı bir bayanım. Vücudumu buradan ne kadar anlatsam kelimelere dökemem. Çok seksi vücut hatlarına s
29615
seks hikayeleri
dul kızımın siktirdiği ilk gecenin keyfi
arkadaşlar bu hikayemi çok kısa olarak sizlere aktaracağım ama bunu çok detaylı analatacam sizlere ben olay anımızda 45 üstünde bir dul adamdım kı
13155
seks hikayeleri
İlaç verince gizli azdı
Yine her zamanki gibi Chat yapıyordum ve sanal seks yaptığım kızlar dolayısıyla canım aşırı derecede seks istiyordu..Bir süre mesajlaştıktan sonra mur
16730
seks hikayeleri
Gemi Yolculugu 2
Gemi Yolculuğu (2) (Erkek): Çaresiz yutuyorsun sidiğin hemen hemen tamamını. "Dersini çabuk öğreniyorsun küçük fahişe" diyorum sana pis pis sırıtarak
1747
seks hikayeleri
delik kaşarla
Yatılı okulları bilirmisiniz bilmem ben orta okul ve lisede yatılı okulda okudum. Ilk ilişkimi orada yaşadım. genç kız gibi göğüslerim vardı ve iri ka
1458
seks hikayeleri
Ablamla Ormanda Kosarken
Ablamla Ormanda Kosarken...... Bir gün ablamla ormanda beraber kosmaya karar verdik.Ablam o siralar 17 yasindaydi ben de 1 yas onda kücükdüm.Ablamin
14223
seks hikayeleri
Dokunmadan Duş Aldık
Birlikte fakat birbirimize .Bu bizi daha da azdırdı.Yatak odasına geçtik sonra.Yarı çıplaktık. Ayakta sevişmeye başladık.Bir taraftan onun tatlı vücud
1865
seks hikayeleri
Hayatimin En Guzel Kongresi
Hayatımın En Güzel Kongresi! O gün Lütfi Kırdar Kongre Sarayı’nda sıkıcı mı sıkıcı bir kongre beni bekliyordu. Ama öyle olmadı! Neden mi?Öğlene
1554
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :