Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erotık hıkayeler Etiketi


erotık hıkayeler erotik_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
karısının götünü translama deldi
slm arkadaşlar işte size gerçek bir hikaye.ben afyonda oda temizliği yapıyorum gelen giden leri baya tanırım ve birgün bir çift geldi kaplıcalara odal
6551
seks hikayeleri
dul sex makinası
ben erdal beni her zaman dullara karsi bir ilgim olmustur ama is yerinde bir dulla iliskiye girecegimaklima gelmezdi.temizlikcilerden biri isten ayril
4404
seks hikayeleri
Sevgilim Ve Arkadaslari
Sevgilim ve arkadaşları merhaba ben zeki hemen anıma giriyorum sevgilimin adı betül boy 1.70 kumral onunla cafede tanışmıştım masanın başında kolasın
2192
seks hikayeleri
Onunum 5
Onunum (5) O gece geç saatlere kadar çalıştım. Canım sıkkın, keyifsizdim. Her zaman gittiğim barlardan birisine yollandım. Orada daha önceleri de bir
1919
seks hikayeleri
Messenger Da Başladı
Selam ben Serdar, Bugünkü anlatacağım anıma geçmeden önce kısaca kendimi tanıtmak istiyorum. Ben 182 boyunda 74 kumral koyu kestane renkli, dalgalı sa
1438
seks hikayeleri
MÜTHİŞTİ
mrb ben kaan kütahyaliyim neyse hikayeme geciyim:)bir gün babaanneme ilaç yazdirmaya ssk hastanesine gittim ilaç yazdırmak beklemek gerekiyor malum be
1652
seks hikayeleri
komsumuz hülya
merhaba yazmakla yazmamak arasinda cok kaldım ve karar verdım alt komsumuz hulya 22 yaslarında yenı evlılıler ve bır okadar sexı esımle sex yaparken b
5531
seks hikayeleri
Taksim Parkı
Herkese selamlar Çocukluk yıllarımdan beri kalçalarımı beğenir okşar ara sıra parmaklarımı sokarak kendimi avutmaya kalkardım. Zaman ilerleyip üniv
2549
seks hikayeleri
Sevgilim
Slm..kusura bakmayın ben bu sefer öyle seyler anlatmıyacağım?Ben bir gün hümmet ağa diye biriyle turuyordum o bana şöyle dedi birini seviyorsan onun g
1772
seks hikayeleri
Tam İstediğim Gibi Biriydi.
25 yaşındayım.Adım Kaan.Ankara da 2003 yılının yaz ayları idi.Halen oturmakta olduğum mahalleyi yeni taşınmıştım.Bazen iş çıkışında canım eve gitmek i
5262
seks hikayeleri
Lezler Yola Geldi
Herkese selamlar. Bir hikaye ile daha sizinleyim. Kısaca kendimi hatırlatmam gerekirse ben İstanbul da yaşayan, 19 yaşında, bir üniversite öğrencisiyi
4133
seks hikayeleri
50,60 YAŞINDAYDI
Once kendımden bahsedim ben erhan ist avrupa yakasında oturuyorum 1,85 boy ela göz kumral yakışıklı ve guzekll bır fizige sahip oldugumu soyllerl
8275
seks hikayeleri
Çiş Beni Tahrik Eder
Kendimi bildim bileli çiş beni tahrik eden bir olgudur. Küçüklüğümde banyoda yere yatar üzerime işerdim. Sonra ellerimle vücudumda yayar, sıcaklığını,
2662
seks hikayeleri
Abimin Santaji 2
Abimin Şantajı - 2 Selam ben esra. Daha önce abimin beni nasıl siktiğini anlatmıştım. Artık ben onun karısı olmuştum. aslında bu benimde hoşuma gidiy
0
seks hikayeleri
Yeni Akrabam
Kardeşime kız istemeye gitmiştik bundan iki sene önce.Çok güzeldi Nuket Hanim o gun. Sanki kizini degil,onu istemeye gelmistik. 42 yaşında idi iki sen
3370
seks hikayeleri
Götten Vurmak Başkao Luyo Bea
Ben mamariste yaşayan 15yaşında bi gencim.bu yıl sahilde bi alman kızla tanıstık.tabi bende ing. dehşet,kızla muhabbeti ilerlettik seni babamla tanıst
3817
seks hikayeleri
sevgilimi kendi evinde siktim
Selam ..Ben İstanbuldan Katılıyorum.Size Başımda Gecen Hikayeyi Anlatcam.Sevgilimin Adı Buse.Buse İle Hafta Sonu Buluşup bir yerde oturduk.iceceklerim
2914
seks hikayeleri
Aslı Ve Lezbiyen Ilişki
Selam. Ben 21 yaşında dolgun vücutlu esmer bir bayanım.İsmim Aslı. Neredeyse kendimi bildim bileli Ortaokuldan beri lezbiyen eşcinselim.Tabii bunu taa
5361
seks hikayeleri
Hamile Yengem
Benim adım mehmet, 16 yaşındayım. Yengem 28 yaşında. yengem her zaman ilgimi çekmiştir. o kocaman göğüsleri ve hamilelikten dolayı büyüyen kalçaları.
24434
seks hikayeleri
hamamda aklımı kaybettim
slmlar ismim kağan istanbulda üniversite öğrencisiyim.zaman zaman kız arkadaşlarım oldu ama küçüklüğümden beri içimde önüne geçemediğim kadınlık dürtü
13574
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :