Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erotık hıkayeler Etiketi


erotık hıkayeler erotik_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Karımı Stajerim Sikti
MERHABA ARKADAŞLAR BEN ASIM 30 YAŞINDAYIM 6 YILLIK EVLİYİM 4 YILDIR BİLGİSAYARLA VE ÖZELLİKLE BU HİKAYELERLE HAŞIR NEŞİRİM BU YAZ BAŞINA KADAR BU HİKA
12892
seks hikayeleri
hayrinin karısıymış
Ben Kuruyemişçilikle uğraşan zengin olmasam da hali vakti yerinde olan bir vatandaşım. Sizlerle çok hoş bir anımı paylaşmak istiyorum. Dükkanda iki ki
5602
seks hikayeleri
aslıyı kocası yanındayken becerdim
ben manisada yaşıyorum ve sizlere başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum.Msnde tanıştığım bir adamla uzun uzun konuşmaya başladık muhabbet
2573
seks hikayeleri
abim beni orospu yaptı
merhaba ben ahmet size anlatacağım hikaye kesinlikle gerçektir. şu an 26 yaşındayım. abimin adı murat şuan 30 yaşında . yaşadığım olay henüz 14 yaşınd
22770
seks hikayeleri
Güzel Travesti
selam bu ücüncü hikayem izmir den yazıyorum sizlere daha once (aslı&kocasıyla )yasadıklarımı yazmıstım simdi bir travesti ile yasadıklarımı yazacagım
5840
seks hikayeleri
Hemşire Üniforması
Selamlar. Ben kadir 32 yaşındayım eşim fatoş ise 27 yaşında olup harika bir ev kadındır. Bir gün kayınvalidemi rahatsızlığı sebebi ile özel hastaneye
2049
seks hikayeleri
Bakın Nasıl Kızı-1
Ben 16 yaşıunda bi erkeğim benim size bi şey demem lazım bu hikayelerin hepsi yalan eğer inanadıysanız yuhhhh size aama buna inanamassanız da yuhh si
8462
seks hikayeleri
Küçük Iyenim
Ben38 yaşında bir beyim askeerlige hazırlanırken ablam gile gider gelirdim 9-10 yaşında iyenim var hasibe cok tatlı bir kız kalçaları dolgun ama beli
15709
seks hikayeleri
ilk denemem ve nefret etmem
Ben 17 yaşındayım ve kısa bir zaman önce bende gay lık hissi başladı ve geçen gün gay sitelerine girdim ve ordan biriyle tanıştım bana adresini verdi
11569
seks hikayeleri
Mukemmel Birisi
Mükemmel birisi selam sevgili tiryakiler bu size gerçek bir hikayemi anlatmak istiyorum. yine bir gece nette konuşurken bahçelievlerden grup 2p yazan
1552
seks hikayeleri
Komsumuzun Ayaklari
Komşumuzun Ayakları Ben 17 yaşında bir gencim. komşumuzla yaşadığım güzel bir olayı anlatayım. Geçen cumartesi bizimkiler evde yokken bize geldi kims
0
seks hikayeleri
İlk Ve Tek Deneyim
Slm arkadaşlar ben şu 23 yaşlarlarındayım ismim mehmet size ilk vetek gay lik maceramı ve ilişkimi anlatacam tam olarak kendimi gay hissetmem liseöğ
2060
seks hikayeleri
Sınıfın En Sexy Kızı
ben izmir lisesinde öğrenciyim.geçen yılbaşı arkadaşın ewineyılbaşını kutlamak için sınıftaki 8 erkek gitmiştik. cerende bizi sürekliazdırıyordu. bizd
2273
seks hikayeleri
Mandalları Taktım
Selamlar. Sizlere İnternet’ten tanıştığım bir bayan ile başımdan geçen gerçek maceramı anlatmak istiyorum. Bu siteyi uzun bir süredir takip ediyorum v
1452
seks hikayeleri
22cmwe_bursalıfler
|anki boyuda 22 cm we tabbiikiabaza gibi acamazdım biraz naza çektim nede olsa kendime güweniyorum burdaki sazanlar gibihayal ürünü deyil gerçek anımı
3235
seks hikayeleri
Kisasa Kisas 5
2399
seks hikayeleri
O GunDen Sonra MuZLara BayiLirim
O gunDen sonra MuZLara bayıLırım Selam adım tolga 20 yasındayım tatlımı tatlı bıre yusum far cılgın dedlı dolu hayatı umursamayan sexyten başka bır s
1753
seks hikayeleri
kocam uyurken arkadaşıyla
benim adım hayriye. Daha önceleri, yani evlenmeden önceleri de sex hikayeleri okurdum. Özellikle karısını siktirenlerin, kocasını aldıp başka erkekler
11877
seks hikayeleri
msndeki sohbeti yatakta taçlandırdık
Merhaba arkadaşlar,ben 28 yaşında yakışıklı, bu sitenin uzun süredir takipçisiyim, ben de hikayemi göndermek istedim. Burdaki hikayeler ve msnden chat
1310
seks hikayeleri
Bir Hafta Karısı Oldum
başımdan geçen bu olay bundan yaklaşık 4 yıl önce gerçekleşti. ben kadın gibi giyinmeyi ve makyaj yapmayı çocukluğumdan beri seven ve erkeklere karşı
5929
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :