Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erotık hıkayeler Etiketi


erotık hıkayeler erotik_hikayeler
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
çok güzel formatladım karıyı
Merhaba 29 yaşında fizyonomik iyi görünen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve
2460
seks hikayeleri
14 yaşındaki kuzenimle LEZBİYEN ilişkimiz
merhaba ben ebrar 26 yaşındayım sarı saçlı ve ela gözlüyüm memelerim bizim ailede herkesin büyük olduğu için benimde memlerimin oldukça dolgun 1.88 b
79747
seks hikayeleri
Porno Izlerken Canimiz Cekti
Porno izlerken canımız çekti.. Merhaba ben 16 yaşında bir çocuğum bir gün bir arkadaşım bizim evimizde yatıya gelmişti.Çantasında bir sürü porno film
28601
seks hikayeleri
Liseli Seks Macerası
Liseli Seks Macerası adımın önemi yok.sizler iki sene evvel başimdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. kız kardeşim lise sona gidiyordu,çok samim
2587
seks hikayeleri
bakirelik bozdum
anlatacağım hikayemde tamamen kızın kendi isteğiyle bakireliğimi boz demesiyle başladı bende meraklıydım nasıl oluyor diye yaşadım o duyguyu ve o anla
558
seks hikayeleri
Yazlıkta tanıştığım kızla sikiştik
Ben ahmet 16 yaşındayım 31 çekmekten sıkıldım o derece herneyse yazlıktayız yazlıkta Merve diye bi kız var çok samimiyiz sürekli denize falan gideriz
10203
seks hikayeleri
Otobuste Seks
Otobüste Seks 19 yasindaydim. Belki baska yasitlarim benim cinsellikle hissettiklerimi itiraf etmeye cesaret bile edemiyorlardir. Ama ben kizlari
4566
seks hikayeleri
Eşimin karşısında Babam
Okuyanlara selam. Babamlarla farklı ilçelerde oturuyoruz. 5-6 ay kadar önce annem ve babam bize gelmişlerdi. Ha bu arada kendimizden bahsedeyim. Ben
52711
seks hikayeleri
Müşterim Karısını Teklif Etti
Ben holladadan Mert (25 yasindayim ) size daha once fetish ve esler hikayelerimi yazmistim okuyamayanlar icin ozetle anlatayim.Benim devamli musterim
0
seks hikayeleri
Bir Şişe Şaraba 2
Selam arkadaşlar sizlere ikinci hikayemi anlatacağım bunlar tamamen gerçektirbir gün köyde ailemle kavga ettim evden kaçtım ama aynı köyün içindeydim
2560
seks hikayeleri
Komşum Azmışdı
Mrb Ben 17 yaşındayım Biim bi komşumuz var biraz kilolu ama çok seksidir kocasını sevmez hep kavga ederler sex hayatlarıda yok. Ben hep onu sikmenin
1642
seks hikayeleri
Yengem Hocam Oldu
Merhabalar ben 22 yaşında 1.82 boyunda esmer yakışıklı bir gencim Babam ve annemi Trafik kazasında ben 16 yaşındayken kaybettik Bana o günden beli abi
7854
seks hikayeleri
okulda etegim yüzünden
merhaba ben lise son öğrencisi genç ve güzel bi kızım daha önce cinsel deneyimlerim olmuştu ama bu bambaşka bir şeydi ben genelde sexi giyinirim erkek
26592
seks hikayeleri
karım ben işteyken başkalarıyla
Arkadaşlar merhaba. Ben Tarkan 39 yaşında bir erkeğim. Uzun zamandan beri gurbettetim ve işim gece başlar ve sabahları biter. İşte bu süre içerisinde
3633
seks hikayeleri
boyacının kucağında
UnutamadımBundan yaklasık 3 ay once evını boya yapmaya gıttıgım bır bayan ve kendısıyle ılıskı kuracagım aklımın ucundan bıle gecmezdı kadın benden 10
3196
seks hikayeleri
Taksime Dikkat
Istanbulda unide ogrenciyim.22 yas, 175 boy, omuzlarimda sac sakal uzun tam bi metalci tipi:) bir arkadasimin istanulba son gecesiydi ve eglenmek iste
1794
seks hikayeleri
Aslı Ve Kocası 2
Aslı ve kocası - 2 MRB.sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayım evde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan
2389
seks hikayeleri
Bryaz Mini Eteğimi Giymiştim
Tam evden çıkıyordum ki telefon çaldı. Telefondaki annemdi. Rahatsızlandığını söylemek için beni aramıştı. Anneme gitmem gerektiğini düşünerek hemen p
7499
seks hikayeleri
Kiz Arkadasim Ve Alman Cift1
Kiz Arkadasim ve Alman cift-1 Biz Amerika da okuyan iki sevgiliyiz. Butun kisi Amerika da gecirip yazlari kendimizi ulkemizin guzel koylarina atiyoru
4347
seks hikayeleri
Azgın Dul
merhaba ben 26 yaşında bir gencim size başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum..iş yerinde işler pek yogun olmadıgında intde chat yapmayı severim
3988
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :