Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

erotik türkiş amatör Etiketi


erotik türkiş amatör erotik_turkis_amator
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
düşüncelerim fena
4 Sene önceydi. Kız arkadasımla dısarı cıkarken iç çamaşırı giymemesini ben istemiştim. Bütün gece barda, eve dönerken de takside elim bacaklarının ar
2072
seks hikayeleri
18 lik hatunun körpecik amı
bu hikayeyi urfadan yazıyorum ben lise 3 te 18 yaşında yakışıklı bir gencim. bu lise 3 te iken bir ay önce başımdan geçti.ilk ay okul yeni açıldığı iç
3116
seks hikayeleri
Citirlara Bayilirim
Çıtırlara bayılırım Ben 30 yaşında amatör futbol oynaya ve 16-18 yaş grubuna antranörlük yapan ve parlaklardan hoşlanan biriyim. 16-18 yaş grubun
4138
seks hikayeleri
Ah Annem Nesrin!!
|ben 20 yasında ünide okuyan bi gencim.annem nesrin balık etli kocaman popolu dolgun göğüslü bi kadındır.ben annemi hep sikmek istemişimdir.annem yokk
8664
seks hikayeleri
Eşim Yeğenim Ve Ben
Ben cem 37 yaşındayım şu anda bu anıyı yaşadıgım eşimden ayrıldım Eşim hülya 29 yaşında minyon tipli dolgun vede dik gögüslü dolgunMerhaba arkadaşlar
10078
seks hikayeleri
Kiz Kardesim
Kardeşim Ben 19 yasındayım 1. 85 Boyundayım iyi bir fiziğe sahibim kardesim benden 2 yas küçük o yasda mükemmel biriydi küçük göğüslü iri kalçalıy ta
0
seks hikayeleri
Kardesim ve Kemal Abi
Merhaba! Anlatacagım hıkaye bastan asona gercek yasanmıstır. Umarım hepınızın hosuna gıder.. Bundan bır yıl onceydı. Kemal adında cok sevdıgım bır a
9492
seks hikayeleri
baştan çıkartma
Çok kısa bir süre önce arkadaşımdan bu siteyi öğrendim ve o günden beri takipetmekteyim. İlk önce kendimi tanıtayım. Ben Türkiye’nin birçok yerini
2478
seks hikayeleri
mayosunu halen saklıyorum
selam ben ankaradan arkadaşlar bu yaşanmış bir anıdır Bİr hafta içi havalar sıcakken havuza gidecek kız arkadışımı alıp onu gölbaşındaki havuza bıraka
2317
seks hikayeleri
yegenım amcıgı
adım cakır 5 sene önceyegenımle cok güzl gün gecırdık gebzede oturuyordun ve calışiyordun yengemın yanın da kalıyordum12 yaşindaydı kızı vardı ayşe
5083
seks hikayeleri
Funda Ve Arkadaşı Sevda
Herkese istanbuldan merhabalar.ben seralp.bu siteyi daha önce buraya bir iki anısını anlatan arkadaşım burç tavsiye etti.bu site benim çok ilgimi çekt
2973
seks hikayeleri
Black jack ve viskinin hazin sonu...
Selam ben duygu yaşım 25. size bir yıl önce başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyorum. Tek başıma tatile gitmek benm için vazgeçilmez birşey. Geçen
8788
seks hikayeleri
Av
Av İzmir kordon boyunca bir süre dolaştıktan sonra yakınlarda bulunan bir bilardo salonuna kapağı atmıştım. Oraya genelde gençler takılıyordu. Or
3315
seks hikayeleri
Yapma
| Birgün işlerim nedeniyle ankaradan istanbula geliyordum. Otobüs boştu benden başka 4 kişi vardı ve hepside erkekti.Ben bir koltukta yanlız oturuyor
4241
seks hikayeleri
baldıza bastım
Şimdi sizlere yazacağım hikaye tamamen gerçektir hiç bir yerinde abartma yalan yanlış şey yoktur. Tamamen yaşanmış gerçek bir sex hikayedir. Sadece is
3590
seks hikayeleri
babam ve azgınlığı
babam çok ateşli birisidir.bir gün duş aldım ve üstümü giyiniyordum babamın kapının önünde olduğunu farkettim ve sonra hiç takmadan devam ettim giyinm
8328
seks hikayeleri
Feryalin Çorapları
Merhaba adim göksem, oldum olasi külotlu çoraplara karsi asla anlayamadigim ama oldukça zevk aldigim bir zaafim var. Analatacagim olay basimdan 2 yil
0
seks hikayeleri
Zenci Muhendisin Esime Yaptiklari
Zenci mühendisin eşime yaptıkları İ. T. Ü elektronik bölümünden mezun olduktan sonra staj yapmak üzere yurt dışında yaşamaya başladım. Gittiğim birço
12875
seks hikayeleri
Sexi Dilek
Slm ben mersin üniversitesinde okuyorum benimle beraber okuyan yanlız aynı sınıfta olmayan bir bayan vardı adı dilek 21 yaşında taş gibi vucudu va
2902
seks hikayeleri
olgun bayanla yazlıkta
anlatıyorum ve ilk sizlerle paylaşıyorum. Yaz aylarında gittiğim memleketimde tanıştığım ve görüştüğüm olgun kadın vardı. Onunla gittiğimizde her yaz
705
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :