Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşcinsel sikişi Etiketi


eşcinsel sikişi escinsel_sikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teyzemin Kızı
Slmlar ben can 19 yaşındayı oldukça yakışılıyım ama kimseyle çıkmıyorum buda beni kimse ye dokunamdıgım için çıldırtıyor neyse teyzemin kızı ceyda 26
0
seks hikayeleri
Pariste Muhtesem Gece
Pariste muhteşem gece 3 yillik evliligimi noktalamis, kocamdan yeni bosanmistim. Çalistigim isyerinde benim gibi dul olan 2 yakin bayan arkadasim
1593
seks hikayeleri
Web Camda Sex
Aslında bende hikaye çok ama hikayemi ilk defa nette yayınlıyorum. ben serkan 23 yaşındaöğrenci ve ankarada yaşayan yakışıklı ve sexy bi erkeğim. ilk
2110
seks hikayeleri
memeleri küçücüktü
slm ben 18 yasında yakısıklı ve cok tatlı bırıyım.neyse sıze basımdan gecen bır olayı anlatayım gecen yıl lıse uc ogrencısıydı m ve son yıl okulu degı
3412
seks hikayeleri
TEYZE KIZI İLE
|Yaşım 16 bir gün evde otururken canım sıklmasın diye yeni bir porno filmi almıştım.Filmi izlerken teyze kızı gelmişti.Bende o anda kudurmuştum, ne y
3416
seks hikayeleri
Kız kardeşimle zevkli anlar
Merhabalar sexyblast.com okuyucuları.Uzun zamandır bu ve bu benzeri siteleri takip etmekteyim.Bende başımdan geçen bir olayı sizlerle paylaşmak istedi
2171
seks hikayeleri
yeni gelin'in gerdek gecesi
sizlere daha önce de yazmıstım. bu 2.izmirliyim 20yasındayımevde chat yapıyordum canım cok sıkılıyordu telefonum caldı arayan aslıydı banabizimle tati
119265
seks hikayeleri
Otobusteki Sexy Liseli
Göreve yeni başladığım zamanlardı. Bindiğim otobüs bir kaç durak sonra bayağı kalabalıklaştı.Arkaya doğru ilerledim. Daha da gidecek yer kalmamıştı. Ü
11635
seks hikayeleri
Bekaretimi Dort Kiza Verdim
Bekaretimi Dört Kıza Verdim Adım yılmaz. 27 yaşındayım. Size başımdan gecen bir olayı anlatacagım. Okudugum okulda son sınıftaydım. Mezun olmamıza bi
3699
seks hikayeleri
fena sikecektim
ses çıkarmamıştım ama zamanla ilişkileri seks ilişkisi olmuştu evimi açtım bunlara bizde sikişsinler diye resmen pezevenk olmuştum evimde bir kaç kez
144
seks hikayeleri
Ex Aşkım Ile Göl Kıyısında
Başka bir kızla evlenmeye karar verdiğim için konuşmuyordu benimleartık. Adı Yasemin di. 1,70 boyunda 55 kilo uzun sarı saçlı ve mavi gözlüydü.bankada
1871
seks hikayeleri
Gemi Yolculugu 2
Gemi Yolculuğu (2) (Erkek): Çaresiz yutuyorsun sidiğin hemen hemen tamamını. "Dersini çabuk öğreniyorsun küçük fahişe" diyorum sana pis pis sırıtarak
1694
seks hikayeleri
Beni Becerdi
Merhaba ben selin berksoy. serisinin 3. hikayesiyle karşınızdayım. Bu seferki biraz daha can yakıcı oldu ve tek başıma da değildim. Ben şuan 19 yaşın
6692
seks hikayeleri
Bir Gece Aniden
Bir gece aniden otobüsten indikten sonra yola koyulmuştum, karşıdan altı yedi tane genç erkek geliyordu, biraz irkildim ama önemsemedim ama korktuuğm
2696
seks hikayeleri
Canım Annemle - 4
50 Yaşından sonra seksin ne olduğunu, sikişin bu kadar güzel olduğunu öğreniyordum, bu yaşa kadar zamanımı boşa geçirmişim. Annemle kahvaltı masasında
18288
seks hikayeleri
Sevgilimin Arkadasinin Camasirlari
Sevgilimin Arkadaşının Çamaşırları Tüm fetişist arkadaşlara selam. Siteyi uzun zamandır takip edenlerdenim. Bu vesileyle bende siteye katkıda bunmak
2284
seks hikayeleri
Cok Tatliydi
Çok Tatlıydı Günlerden cumartesiydi. Ben işe gitmemiştim teyzemle otururken nühübe kapıyı çaldı. İçeriye davet ettik, siyah dar bir bluz giymişti. Gö
1790
seks hikayeleri
kocası memnun edemiyormuş
tanışmamız ve telefonla konuşmalarımızda tesadüfen olmuştu. Neyse asıl muhabbete gelirsek kadın kocasından yana çok mutsuz. Kocası bunu becermiyor ve
301
seks hikayeleri
Onunkisi Ilkmiş
slm arkadaşlar ben 19 yaşında kardeşim ise daha 18 yaşında idi kardeşim büyümüş alımlı bir kız olmuştu ona karşı farklı duygular beslemeye başlamıştım
2777
seks hikayeleri
karımla karşılıklı birbirimizi aldattık
ben de kendi seks hikayemi anlatayım.O kış her gün sikiştik götü alışmıştı ve ben cogu zaman götünden sikiyordum yarragımı sokup cıkardıkca göt deligi
5682
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :