Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşekle kız sikişi Etiketi


eşekle kız sikişi esekle_kiz_sikisi
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Teknisyenlerim
ben 39 yasında yakısıklı denebılecek duzeyde büyük bır kurumda gece yönetıcısıyım.bu anlatacagım gercek yasanılmıs bır olaydır ve hala alt versıyon
1493
seks hikayeleri
sürprizim mahvetti ikimizide (memelerimin kölesi)
SEvgilimle aşk dolu bir gece daha yaşadık.Tabaktaki bütün üzümlerive kirazları tek tek memelerimin arasına koydu ve ordan yedi her seferindede diliyl
3276
seks hikayeleri
Sarhoş Ağabeyim
Henüz 19 yaşında liseyi bitirdiğimde başımdan geçen olaylarıanlatmak istiyorum. Bazı şeyler masal gibi oluyor ama benim hayatımın dönümnoktası olan bu
8947
seks hikayeleri
Kardeşim Serpil Beni Azdırdı
Kardeşim Serpil Beni Azdırdı Selam...Ben Oguzhan. Size bundan 2 sene önce oluşan bir olayı anlatacağım.Benim bir kardeşim var.Adı Serpil. Yeterince
10419
seks hikayeleri
patronun ablamla yatıyo
selam bu yazdığım herlade ablamla ilgili 10. hikaye ama yayınlanmadı. neyse bu defaki ilişkisi benim için oldu uzun zamandır işsiz gezdiğim için çok s
2385
seks hikayeleri
Ankarali Sikici
Ben orta yasdalarda ve oldukca sex se düskün biriyim bir gün arkadasimi ziyarate gitim arkadasim beni tanidigi icin bak nalan bu arkadasim cok sex se
2455
seks hikayeleri
Hamile Yengem
Benim adım mehmet, 16 yaşındayım. Yengem 28 yaşında. yengem her zaman ilgimi çekmiştir. o kocaman göğüsleri ve hamilelikten dolayı büyüyen kalçaları.
24473
seks hikayeleri
Yengem Benim 2
Selam ensest okuyuculari yazmis oldugum bir onceki hikayemde sizlere yengemi nasil siktigimi anlatmistim Ama inanin yenge sikmek kadar zevkli bir se
5052
seks hikayeleri
Sadik Dostum Lessi
Sadık Dostum Lessi 16 yaşında babam bir köpek almıştı bana. Sevimli yavru bir köpekti, adını Lessi koymuştum. Kısa sürede köpeğe bağlanmış, evde geçi
3678
seks hikayeleri
Mezuniyet Gecesi
Mezuniyet Gecesi En son o gelmişti salona. Bir anda bütün bakışlar onun üzerinde toplanmıştı. Üzerinde krem rengi, dizlerine kadar uzanan, göğüs kısm
6538
seks hikayeleri
hayır diyemedim
Ben küçüklüğümden beri vücudu bakımlı bir çocuğum.Erkek sohbetleri bana hiç sıcak gelmezdi. 11-12 yaşlarında kadınların birbirleriyle yaptıkları müste
10808
seks hikayeleri
Banyo Günü
Evdeki çocukların en büyüğü olmak kadar zor bir şey yoktur. Her şey senden beklenir. İşte, fedakarlıkta. Ben 17 yaşında 5 kardeşin en büyüğüyüm. Evdek
18295
seks hikayeleri
Ilk Kez Annemi Siktim
O zmnlar 14 yaşındaydım orta sonda fakat arkadaşlarımdan farklı olarak çok büyük bi alete sahiptim çok kıllı büyük ve genişti annemle babam ayrı olduğ
32529
seks hikayeleri
Tatli Cift
Tatlı çift 1999 yılının ilk baharıydı. Mevsimden ötürü içim kıpır kıpırdı. 26 yaşındakı genç erkeklerin birçoğu gibi boş vakitlerimde kendimi yazın y
2686
seks hikayeleri
kankamla sedayı götürdük
slm biz cüneyt ve serdar size başımızdan geçen hikayemizi yazmak istiyoruz biz lisede okumakta olan iki kafadardık sınıfımızda seda isminde güzel bir
1820
seks hikayeleri
Orospu Gibiydim
Merhaba ben Ece. Anasınıfı öğretmeniyim. Yazları hem tatil yapıyor hem de anasınıfı seviyesinde çocukların katıldığı çocuk kulübünde öğretmenlik yapıy
6519
seks hikayeleri
TÜRBANLI ABLAM
 slm.ben burak sizlere bundan 6 ay önce başlayan ve hala devam eden biricik ablamla yaşadığım anımı anlatacağım. ben şu an 18 yaşındayım ablam is
12938
seks hikayeleri
Yeğenim Ve Eşi
Yaş 28 almanyada izine geldim bu olay geçen yıl oldu vede hala devam ediyor nasılmı almanyadan izine gelmiştim tatile gidecektik eşim 38 yaşlarında ol
4082
seks hikayeleri
Irmaki Elde Etmeyi Basardim
Irmak`ı Elde Etmeyi Başardım Selamlar herkese. Benim anlatacağım olay küçükken yaşadığım bir olay. Neyse konuya geçelim. Ben 16 yaşındayken bizim bir
2709
seks hikayeleri
İlk Bozduğum Bilge
ben enis 19 yaşındayım dershanede burcu diye bi kız var dı cok sexiydi onu nasılsikerim diye düşünüyodum cuma günüydü bizim sınıfa geldi ve benim en s
2047
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :