Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşli hikaye Etiketi


eşli hikaye esli_hikaye
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
KOMŞUYU DAĞITTIM
Selamlar hikaye severler. Ben kıbrıstan hoyrat fazla lafa gerek yok sanırım dimi... Neyse bir gün işim erken bitmiş eve erken gelmiştim. Apartmanda ka
2158
seks hikayeleri
Küçük Efendim
Teyzemin berrak adında 16 yaşında bir kızı vardı. Onun kölesi olabileceğimi hiç düşünmemiştim. Ama artık onunda kölesiyim. Bu köleliğim ise şöyle başl
3300
seks hikayeleri
40 Yaşındaki Aşkım
40 Yaşındaki Aşkım mehaba size geçenlerde yaşadıgım ve çok zevk aldıgım bi anımı anlatıcam . Arkadaşım yaş olarak benden bi hayli yaşlı olmasına r
4929
seks hikayeleri
ince çoraplı zarif kadın
Merhaba, benim adım Korcan. 35 yaşındayım. Bursa dan yazıyorum. Kilotlu çorap giyen bayanlara bayılıyorum. Bayan ayaklarının kıvrımları ince çoraplar
4744
seks hikayeleri
Burçin`in Sonu Buydu
ben orhun antalyada olan bır olayı yazacagım sıze annemın cok sıklıkla gorustugu bır arkadası evınden cıkıp baska bır eve tasınacaktı ve bızım alt kat
1629
seks hikayeleri
Annem ve Sınıf Arkadaşlarım Grup
Hikayeme başlamadan önce ismimi vermek istemememin nedenini hikayenin sonunda anlıyacaksınız.İzin verirseniz hikayeme başlamak istiyorum. Ben 18 ya
11728
seks hikayeleri
esmer yengemle
amcamn esmer eşi tülay 35 yasında 1,70 boy dolgun ve azgın bırıdır amcamın iş kazasından sonra yengem ıyıce azmıstı sureklı bana karsı yakın ılgı gost
6417
seks hikayeleri
bayan komşumla fantazilerimiz
kadın bir annesi ve orta yaşlarda olmasına rağmen brillst.com takip edenlerin dilinden taş gibi vücudu var. Çok kıvrak ve hafif balık etli .benim alet
576
seks hikayeleri
Bir Liseli Esmer KiZ-1
Bir Liseli Esmer KIZ Öncelikle herkese merhabalar. iki yıllık evliyim. Ben yirmi altı, karım yirmi dört yaşlarında. karımla cinsel hayatımız gaye
2874
seks hikayeleri
annemde sik istiyordu
merhaba hikaye severler her şey bu hikayeleri okumakla başlamıyormu neysekı hemen konuya gırıcem bu aklımda hiç olmayan o anda gerçekleşen bir olaydı
47189
seks hikayeleri
Ailemin Yüzünden - Aylin
Ailemin Yüzünden - Aylin Selam ben 19 yasinda yurt disinda yasiyan genc bi kizim, size yasadigim ve halen etkisi altinda oldugum bi olayi anlatmak
2628
seks hikayeleri
45 lik hatuna amcuktan verdim
öncelikle herkese merhaba ben olcan 19 yaşındayım sizle daha önce bi hikayemi paylaşmıştım bu etrafımdaki olgun evlenmemiş ablalar oldugu sürece dahad
2431
seks hikayeleri
Kuafördeki Müşteri
Çalıştırdığım kendi kuaför salonuma hergün değişik müşteriler gelirdi. Her tür insan ; her tür tipten insanlar ; her tür istek .... çok bırakmak isted
4669
seks hikayeleri
Babamin Dostu
babamın dostu bugün babamın ofisine gittim,içeride bir bayan oturuyordu yüzü kulaklarına varacak kadar gülümsüyordu ve yananları kıpkırmızıydı.babaml
3363
seks hikayeleri
Sexin Guzelligi
Sexin güzelliği öncelikle iyi günler ben üniversite öğrencisiyim. neyse konuya gelelim ben dersaneydeyken benden hoslanan bir kız ve bir çıktığım bir
1658
seks hikayeleri
annemin azdırtan güzelligi
Mrb millet; Birgün hepimiz televizyon başında oturmuş hem çekirdek yiyoruz hemde televizyon izliyorduk ve Televizyonda sunucunun üstünde çok hoş ve
15365
seks hikayeleri
Dayı Kızı
Benim bir dayımın kızı varki herkesin onu sikmek için sırada beklediğinden eminim. Taş gibi göğüsleri ve amı. Süper birşeyler yahu. Birgün kuzenimin
11136
seks hikayeleri
Liseli Kizin Canini Yaktim
|ben lisede okuyorsdum bunda n 2 yil onceydi aylin se benden cok hoslaniyordu... Aylin ile arkadasligimiz daha ilk okuldan arkasdas anlarsin ya uzun
5509
seks hikayeleri
Annem ve Ben
Ben 18 yasında bir gencim. Sexe düskünlügüm yüzünden ders calısmıyorum. Her zaman masturbasyonlarımda annemi hayal ederim. Annem 35 yasında sarısın al
39307
seks hikayeleri
tranwayda türbanlı kadını
slm bn mehmet.18 yaşında 175 boyunda biriyim.bir işim olduğu için beyazıda gitmiştim.Sonraeminönüne gecicektim.saat 6buçuk civarıydı.çok kalabalıktı.
13074
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :