Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

eşli porno. Etiketi


eşli porno. esli_porno_
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Ilk Mağlubiyetimi Aldım
Selm arkadaşlar ben halil.hani kuzeni aylin ile güreşen ve sonra onu siken kişi.ilk 2 hikayemi özetleyecek olursak aylin i iki maçtada yendim ve sonra
4513
seks hikayeleri
Dayımla Seviştim
Ben 21 yaşında güzel ve alımlı bir kızım. bu olay 2 sene önce yani ben 19 yaşındayken oldu. dayım bu zamana kadar evlenmemiş 46 yaşında fazla yakışıkl
6201
seks hikayeleri
Cahil Yengem
Cahil Yengem Merhaba ben adem sızleze yengemle olan ilişkimi anlatcam benim hhayem yaklasık iki gün once oldu benim yengem kısa boylu buyuk guguslu
10914
seks hikayeleri
İlişki
slm ben kenan en samimi arkadaşımla porno seyrettik ve beraberce 31cekmeye karar verdik ve aletlerimizi cıkardık benim alet 14 cm ama arkadaşımınki19
1728
seks hikayeleri
TATİLDE GRUP
|Ben ve karım sekste sınır tanımayan bir çiftiz. Daha önce Serhan ve karısı pervinle onların evde yaşadığımız eş değişme seksinden sonra onlarla arada
5530
seks hikayeleri
Büfecinin Karısı
|Benim adim serkan Yasim otuzdort. Bir araba tamirhanesi sahibiyim. Tamirhanemin icinde kendime ayirdigim bir burom var. Tamirhaneye yakin pogaca, tos
3485
seks hikayeleri
kocama götümü siktirdim
slm hikaye severler. size bunu yazmak okutmak istedim.adım emel ev kadınıyım 30 yaşında balık etli büyük göğüslü dolgun götlü 170 boyunda sarışın bir
13002
seks hikayeleri
Jöle Yardımı Ile Seks - Kısa Hikaye
Jöle Yardımı ile Seks - Kısa Hikaye Bir akşam yengemgiller dayımlar bize gelmişlerdi neyse yeme içme sohbet dayımlar gitmek için kalktı bizim korid
2650
seks hikayeleri
yalvarmaya başladı hadi sok diye
selam sizlere 5 yıl önce başımdan geçen ve 3 yıl devam eden bir olayı anlatayım. Emre benim çocukluk arkadaşım bayada samimiyiz.2001 yılında eleman ev
4732
seks hikayeleri
Hindistanda Kamasutra
Hindistanda Kamasutra Slm adim alper ve is nedeniyle hindistanda bulunmaktayim. 1.74 boyunda 62 kilo agirliyindayim, ela gozlerim ve arkaya dogru t
1989
seks hikayeleri
Sikilecek Kadın
Ben büro sahibi 27 yaşında biriyim büroda çalışan kumral aşırı sexigüzel bi bayan vardı o kızı ne zaman görsem tahrik oluıyordum onunda bendenhoşlandı
1735
seks hikayeleri
20 Cm Ve Dar Deliğim
merhaba arkadaşlar ben murat sizlere 1 hafta öce yediğim müthişyarrağın tatını anladaçağım sıkı durun ve sikinizi tutun yoksa içeme alırımsizlere vere
4876
seks hikayeleri
Celalin Hakli Ofkesi
Celal`in Haklı Öfkesi - Merhaba , iyi günler - İyi günler - Celal bey’le görüşmek istiyordum - Maalesef Celal bey yoklar efendim - Ne z
1544
seks hikayeleri
Dul Bacım Karım Oldu
yanima gelen bacim (ismi aylin, benimki de ersin) hemen pantolonumu indirip skimi agzina aldi, ama ben naz yapip tepki verdim ve hayir olmaz, 14 yasin
14048
seks hikayeleri
yatak odasında onunla
ilk kez böyle bir hikaye okur ve boşalır diye düşündüğümden anlatıyorum bu anları sizlere. bundan 4-5 ay önce teyzem eşiyle sorunları olduğu için sex
2043
seks hikayeleri
Cok Harikaydi
Çok Harikaydı mrb sizinle ilginç bir hikayemi paylaşmak istiyorum,chetleşmeyi hiç sevmem birgün canım çok sıkıldı geyigine giriyim dedim ayla isimli
1231
seks hikayeleri
ablama yakalandım
Ben Eran, 18 yaşındayım. İzmir’de oturuyorum. Neyse ben hikayeye geçeyim. Ben ailemden aldığım harçlık yetmediğinden, jigololuk yapıyorum. Birgün sür
5649
seks hikayeleri
anneme tecavüzüm
benim başımdan geçen olay bu yazın meydana geldi. eniştemlerin bir yazlığı vardı kendileri yazın 2 hafta gelir kalır geri almanyaya dönerlerdi bende y
36428
seks hikayeleri
Eşimle Sex
Slm benim ismim Haluk yasim 23 Esimin ismi esra yasi 21. 2 senedir mutlu evliyim.Esimle sex hayatimiz cok güzel.simdiye kadar grup sexe soguk bakan ka
2520
seks hikayeleri
Canım Annemle - 13
Sabah mutluluktan uçuyorduk. Uzun zaman sohbet ettik, birbirimizi okşadık, baktım yataktan çıkmaya niyetleri yok, kalkınnn tembelliğin lüzumu yok, hal
20970
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :