Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gay sik,ş Etiketi


gay sik,ş gay_sik_s
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
uyduyu kurdum yanlız güzelede kaydım
Slm herkeze ben ist oturan 26 yasında yakısıklı bi erkeyim dün gittim uydu kurmaya bi eve evinde yanlızdı bayan esiniz yokmu dedim o aramıstı beni ded
5715
seks hikayeleri
Ve Annemi 5 Kisi
Ve annemi 5 kişi... Iyi günler ben elazığdan timuçin size annemi 5 kişi nasıl siktiğimi anlatacam, ben17 annem 34yaşında babm askeriyede subay annem
7118
seks hikayeleri
Hayriyeye Zorla
Şuan ayrı olduğum eşimin arkadaşı olan Hayriye aslen Ankara lı olup ordu da öğretmenlik görevini yapmaktaydı yalnız kalıyordu bir akşam eski eşimle be
2488
seks hikayeleri
olgun sarışın
Herkese slm saygıdeğer hikaye okuyucuları. Kayseri de ikamet eden ve özel bir şirkette çalışan. Sarısın yeşil gözlü, 1,75 boyunda 25 yaşında biriyim.
7136
seks hikayeleri
Mr Perfect 2
Selamlar size daha önce bir fantezimi anlatmıştım.Bu fantezimde bir Internet cafe sahibiyim.Bir tatil günü ve cafe ilkokul çağındaki çocuklarla dolu.
1270
seks hikayeleri
IKI ALMAN CIFT
IKI ALMAN CIFT Merhaba ben kolnde yasayan 38 yaslarinda bir evli erkegim. Basimdan gecen olay kesinlikle dogrudur. Burda okudugum hikayeler cok ilg
2412
seks hikayeleri
Maymun Oksan
Maymun Okşan Merhaba. Ben edirne trakya üniversitesinde okuyan bir gencim. Bu siteyi ziyaret ettikten sonra bende bir anımı yazayım dedim. Ben ne
1769
seks hikayeleri
Muhteşem Göğüsler
 merhaba ismim kenan 28 yasindayim 173 boyunda yaklasik70kilo civarinda esmer biriyimdir      bundan yaklasik 3 yil önce
1776
seks hikayeleri
Mütiş Göğüsler
|merhaba ben arif neyse sadede geçiyim birgün yolda yürürken baktım altında kızın tangası gözüküyordu kızı takip ettim kız bir restorantta durdu.orda
1787
seks hikayeleri
Porno Izlerken Canimiz Cekti
Porno izlerken canımız çekti.. Merhaba ben 16 yaşında bir çocuğum bir gün bir arkadaşım bizim evimizde yatıya gelmişti.Çantasında bir sürü porno film
27693
seks hikayeleri
Birdapa Orospuluk Yapmicam
BEN 18 YAŞINDA KUMRAL ELE GÖZLÜ BİR BAYANIM.RADA YAŞIYORUM.VEYAPTIGIM OROSPULUKLARIN HATİ HESABI YOK.BİR GÜN BİR ARKDAŞIM EVİNE CAGIRDI AMACIBELYDİ SE
3273
seks hikayeleri
eşimle ilgili fantezim
slm herkeze ben mert 29 yaşındayım eşim yasemin 26 yasınta 1.65 boy 55 kg 75 beden göğüşleri vardr. 4 yıllık evliyiz yaklaşık 1.5 yıldır değişik duygu
15384
seks hikayeleri
Kalının Tadı Başka
Benim netteki hikayelerimi okuyan ve msn den bana ulaşmaya çalışan yüzlerce kişi arasından resimini açıp profilini ve ilini yazıpda benimle konuşmayı
4348
seks hikayeleri
Kocasini Kapida Gorunce
Kocasını Kapıda Görünce Ben 29 yasında, evli, uzun boylu, esmer bir gencim. Sizlere basımdan gecen gercek bir hikayeden söz edecegim. Ama isimleri sa
5995
seks hikayeleri
idddayı kaybedince erkeler sıraya girdi
gamze ben köln de doğup biyüdüm üniversite için dortmonda geldim ev arkadaşım mila ile birlikte yaşıyoruz çılgınca şeyler yaptık size şimdi birini yaz
19372
seks hikayeleri
Teyzemi Mutfakta
slm ist`dan bir yabancı size teyzemle olan bir birlikteliğimi anlatıcam.ben 18 yaşımda bir lise öğrencisiyim.teyzem ise 30 yaşında idi bu olayda 1 haf
9163
seks hikayeleri
Ankara da sikmek isteyen yok mu
Ankara daym. 15 yasindayim 13 ile 17 yas arası yakısıklılar; grup yapabilirsiniz. Fetis yapıp beni orospu koleniz yapabilirsiniz ev ortaminda sinir
8270
seks hikayeleri
Karimla Yasadiklarimiz
Karımla Yaşadıklarımız daha önce iki anımı yollamıştım yayınlandı umarım beğenmişsinizdir. şimdi yazacağım anım geçen hafta sonu yaşadıklarımızdır.iş
3860
seks hikayeleri
imamın karısı
İSMİM ALİAHMET inşaat mütahitliği yapıyorum işim gereği her yıl genelde yer değiştiriyorum. ankaranın beypazarı, ayaş ve nallıhan ilçelerinde 2014 yıl
6697
seks hikayeleri
Ofisimde
Cuma sabahı ofise geldiğimde yine onu, Ebruyu, masasında makyaj yaparken gördüm. Ve yine çok baştan çıkarıcı giyinmişti. Dar bir bluz ve mini sayılabi
1646
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :