Bu etikete baglı hikaye bulunamamıştır. Aşagıda Rastgele Hikaye Gösterilmiştir

gaylar sikişiyor videosu Etiketi


gaylar sikişiyor videosu gaylar_sikisiyor_videosu
Başlık/Açıklama Okunma Sayısı
Makbule Ile Yaşanmış Hikayem
Makbule ile Yaşanmış Hikayem Ben gerçek olayları anlatmayı ne okumayı çok severim ve size önceden yaşadığım bir sex maceramı anlatacağım. Henüz 18
2813
seks hikayeleri
komşumuz nefisecigim
slm ben vandan gökan 1.67 boyunda bir gencim anlatacağım hikaye değil tamamen yaşanmış bir aşktır bundan 3 yıl önce 20 yaşında evlendim.bekarken komşu
2210
seks hikayeleri
içimdeki sikilme isteği
selam sex hikayeleri okurları ben '' Takma Ad Engin '' kız adım emine, 180 boy yaş 20 65 kilo yaşadığım olay 1,5 2 sene önce başımdan geçti ve sizinle
2583
seks hikayeleri
okulda sex hikayesi
merhaba arkdaşlar çoğu seks hikayesi uydurmadır ama ben gerçek yazıyorum adımı vermicem okulda bi kız var herkes onu sikmek istiyor çok seksi bi kız a
5135
seks hikayeleri
Otel
Otel Otelin balkonunda etrafa bakıyordum. Herkesin yanında bir sevgilisi vardı. Ben ise buralarda yapayalnızdım. Öyle uzun süreli bir ilişkide aramıy
2068
seks hikayeleri
Türbanlı Karım Azdı
Slmlar karım harika bi kadındır,tesettürlü olduğundan değişik fantaziler hep ilgisini çekmiştir.O kadar güzelki onu her gece siksemde doyamıyorum.Bir
27501
seks hikayeleri
EVİM EVİM-3
Her fırsatta mert’i süsleyip giydirmekte ve doya doya sikmekteydim. Neredeyse bir elim yağda bir elim balda, Her akşam Deniz’le en güzel fantezilerimi
4879
seks hikayeleri
ATEŞLİ İNTİKAM GECESİ
Merhaba sayın arkadaşlar ben Rüken.sizlere çok ateşli bir gecemi anlatacağım. ben memleketim dışında yani van yüzüncü yıl üniversitesi büro yönetimi v
0
seks hikayeleri
amacıma ulaşmıştım
Aslında eve geldiğimizden beri aklimin bir kösesinde Metin veya Aliyle sevişmek vardı. akat harekete gecmekte zorlanıyordum. Metin duş almak için bany
7712
seks hikayeleri
Teyze Kızı
Merhaba adım erhan buhikayem %100 gerçektir..o günden sonra teyze kızı hep benden kacıyor..teyze kızı bizim üst katta kalıyordu teyzemler almanyadan
5798
seks hikayeleri
Kurbanlik Omer
Kurbanlık ömer... ben 17 yaşındabir delikenlıyım bir gün çarşıdan otobüse bindim akşam saatleri olduğundan dolayı bayağı kalabalıktı.kapı ile oturak
2955
seks hikayeleri
Ev Sahibime Aşık Oldum - 2
EVET GACAN YAZIMIN KALDIGI YERDEN DEVAM EDIYORUM.O GUN KONUSTUK NELER VENASIL YAPACAZ KI KIMSEYE CAKTIRMAYALIM ILISKIMIZI DIYE VE SEVGI HANIM EVINEGIT
3322
seks hikayeleri
TATİLİN HERGÜNÜ
Herkese merhabalar bu anlatacağım 2006 yazında yaşanmış gerçek bir hikayedir; 2005 yılı bitmiş 2006 yılının başlarıydı kışaylarında bıkmıştım artık Ni
3092
seks hikayeleri
Kemalimm
Merhabalar yine ben murat,öncelikle hikayemin yayınlanmasına cok sevindim TESEKKÜR EDERİM.İnanın cok farklı tiplerle,farklı yastaki insanlarla tanıstı
2079
seks hikayeleri
Komşumuzun Güzel Kızı
Slm ben ankaradan özay komuşmuzun kızı var dı onun la he zaman sohbet ediyorduk çok güzel bir kız dı onu her zamamn sikmek istiyordum adı gizem di o
9419
seks hikayeleri
Onunla Bir Başka
Merhabalar ben hale başımdan geçen bir olayı sizere anlatmakistiyorum bundan 2 yıl evveldi ben ve abim ailemle antalyada teyzemlere tailegitmiştik ben
2757
seks hikayeleri
Lİsede Matematik Öğretmeniyim
Merhaba. Ben Sinan. istanbul da ozel ders veren bir öğretmenim. Aynı zamanda bir lisede matematik öğretmeniyim. Size kısa bir süre önce başımdan gece
4921
seks hikayeleri
annemin arkadaşlarıyla
Ben Aydın dan buğra boy 170 falan 60 kiloyum 18 yaşındayım kumralım işte her neyse hikayem şöyle özlem teyze sık sık bize gelir gider eski mahalleden
8267
seks hikayeleri
Kızım Ve Arkadaşı Sibel
Ben 40yaşında evli ve bir kızım var. Benim sexe ne kadar düşkün olduğumu aıilem bilir. Eşimin annesi rahatsızlanınca yanına yolladım,kızım selma ile 5
14351
seks hikayeleri
Komşu Kızı
Mrb ben ömer 2002 yılında yeni bir eve taşındık.üst katımızada fıstık gibi bir kız taşınmıştı.kız ablamla çok hoş beşti.bigün evde yalnızdım.kapı çal
3165
seks hikayeleri
 

Karışık Hikayeler : Bire Bir Hikayeler : Ensest Hikayeler : Eşli Hikayeler : Fetiş (Fetish) Hikayeler : Gay Travesti Hikayeler : Grup Hikayeler : Hayvan Hikayeleri : Lezbiyen Hikayeleri : Tecavüz Hikayeleri : Ulaşım Araçları : Yaşlı Olgun Hikayeler : İşyerinde Hikayeler : Eğitim Hikayeleri : Liseli Kız Hikayeleri : Kısa Hikayeler : Bakire Hikayeleri : Komik Hikayeler : Taciz Hikayeleri :